Hola, la meva opinió del il2 1946, és que encara que sigui un simu vell, amb una pila d´avions "vells", el primer (o 2on o 3er...) vol, i no és per treure´t la il·lusió, però no pretendràs anlairar-te, navegar (en VFR, ja que a l´època no hi havía cap`ajut instrumental)mirant el mapa per no perdre´t, el líder per no perdre la formació o al propi líder, entrar en combat coordinat, tornar cap a la base, i després de tiot això, aterrar i para motor al "dispersal" amb la màquina d´una sola peça. Per aconseguir una missió així, necessitaràs uns quants dies, setmanes i fins i tot alguns mesos.
Pel que fa a la sèrie de DCS, és com parlar del Ferrari de la simulació, ja que no et trobaràs un simulador més real que el Ka-50, on arrancar l´aparell ja és un procés complicat a l´inici, però que després fas amb els ulls clucs, igual que despegar, navegar, combatre i tornar sencer a casa Avui en día, no conec cap altra opció de fer-ho amb helicòpter amb la qualitat DCS. Per cert, Madelf, aquí et portaré una mica la contrària, però en el Ka-50 també hi pots volar online, jo ho faig i bastant sovint, i no desmereiux en res al il2, ja que tot i no poder triar cap altre aparell, sí que pots volar contra humans, ja que és 100% compatible amb el Flaming Cliffs 2.
Del DCS A10c, no té´en puc parlar perque encara no el tinc, però tant bon punt surti en versió DVD pots estar ben segur que caurà
Resumint, que si t´agrada la simulació, no et deprimeixis quan no puguis enlairar-te a la primera, o quan siguis carn de canó un cop i un altre i un altre... ja que això no són Call of Dutys ni HAWX ni Doom, són "jocs" quew et demanaran hores i hores de dedicació i pràctica, però també et donaran més satisfacció cada cop que vegis que vas millorant i que cada cop seràs capaç de fer més coses i d´una manera més fàcil.
Trïis el simulador que trïis, disfruta´l