Repositori de testeig

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#22
Han unificat els dos sistemes mèdics per tal de que no siguin codis separats. No obstant, el bàsic segueix sent el bàsic i l'avançat presenta millores en la funcionalitat de la majoria dels sistemes actuals: atac de cor, ferides, sagnat etc...
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
#23
Magnetar said:
Han unificat els dos sistemes mèdics per tal de que no siguin codis separats. No obstant, el bàsic segueix sent el bàsic i l'avançat presenta millores en la funcionalitat de la majoria dels sistemes actuals: atac de cor, ferides, sagnat etc...
Ja tinc ganes de provar-lo, a veure les que liem! haha Merci Magnetar!!
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#24
Re: ACRE2-dev

Doncs ahir a les 03:00 després de fer una partida amb 100+ persones sense problemes greus, provant el ACRE2 amb tots els desenvolupadors del mod, vam decidir fer públic la versió que serà la 2.5.0.

```954 -> 956
- [New] SEM 70 radio
- [New] Infantry Phone
- [New] External Radios
- [New] Passenger Intercom
- [New] TeamSpeak automatic channel switching
- [New] Vehicle Racks: VRC110, VRC103, VRC111, SEM90
- [New] Rack-Intercom integration
- [New] Radio Supply Crate
- [New] SEM 52 SL Antenna
- [New] Polish translations
- [Improvement] Crew Intercom overhaul (API config changes!)
- [Improvement] Ported all antenna data to generation by 4nec2
- [Optimization] Cleanup of sys_io
```
*API Changes:*
- Intercom config has vastly changed (backwards compatibility kept for basic intercom functions, that were present before this build, compatibility will be removed in 2.7.0)
- Future dev-builds may contain more changes based on feedback!
*New User Documentation:*
- External Radios: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/external-radios
- Vehicle Intercoms: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... e-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... -telephone
- TeamsSpeak Move: https://github.com/IDI-Systems/acre2/pull/225 (proper documentation to come in future)
- Vehicle Racks: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/vehicle-racks
- Rack-Intercom Integration: https://github.com/IDI-Systems/acre2/pu ... -222454220 (proper documentation to come)
*New API/Framework Documentation:*
- Adding New Antenna (using 4nec2): http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... ew-antenna
- Vehicle Crew Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... w-intercom
- Vehicle Passenger Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... r-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... -telephone
- Vehicle Racks: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... icle-racks
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#25
Re: ACRE2-dev

Magnetar said:
Doncs ahir a les 03:00 després de fer una partida amb 100+ persones sense problemes greus, provant el ACRE2 amb tots els desenvolupadors del mod, vam decidir fer públic la versió que serà la 2.5.0.
Genial! :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
#26
Re: ACRE2-dev

Magnetar said:
Doncs ahir a les 03:00 després de fer una partida amb 100+ persones sense problemes greus, provant el ACRE2 amb tots els desenvolupadors del mod, vam decidir fer públic la versió que serà la 2.5.0.
osti que guapo tuuu!! Com molaria jugar un dia una partida així, amb tanta gent! Bé doncs, la pròxima la faré amb l'ACRE a veure si li treiem el suc! :çsi: :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
Important recordar que l'ACRE te una opció que nosaltres normalment rebaixem perque no hi han tants problemes de comunicació, que és el coeficient d'atenuació del terreny, o alguna cosa semblant, a la pestanya de servidor. El solem posar a un quart de la barra, que ara no recordo quant és, això ho sap bé en Magnetar.
Això fa que les comunicacions no fallin tant per culpa del terreny, el que molts aquí agraïm.
Això suposo que es pot definir directament a la missió no Magnetar? Perque no s'hagi d'anar sempre a les opcions dintre ja de la partida.
Recordeu també que la versió de 64bits de l'Arma 3 encara dona problemes amb addons, i entreu amb 64bits amb una partida amb ACRE2, encara que sortiu aquesta ja deixa de funciona bé.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#28
Si no voleu simular tan, el que us vaig suggerir és posar el Terrain Loss a 0.6. I si encara voleu menys, activeu la opció Ignore antenna direction. Desactivant aquestes dues funcions (TerrainLoss a 0.0 i sense direcció d'antena) tindreu una experiència a lo TFAR. En la meva opinió però, això és com jugar amb el sistema mèdic bàsic i personalment no m'agrada.

