Com ja sabeu tots, tenim problemes de caigudes del TS3 des de fa molt. En teoria es un problema del nostre proveïdor OVH, però no ho han solucionat. Necessito per tant que m'ajudeu recopilant informació per confirmar efectivament que no es problema nostre, o si ho es per trobar una solució.
Necessito que quan es caigui el TS3 o us foti fora en massa, feu això.
1- Apunteu dia i hora (sempre que passi, encara que sigui el mateix dia varis cops), de quan falla i de quan torna a funcionar.
2- Feu un ping al servidor (ja sabeu, inici de windows, executar, escriviu CMD, i a la consola de MSDOS escriviu ping 92.222.29.244), i em digueu si teniu resposta.
3- Els de l'Arma intenteu al moment (abans de tot lo altre) connectar al repositori de l'Arma3sync.
4- Copiar i enganxar aquí el vostre registre de la consola del TS3 (heu d'anar al menú Eines-Registre del client al TS3, seleccioneu tot i o copieu).
Si entre tots fem aquest petit sacrifici de recopilar aquesta informació potser resolem el problema abans. gràcies
Necessito que quan es caigui el TS3 o us foti fora en massa, feu això.
1- Apunteu dia i hora (sempre que passi, encara que sigui el mateix dia varis cops), de quan falla i de quan torna a funcionar.
2- Feu un ping al servidor (ja sabeu, inici de windows, executar, escriviu CMD, i a la consola de MSDOS escriviu ping 92.222.29.244), i em digueu si teniu resposta.
3- Els de l'Arma intenteu al moment (abans de tot lo altre) connectar al repositori de l'Arma3sync.
4- Copiar i enganxar aquí el vostre registre de la consola del TS3 (heu d'anar al menú Eines-Registre del client al TS3, seleccioneu tot i o copieu).
Si entre tots fem aquest petit sacrifici de recopilar aquesta informació potser resolem el problema abans. gràcies