05 Maig 2009
Com sabeu, el Red Orchestra tindrà segona part, anomenat RedOrchestra 2: Heroes of Stalingrad. A la web han publicat nova informació i les primeres imatges.
http://www.heroesofstalingrad.com/2009/08/10/1c-to-publish-heroes-of-stalingrad
Avanç RO2 per Meristation, segons sembla PC Gamers els ha fotut l'exclusiva, ja que volien anunciar més endavant. En qualsevol cas un nou RO suposa una nova compra segura.
http://www.meristation.com/v3/des_noticia.php?id=cw49ff41471c7e6&pic=GEN
Us porto informació fresqueta, i millor encara, vídeos de la GC09.
Part1 - http://www.gametrailers.com/video/gc-09-red-orchestra/55367?type=flv
Part2 - http://www.gametrailers.com/video/gc-09-red-orchestra/55369?type=flv
En els vídeos s'aprecien diverses coses:
- Per fi tindrem minizoom a les armes. Per molt que diguin alguns que a la vida real l'ull no fa zoom (i és cert), el monitor del nostre PC limita enormement la visió, de manera que el minizoom és necessari. Per cert sembla que hi ha dos nivells de zoom.
- Podem cobrir-nos amb l'escenari.
- Coberts podem disparar per sobre i pels laterals sense treure el cap.
- Ara a més de a la vista normal que la nostra arma no apuntava al centre, sinó en un radi, també succeeix el mateix a la vista des de la mira de l'arma, a l'estil de l'ArmA
- S'ha treballat més la penetració de les bales pel que fa al material.
- S'ha eliminat el increïblement i subrealista retrocés exagerat de les armes, i s'ha posat una mica dins de la realitat.
- Ara podem aguantar la respiració per millorar el nostre tret.
- Quan mirem a una paret o el que sigui enganxats a ella, el nostre soldat abaixa l'arma.
- Pel que fa a això, si per exemple traiem la nostra arma per una finestra, i girem als costats, la nostra arma xocarà amb la vora de la finestra i s'anirà cap enrere, igual que faria un soldat perquè les armes no són fantasmes que travessen murs.
- Podem saltar obstacles, com entrar per finestres, saltar murs, etc ...
- Han millorat el desplegament de les MG. Abans costava utilitzar el bípode per recolzar-se en l'escenari, tenies que mirar on recolzar-ho, i això a més afectava al teu angle. Ara el sistema és super intuïtiu, i no et limita l'angle (només la realitat clar), una gran millora sens dubte. A mes el desplegament és més ràpid, més realista. També hi ha un canvi important, quan estàs a terra tirat es considera la MG automàticament desplegada, perquè pots recolzar-la al terra, i et permet un bon angle de maniobra, però tot i així si vols pots acabar de donar-li suport, la qual cosa fixa la MG a terra, limita l'angle i millora la precisió. Tot això a la velocitat correcta. És millor veure el vídeo per entendre-ho.
- La IA sembla que serà més funcional, ara tindrem tropes al nostre comandament, i a més podrem donar-los ordres ràpidament apuntant a on volem que es dirigeixen, a l'estil Raven Shield, OFP2, etc ...
- La IA de moment sembla ximpleta, perquè en els vídeos es mou i dispara com un endarrerit, però bé, està en desenvolupament.
- La IA sembla ser que ara tindrà un paper actiu en el multiplayer, no com abans. Per exemple tindrem IA als tancs.
07 Setembre 2010
Vídeo Trailer amb desmembrament i interior de tancs. Es diu que els tancs per dins estaran totalment modelats i es podran veure com al vídeo (o semblant), ja veurem.
http://www.gametrailers.com/video/pax-10-red-orchestra/703872
Aquí l'entrevista amb representant de TWI on parla sobre els carros i altres coses.
http://www.rockpapershotgun.com/2010/09/02/red-orchestra-heroes-of-stalingrad-vehicles/
Vídeos de la Gamescom de aquest any.
Part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=dnv2pEc8mHc
Part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=saoevQpUrm8
http://www.youtube.com/watch?v=EmQfZKRb4Rc