Problema visual

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#1
Hola a vegades als arbres veig puntets blancs, a algú més li passa? sabeu si es pot arreglar? Volia fer una captura de pantalla però no sé com es fan en aquest joc.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#2
Intenta ajustar les configuracions gràfiques,
si tens un ordinador poc potent et recomano que desactivis el filtre anisotropic,el postprocesat i les ombres.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#3
No l'ordinador és bo i ho tinc posat gairabé tot al màxim, és un error que surt de tan en tan però a part d'això el joc em va perfecte.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Ah, si es això que comenta en Buran aleshores es tracta de la visió perifèrica. Depenent del nivell de dificultat, a l'ArmA la visió perifèrica està implementada com uns punts blancs (desconegut), verds (aliat) o vermells (hostils) semitransparents que es mostren als marges de les pantalles i creixen segons la proximitat del ésser/objecte que representen.

Si es això, quan miris en la direcció del punt i el que representa surti a la pantalla el punt desapareix. D'aquesta manera els punts sempre haurien d'apareixer als marges de la pantalla.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Si per casualitat tens l'Arma2 comprat des de Steam pots emprar l'entorn d'Steam per fer la captura de pantalla (em sembla que per defecte la tecla es F12)