Reunió de grup Arma dimarts 14/10/2014

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Dia i hora:
Dimarts 14-10-2014 a les 22:15

Agenda:
Revisió d'estat tasques pendents
  • Seguiment documentació EBC
  • Millorar rendiment del grup
    - En alguna de les missions anteriors hem vist que el rendiment del grup continua sent molt verd per algunes tasques i missions. De cara a millorar aquest rendiment una de les propostes es enfatitzar els briefings però sobretot els debriefings. Cal que tornem a fer debriefings sobre tot per part dels membres més veterans i instructors. Estic acabant d'analitzar eines que ens poden ajudar en presentar aquests debriefings d'una manera ràpida. La proposta a fer es que a posteriori de la missió es presenti un debriefing amb detalls de que ha anat malament i com ho podem millorar. Per exemple es pot fer a l'endemà una convocatoria dels assitents
  • Resum de la campanya Wolfpack
  • Campanya de marketing. Revisar l'estat

Planificació de tasques del més d'octubre
Missions internes
  • Dilluns 03/10
  • Dilluns 10/10
  • Dilluns 17/10
  • Dilluns 24/10

Planificar data seguiment calendari Desembre

Dubtes, precs i preguntes

Apuntats:

- ZeroQ
- Viper
- TBlack

10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
Hola nois, jo tinc assaig i nose a quina hora arribaré, si arribo aviat em passo. A mi m'agradaria, com a novell, a part de l'EBC, que un dia poguessim fer una classe sobre els instruments de combat ja que n'hi ha algun, com ara, el marcador làser, Jtag, i coses concretes que no sabem el seu correcte funcionament i utilització (parlo per mi) crec que en Viper ja ho va comentar, i res, només volia proposar-ho perquè crec que són coses que tothom hauria de saber, encara que potser no les fem servir gaire, estaria bé saber com van (corretgiu-me si m'equivoco) gràcies ç;)