Regalo PC "antic"

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Bones,

m'he canviat la màquina en un impuls de consumisme irrefrenable i la màquina vella la poso a disposició de qui pugui necessitar un ordinador senzillet. Que consti que no està gens malament, amb això he jugat a l'Arma2, IL-2, L4D2, Starcraft2, etc..

La màquina vella està desmuntada ja que he aprofitat la caixa.
- AMD Athlon XP 3900+ (doble nucli socket 939)
- 2 gigues de ram ( DDR 400 HyperX ultra)
- Gràfica Nvidia 9600GT
- Font d'alimentació beQuiet de 450W

Si algú l'interessa li regalo si pot passar per casa a buscar-ho. Em fa molta llastima llençar-ho i potser algun company vostre o pot aprofitar. Si necessita disc dur puc possar-hi algun senzillet amb el windows 7 instal·lat i configurat.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Avui en dia dificilment trobaràs algú que t'el pugui comprar. Com a server potser la gràfica et sobrarà tres pobles i de ram no aniràs molt sobrat però més que suficient. En el seu dia em vaig gastar la pasta en aquesta meravella i de fet no pensava canviar-ho per ara però em vaig enamorar d'una HD7850 :çamor: jejeje i una cosa porta a l'altre. 8 hores més tart ja ho tinc tot llest, ready to go !

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Gràcies companys finalment ha quedat adjudicat a en Madelf. Propera vegada ens ho juguem a una partideta jejeje

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Moltes gràcies Madelf per la visita. M'alegro que l'ordiandor hagi set acollit en bona familia :çsi:

Pel cert gràcies de nou pel vi! Aquest cap de setmana farem costellada i l'obrirem :çcerv: