rebaixes d'steam

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Jo m'he repassat tot i l'únic que he comprat es el Total War: Shogun 2, tot i que soc mes de Rome (que per cert esta a punt de sortir el 2 si no ha sortit ja). Tenen ofertes collonudes, per sort soc tant exigent que res no em convenç i aixi m'estalvio pasta ç:D

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
jo estic temptat de comprar el World in Conflict perquè vaig jugar-lo fa anys i recordo que em va agradar i està, per 6.50€, amb una segona part inclosa que no he jugat.

http://store.steampowered.com/app/21760

No se que fer ja que tampoc disposo de massa temps lliure com per a anar afegint més jocs al disc dur. Algú de vosaltres el té? Que tal està per fer alguna partida multiplayer? ç?|

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
Jo si teniu parella us recomano el Lara Croft and the Guardian of Light per 3,39 es pot passar amb cooperatiu en un mateix pc i és molt divertit. És un joc de puzzles facilets i monstres.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Diplock said:
Jo si teniu parella us recomano el Lara Croft and the Guardian of Light per 3,39 es pot passar amb cooperatiu en un mateix pc i és molt divertit. És un joc de puzzles facilets i monstres.
L'ultim Tomb Raider a mi hem va comentar un col·lega que estava molt be, lo que no se si te coop. Esta a 24€, però si guanya la votació que fan cada X hores, el posaran a 12€.

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
No, el nou és un shooter en tercera persona d'un sol jugador. El que jo dic veus els personatges des de dalt i és un altre rotllo.

3 Juny 2011
783
0
0
Balder said:
jo estic temptat de comprar el World in Conflict perquè vaig jugar-lo fa anys i recordo que em va agradar i està, per 6.50€, amb una segona part inclosa que no he jugat.

No se que fer ja que tampoc disposo de massa temps lliure com per a anar afegint més jocs al disc dur. Algú de vosaltres el té? Que tal està per fer alguna partida multiplayer? ç?|
jo tinc el World in Conflict + l'expansió, fa mil que acumula pols a l'estanteria. Si t'animes fem una partideta :çsi:

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
jaumem said:
Balder said:

jo tinc el World in Conflict + l'expansió, fa mil que acumula pols a l'estanteria. Si t'animes fem una partideta :çsi:
ai, que ja no pensava en comprar-me'l però ara m'ho faràs repensar... de moment estic descarregant la "demo " ç:D

3 Juny 2011
783
0
0
el tenc a la estanteria perque ja me'l vaig passar ç:D

vaig disfrutar molt, el mode online està molt be :çsi:

és com una película. I de les bones ç;)

[youtube]cL2EIo4JH4g[/youtube]

ostia tú ara em fa juguera xD