Què us han portat els reis?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1

Doncs podríem posar aquí que ens han portat els reis a cadascun, i que havíem demanat.

Jo havia demanat un Estat propi, però m'han portat una bufanda, un gorro de llana, un paraigües i una pack d'aquests per escollir entre diferents ofertes de Spa's per a dos (aixo la meva xicota).
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#7
Doncs a mi el tió em va cagar el TrackIr i els Reis el G940 (si, ja sé que fa un mes que el tinc... però és que aconsegueixo bons tractes amb ells :çulle: ).

Viper, no demanis un Estat propi als Reis... són monàrquics per definició... :çseny:

Salut!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Gosdatura said:
Doncs a mi el tió em va cagar el TrackIr i els Reis el G940 (si, ja sé que fa un mes que el tinc... però és que aconsegueixo bons tractes amb ells :çulle: ).
Salut!!
Coi! Tu no has cagat el tió, tu has fet cagar un camp d'oliveres! :çruc: :çruc:
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#10
Jo vaig començar a demanar una mica de Justícia en un estat propi on existeixi (suposadament) un estat de dret, i m' he tingut de conformar amb unes bambes (aquí a Lleida, no se per que collons li diuen Keds)

Nippó
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Nippó said:
Jo vaig començar a demanar una mica de Justícia en un estat propi on existeixi (suposadament) un estat de dret, i m' he tingut de conformar amb unes bambes (aquí a Lleida, no se per que collons li diuen Keds)
Suposo que no és Keds, sinó quets, de basquets.
 
#12
rush said:
Nippó said:
Jo vaig començar a demanar una mica de Justícia en un estat propi on existeixi (suposadament) un estat de dret, i m' he tingut de conformar amb unes bambes (aquí a Lleida, no se per que collons li diuen Keds)
Suposo que no és Keds, sinó quets, de basquets.
Fa anys hi havia una marca de calçat esportiu que duia aquest nom, com les "Xiruques", que era una marca i ara és un "tipus" que ha donat nom a un estil de vida.
:çruc:
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#14
Viper said:
Es com Bamba que no es un tipus de calçat, si no que era una marca, però ara tothom anomena bambes a les sabates esportives.

Correcte, solament que les bambes son mes comunes a Barcelona i a Lleida a les sabatilles esportives s' els hi diu Keds

Nippó
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#18
És un logitech g700. Està força bé sobretot perquè és wireless però també pot anar connectat si et quedes sense bateria.
 

Dragoz

Capgròs
29 Desembre 2010
50
0
0
40
Palamós-Girona
#19
A mi perfi ja tinc el THRUSTMASTER T.FLIGHT HOTAS X



I tambe alguna coseta mes jejejej


Tranquils es d'airsoft jejej amb gas.

I tambe alguns dinerons per cambiar d'arma principal jejeje ara ting una MP5 i el meu objectiu es aquesta jejeje
-Una AUG A3 allarga cano + silenciador, amb un bipode i una mira de sniper jejej

 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#20
Dragoz said:
A mi perfi ja tinc el THRUSTMASTER T.FLIGHT HOTAS X



I tambe alguna coseta mes jejejej


Tranquils es d'airsoft jejej amb gas.

I tambe alguns dinerons per cambiar d'arma principal jejeje ara ting una MP5 i el meu objectiu es aquesta jejeje
-Una AUG A3 allarga cano + silenciador, amb un bipode i una mira de sniper jejej

Em vas començar a fer por l'altre dia quan em vas tombar volant amb el teclat... però ara que veig això... confirmo que em fots por!!!! :çruc: :çruc: