Idea Proposta addons (a llarg termini)

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#1
Primerament això es merament un suggeriment a mitjà-llarg termini, entendria perfectament que no es fes ara, tot i que si es fes us faria l'amor :çrubl: .

He calculat que actualment tenim aproximadament unes 21 Gb d'addons dels estandards basic i opcional i uns 30 i pico mes del d'epoques. En total mes de 50 Gb en total. Tenint en compte això no vindria de gaire més afegir uns quants addons que acabarien de completar la col·lecció i donarien moltes més possibilitats d'edició.

Com que per ara anem fent amb lo que hi ha, no cal que es posi ja, pero si que a mi personalment em serien de molta ajuda en un futur mitjà-llarg, posem per vacances o aixi.

Els addons que afegiria no son en cap cas estètics, son addons principals. Serien els següents:

- CUP Vehicles: Si bé pesa força, es un addon que t'obre moltissimes possibilitats d'edició, tot i que els vehicles son de qualitat Arma2, hi ha certes coses interessants, com LHD, vehicles civils, mes varietat.

- US Military: Es un addon que afegeix uniformes de qüalitat dels anys 80-90, imprescindible si volem editar missions d'aquestes èpoques, lo que ens donaria molt mes marge als editors. A mes el seu creador l'està mantenint al dia així que no te errors ni problemes.

- Pack de mapes classics: Seria un pack de mapes vells d'arma2 i d'arma3 que funcionen bé amb el CUP i ens ofereixin escenaris nous on editar missions diferents. La part bona es que com que serien vells no els hauriem d'actualitzar. Els que proposaria jo (en relació qualitat-pes) serien:

* Fallujah: Segueix sent l'unic mapa de ciutat mitjanament decent, tot i que fa servir edificis antics, molts inclouen els interiors de SMB Sahrani per tant es practicable, el rendiment es força correcte si s'edita bé. Donaria peu a missions amb MOUT realment interessant i missions d'infiltració i raids de tota mena.

* Clafghan: Mapa d'afganistan, muntanyós de la provincia de Kunar, amb moltes bases a la muntanya i multitud de poblats penjats que també ofereixen possibilitats molt interessants.

* Kunduz: Aquest es un mapa de l'ArmA 3 molt mes nou que representa una zona de la provincia de Kunduz, te força qualitat.

* Sangin: Aquest es un dels mapes amb més qualitat fets a l'ArmA 2 amb setting d'afganistan, representa una zona de la provincia de Helmand, basicament es una zona amb molts complexos rurals i camps, separats per desert i zones muntanyoses.

* Hazar-Kot Valley: Aquest mapa es molt útil per a petites missions cooperatives, però també per a 2WW i TvT, te setting d'afganistan amb una zona del mapa molt àrida i una altra de menys àrida i muntanyosa. Es un mapa molt lleuger.

* Aliabad Region: Es un mapa semblant a l'anterior pero amb l'afegit que te costa, per tant es pot fer servir per emular missions a la costa del nord d'Africa, molt útil per 2WW també.

* Isla Duala: Es un mapa amb setting africà, molt útil per fer missions tipus Somàlia.

* Lingor: Mapa de selva ambientat en sudamèrica, es podrien fer missions tipus Panamà o Colombia.

Que en penseu? ç;)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#2
Atunero said:
He calculat que actualment tenim aproximadament unes 21 Gb d'addons dels estandards basic i opcional i uns 30 i pico mes del d'epoques. En total mes de 50 Gb en total. Tenint en compte això no vindria de gaire més afegir uns quants addons que acabarien de completar la col·lecció i donarien moltes més possibilitats d'edició.
Per mi 50 Gb és ja una burrada. Crec que caldria ponderar molt i molt bé si es vol incorporar cap nou addon. Especialment cal tenir en compte que sigui quelcom que sigui útil per un gran numero de missions. No té sentit incorporar quelcom si no es fa servir gaire. A part cal tenir en compte els aspectes tècnics: qualitat del codi, qualitat del contingut, el ratio d'actualitzacions, compatibilitat amb l'estandard, etc.

Per aquests motius jo crec que el CUP Vehicles especialment tindria sentit. Perquè té elements que podem fer servir a la majoria de missions que fem.

Quan a el US Military, a mi personalment m'agrada molt, i crec que pot ser útil per un bon nombre de missions, però no sé si garantiria la seva incorporació. La part bona es que és molt petit.

Els altres mapes no tenen gaire sentit, perquè ocupen un bon grapat de memòria i es farien servir de forma limitada. I sempre es poden fer missions amb un servidor local per un parell de setmanes.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#3
Els mapes caldria veure quins ofereixen més per menys pes. De la llista que he posat hi ha molts mapes que pesen unes poques Mb, o sigui que tampoc es problema el pes. A mes no s'han d'actualitzar ja que son mapes vells. Tanmateix tot sumat crec que no arriba a 5 Gb.

PD: estic provant altres mapes que m'ha recomanat el Magnetar com Esbekistan. Depen molt com he dit de la relació pes-utilitat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Com sempre totes les idees i addons que suggeriu son ben rebudes, nosaltres no sempre estem atents a totes les novetats que surten. El que fem sempre es llegir les vostres propostes i veure les viabilitats dels canvis que proposeu.

Per això crec que cal enfocar més l'ús del repositori per aprofitar-ho de veritat, ja que l'ús que demaneu del repositori a vegades és diferent pel qual es crea un repositori, i com la feina interna no es veu de cara l'exterior, doncs és normal que a vegades no sigueu conscients de les dificultats o inconvenients d'aquestes propostes.

