RHS Spam

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
RHS SPAM S.L.

Bones senyors!

Per fi! El vostre somni fet realitat, un post on us podré espamajar a mort amb tota la informació oficial de RHS. :çseny:

Començant per:

Havieu pensat mai que el punter PEQ-15 podria tenir algunes millores visuals?

La nostra artista 3D Zeealex, si. Ha modelat aquest model de zero que arribara aviat™ a les vostres pantalles:

NOTA: Notareu que esta un pel petadet el PEQ, és que el model fa servir com a referencies les fotos d'un PEQ d'un comandant de LAV-25 dels Marines americans ç;)

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

RHS 0.4.1

Ens hem pres el nostre temps, però crec que els resultats valen la pena.

Estem força segurs que tothom podrà trobar alguna cosa que li faci tilín, ja sigui rús, americà o... Heu sentit a parlar de RHS:GREF?

No? Doncs millor que descarragueu l'actualització i ho descobriu vosaltres mateixos! (Requereix ambdòs: RHS:AFRF i RHS:USAF).

Sense més dilacions, permeteu-me presentar-vos: l'actualització RHS 0.4.1

RHS Updaters

NOTA: Tingueu en compte que poden haver-hi incompatibilitats amb mods de terceres parts que no s'hagin actualitazat (vegis ACE).

NOTA 2: A partir d'ara els llançacoets i el sistema de blindatges serà 100% compatible amb el sistema vanilla.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Pim, pam, pum. La Zeealex mai descansa, aqui teniu un render del seu últim projecte. Em sabrieu dir quin rifle és?

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Atunero said:
Que xulo l'M24, pero em molaria més un M40 pels Marines jejeje :çulle:
Són casi el mateix. Mateixa arma base la Remington 700 i diferents variacions.

Però en qualsevol cas potser aviat ç:D

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
Si, ja veuràs que soc molt tiquismiquis amb els marines però no hi puc fer mes jajaja. De totes maneres a mi el rol de tirador no m'agrada.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Atunero said:
Si, ja veuràs que soc molt tiquismiquis amb els marines però no hi puc fer mes jajaja. De totes maneres a mi el rol de tirador no m'agrada.
Tu tranquil, ja et vaig dir que jo per deformació professional, el tema Marines / Inf. de Marina el tinc a la sang ç:D

I esperet que arribi Tanoa.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
APEX arribarà aviat! I a RHS estem treballant dur per lliurar-vos uns quants actius xulos perquè pogueu disfrutrar de veritat el nou terreny del Pacific Sud, Tanoa.

Aqui teniu alguns renders W.I.P del que el nostre artista polifacetic Hatchet ha fet aquestes últimes setmanes.

Qui ha dit que els reis nomès venen el gener?