Per no perdre el costum, farem el meu debriefing personal
Al final, com erem suficients pilots de K50 (5) i només un pilot de suport aeri, es va decidir per consens (
) que un servidor voles l'altre Su27 i ajudes al company Tofolo en tasques de suport i així van quedar quatre K50 i dos Su27.
Comencem arrencant motors, al principi es va notar molt de lag, els Su27 ens disposem a la pista per fer una sortida combinada, al anar tant aprop i amb el lag un cop en enlairem els dos Su27 ens toquem el suficient per haver de fer un abortatge en el meu cas, ejecto i refly, (es va optar per aquesta opció i no rellençar la missio per evitar que els K50 haguessin de tornar a fer l'encessa en fred i perdre temps), tornem a sortir, ens dirigim cap al nostres waypoints amb normalitat i amb separació suficient per evitar accidents involuntaris, un cop arrivem a la zona de coebrtura detecto enemics, volen baix i lents, han de ser helicopters, el primer em costa tres missils, estava massa aprop i pero de vista el segon helicopter, vaig massa baix i en una passada m'han tocat i destrossat el sistema hidrualic, han hagut de ser tropes de terra, no m'havien saltat les alertes de radar ni res, aborto i enfilo cap a base, dono instruccions al meu company d'on es la zona de combat, entre wp 3 i 4, vaig cap a base, impossible aterrar, no embaixa el tren ni els flaps, no corro el rics d'aterrar a pista, i destrossar l'avio i deixar la pista impractcable, ejecto als voltants de la pista i em venen a recollir , de mentres em tene preparat un altre Su27 per mi jejejeje.
Torno a sortir i enfilo directe wp3 a postcombustió, en Tofolo ja s'està encarregant dels enemics, ja en posta un, al arrivar a la zona calenta sentim que el grup de K50 està aprop de la zona, ens em donar pressa per netejar el cel, començo a buscar contactes, cada cop que veig un disparo, realment estic disfrutant com un enano, els helicopters no són fàcils detectar, has de volar baixet, lent i movent el radar continuament, al final no queda cap enemic a la zona, fem una CAP mentre els companys dels K50 fan neteja, faig alguna passadeta a baixa cota per que puguin identificar els últims reductes de forces enemigues i aconsegueixo que m'impactin sobre el meu avió algun tret que altre.
Un cop han acabada la feina els K50 aterren al FARP i els Su27 anem cap a base, en Tofolo aterra molt bé, jo aconsegueixo estavellar el tercer Su27 a la tanca de l'aeroport. (hauré de practicar l'aterrtage
)
Una molt bona missió, va sortir tot rodó.
Aqui en Tofolo i un servidor apunt d'entrar a pista
Els camarades del BS que ja estaven repartint amor a la zona asignada
Un cop acabada la missió els nostres camarades "intentant"
aterrar a la zona per aconseguir el FARP
Gràcies a tots per la missió, m'ho vaig passar pipa, vaig riure molt i vaig gaudir com un enano, de debò, és tot un plaer volar amb vosaltres.
Ens veiem a la propera amics.
Buran