Perquè ens entenguem fàcilment, el repositori del grup és Apple i els addons a Armaholic o Steam són Windows. Si és vol fes servir molts addons i anar canviant habitualment d'ells, la solució és no tenir repositori. El problema d'això és la falta d'estabilitat i seguretat, ja que anar canviant habitualment d'addons fa més fàcils que hi hagin problemes tècnics derivats de bugs als addons o de confusió a l'hora de baixar i tenir-los per part dels companys. A més fa molt complicat mantenir un repositori al dia, ja que calen canvis constants tant al repositori, com al servidor, com als presets. Penseu que la freqüència de refresc del repositori nostra ara amb el servidor dedicat i els presets serà més baixa. Ara s'han de fer moltes més gestions per fer canvis, i això fa que no es pugui actualitzar el repositori tant sovint.

Si en canvi és vol estabilitat, fiabilitat i aprofitament total de l'addon, llavors la solució és mantenir un repositori estable. No ens dona tants afegits com tenir molts més addons i canvis més freqüents, però ens permeten tenir fiabilitat, retrocompatibilitat d'addons a les missions i una gestió ràpida i eficient del servidor.

Apple tindrà menys potencia i menys coses i menys canvis, però el que te ho aprofita al màxim, i això fa que un sistema Apple menys potent rendeixi igual que un sistema Windows a priori més potent, i a més amb molta més fiabilitat.

Per això, cal preguntar-se si paga la pena ficar certs addons, que per si sols, a nivell individual poden ser interessants, però dintre del nostre repositori poden perdre molt el seu valor.
Per exemple, el CUP Vehicles, te algunes coses que no tenim, però en canvi ens duplica un munt de vehicles, ja que moltes coses del CUP Vehicles ja ho tenim amb el RHS i Vanilla.
El Us Military mod ens dona equipament dels marines dels 80 i 90. Però amb el RHS ja ho tenim molt d'això, tenim uniforme, armes i demes. Potser no està tot, però en general hi es.
I els mapes, amb el CUP Terrains que ja tenim, tenim un munt de mapes. El que hauríem de fer és, abans de posar mapes nous, aprofitar el mapes que es van introduir amb el CUP Terrains a petició vostre, hi han un munt, i només s'han fet servir 3 o 4.

Com tu dius, pot ser una opció a llarg termini ficar aquests o d'altres addons, però ara mateix el que cal és aprofitar totes les coses que tenim, moltes de noves que vau demanar, abans de tornar a fer canvis substancials al repositori.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#5
S'enten, de fet tenim una barbaritat d'addons tot s'ha de dir. Però no es culpa nostre, al final tot respon a que Bohemia ens ha fotut un joc sense contingut. Recordo que a ArmA 2 amb ACE2 i ACRE ja podies fer gairebé de tot sense necessitat de més mods. A Arma3, però això no es aixi, i necessites molts mes mods per a fer el mateix.

Pel que fa als addons, he de sortir en defensa de:

El CUP Vehicles es molt mes important del que penses, sobretot per missions que tiren d'Alive, i fas servir faccions del CUP Units, et trobes que no tenen vehicles basicament i l'Alive fa apareixer només infanteria. O per exemple els civils també, els fa apareixer sense vehicles, això fa que sigui farragos editar amb el CUP Units pel tema que has de posar els vehicles del RHS a ma i per no dir que tenen molta menys varietat ni tampoc tenim vehicles civils (que no siguin futuristes o massa tecnològics per depen quin escenari).

Per altra banda també es cert que hi ha material "duplicat" tot i que no es ben be el mateix, pero tambe molts vehicles i coses que no tenim y que poden ser molt utils, com el LHD i els vehicles amfibis de Marines o els Humvees blindats, vehicles civils i d'insurgents.

Pel que fa al US Military, no tenim res, ja que els uniformes i equipament dels 80-90 no està inclos a RHS, i fer missions dels anys 90 amb MARPAT D enlloc de DBDU es... :çno:

Els mapes si que seria mes a llarg termini quan estiguem fins als ous dels del CUP, pero de moment anem fent.

ç;)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#6
Atunero said:
El CUP Vehicles es molt mes important del que penses, sobretot per missions que tiren d'Alive, i fas servir faccions del CUP Units, et trobes que no tenen vehicles basicament i l'Alive fa apareixer només infanteria. O per exemple els civils també, els fa apareixer sense vehicles, això fa que sigui farragos editar amb el CUP Units pel tema que has de posar els vehicles del RHS a ma i per no dir que tenen molta menys varietat ni tampoc tenim vehicles civils (que no siguin futuristes o massa tecnològics per depen quin escenari).
Aquí et dono la raó. Si es fan servir scripts o addons de generació automàtica com ALiVE, si que els vehicles de CUP serveixen molt.

També és cert que si som una comunitat que sobretot recrea operacions de Marines ens faltarien alguns ingredients bàsics com LHD, Harrier, LAV, etc. Que per ara no estan disponibles a RHS.

Certament, incorporar el CUP vehicles podria reforçar el 90% de les nostres missions i ajudar a una millor simulació.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#7
No he editat mai ni amb altres mapes ni amb us military cup vehicles, així que no tinc gaire a dir. Però quan llegeixo LHD, Harrier... se'm posa la pell de gallina çXD
Tot i que hi ha un mod standalone del Harrier que sembla que està prou bé, però clar, a triar, millor un mod que afegeixi molt de cop, que no molts micromods que ara un s'actaulitza, l'altre no...