És pot definir a la missió (Ctrl-Alt-S), però si ho modifiques al servidor, la configuració es manté entre partides.

A veure, problemes no dóna. Les ràdios, a la vida real, són una merda i més les personals amb alta freqüència com les que fem servir. Un pot dir, però si estic a 50m darrere d'un turó i no rebo res... pot ser que tu estiguis només a 50 m però la senyal no té Linia de Visió (que és com funcionen les ràdios que estan modelades a ACRE2). Això significa que per arribar-te a tu, aquesta senyal potser ha d'anar a l'altre turó i rebotar des d'allà. He tingut fa poc a les mans una SEM52 SL i ho he pogut comprovar i no, la ràdio no estava feta caldo.

Un altre exemple és la WIFI domèstica (2.4 GHz) que és com la PRC343. Us ha passat mai que en certes cases no arriba bé la senyal degut a que hi ha parets gruixudes? Estem parlant de 10-15m?

Estem molt acostumats a tenir repetidors per tot arreu per telèfons mòbils i ràdios (i no només per la policia o amb CTSS). Barcelona n'està plena: si no n'hi hagués no tindrieu senyal amb tans edificis alts i amb tantes línies d'altra tensió... Teniu senyal al metro si no hi ha repetidors? Com és que fallen casi just a l'entrar si tan fiables són?
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#29
Re: ACRE2-dev

Després d'una setmana de feedback valuós per part d'altres comunitats, en les que fins i tot han instal-lat torres de control aèri fent servir les racks, hem tret una nova versió dev. Aquesta versió la podreu t robar al @CC_acre2-dev.

M'he centrat en optimitzar el codi i a afegir un parell de coses:

- Les ràdios de la motxilla poden ser utilitzades, a diferencia de les personals, de forma simultània pel qui les té com per qui les utilitza externament.
- Dues persones però, no poden configurar la ràdio (obrir la interfaç) de forma simultània.

Repeteixo el changelog complet, respecte a la estable. Si ho proveu, ja direu si us sembla bé o canviarieu alguna cosa.

- [New] SEM 70 radio
- [New] Infantry Phone
- [New] External Radios
- [New] Passenger Intercom
- [New] TeamSpeak automatic channel switching
- [New] Vehicle Racks: VRC110, VRC103, VRC111, SEM90
- [New] Rack-Intercom integration
- [New] Radio Supply Crate
- [New] SEM 52 SL Antenna
- [New] Polish translations
- [Improvement] Crew Intercom overhaul (API config changes!)
- [Improvement] Ported all antenna data to generation by 4nec2
- [Optimization] Cleanup of sys_io
```
*API Changes:*
- Intercom config has vastly changed (backwards compatibility kept for basic intercom functions, that were present before this build, compatibility will be removed in 2.7.0)
- Future dev-builds may contain more changes based on feedback!
*New User Documentation:*
- External Radios: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/external-radios
- Vehicle Intercoms: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... e-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... -telephone
- TeamsSpeak Move: https://github.com/IDI-Systems/acre2/pull/225 (proper documentation to come in future)
- Vehicle Racks: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/vehicle-racks
- Rack-Intercom Integration: https://github.com/IDI-Systems/acre2/pu ... -222454220 (proper documentation to come)
*New API/Framework Documentation:*
- Adding New Antenna (using 4nec2): http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... ew-antenna
- Vehicle Crew Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... w-intercom
- Vehicle Passenger Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... r-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... -telephone
- Vehicle Racks: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... icle-racks
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#31
He actualitzat el repositori the testeig:

  • S'ha eliminat el @CC_acre2 ja que aquest ja es troba al repositori principal.
  • S'ha afegit la RC del ALiVE, que arregla i introdueix moltes coses respecte la versió anterior. Per exemple, ara els IEDs de ALiVE són compatibles amb el ACE3.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#32
Magnetar said:
  • S'ha afegit la RC del ALiVE, que arregla i introdueix moltes coses respecte la versió anterior. Per exemple, ara els IEDs de ALiVE són compatibles amb el ACE3.
A veure si l'arreglen, coi. Que és un mod molt útil quan funciona.