Bones, com sempre intento mantenir-me a l' ombra i destacar el menys possible, encara que de vagades no es possible i surto ple d' hosties, però.........
Si estem intentant estalviar uns quants quartets i de moment ser una mica humils , podeu visitar aquest lloc on jo ja he comprat i son complidors.
(Val, ja se , es van equivocar de nº de comanda i en comptes de 10 dies em va trigar 30), alguna cosa tenia de sortir malament la primera vagada, no ?, però vaig demanar una bossa personalitzada (amb fotos i noms de les meves filles, per anar a comprar i no fer servir les de plàstic), enganxines de remitent postal i una samarreta personalitzada, cal a dir que la qualitat de la samarreta no es per llançar-hi focs d' artifici, però pel que jo la volia ja m' està be a tal fi de esperar una oferta millor o trobar una desuadora amb qualitat i personalitzar-la.
Ara que no ens escolta el Viper, jo em vaig sentir molt especial i honrat quan amb el Oldcrow i jo vam ser-hi a la fira de borges i vaig poder lluir a la torre el logo del cavallers del cel. Tothom parlava català i es va sentir identificat.
http://www.vistaprint.es/camisetas.aspx ... mp;+Events
Mireu, contrasteu, i si voleu compreu, ja que jo a la que tingui una mica de cèntims me la vull fer, especialment la negra, però personalitzada.
A partir d' aqui, el moderador (boss), ja te la paraula, i una opció mes.
Nippó