PORRA DE LA TORNADA CHAMPIONS 2011

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
Barça 2, Las nenazas de mou 1

I si encerto, no vull un viatje romantic amb en wawa a Venecia. (com li va passar a Nippò) vull un viatje romantic amb en wawa al centre de simulació de combat USAF :çamor: així ens podrem pinyar un rato! çXD

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
El que ens espera amb el gol anul·lat, tota la caverna traurà espumaralls per la boca. Val a dir que realment no es devia haver anul·lat el gol, Piqué sembla que fa falta, i Cristiano es cau sense voler a causa de la falta al damunt de l'altre, això es llei de l'avantatge i gol, les coses com son.

En qualsevol cas, :çseny: :çbarca:

P.D: Algú em pot aclarir perquè collons no feien el partit ni per TV3, ni per el 33, ni per Esport3? Me'l vaig haver d'empassar per la merda de TV1.

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Viper said:
El que ens espera amb el gol anul·lat, tota la caverna traurà espumaralls per la boca. Val a dir que realment no es devia haver anul·lat el gol, Piqué sembla que fa falta, i Cristiano es cau sense voler a causa de la falta al damunt de l'altre, això es llei de l'avantatge i gol, les coses com son.

En qualsevol cas, :çseny: :çbarca:

P.D: Algú em pot aclarir perquè collons no feien el partit ni per TV3, ni per el 33, ni per Esport3? Me'l vaig haver d'empassar per la merda de TV1.
De fet ja van començar ahir posant tantes vegades la repetició de la "piscina" del Mascherano.

El que em sorprèn és que un tio com l'Iker Casillas que gairebé mai ha dit res fora de lloc també s'hagi deixat rentar el cervell pel Llourinho. Em fan gràcia aquesta gent, si alguna cosa els va malament sempre és una conspiració contra ells, mai es culpa seva. Només cal veure el que posava la premsa internacional al partit de l'anada i el que posava la premsa mandrilista. Una cosa és que els diaris barcelonistes escombrin cap a casa, però quan tota la premsa internacional diu el mateix, serà que t'estas equivocant? Pels mandrilistes no! Pels mandrilistes vol dir que el Barça ha comprat tot el món i que tothom conspira contra ells. En fi...

I visca el Barça! :çvic:

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
52
Figaró-Montmany (VR)
Jo crec que l'àrbitre va interpretar que no hi havia falta de Piqué, que Cristiano es deixava caure i al fer-ho, feia caure a en Mascherano. La gràcia de tantes repeticions és que veus que l'àrbitre mai fa el gest de llei de l'avantatge i que xiula falta a favor del Barça abans i tot de que xuti l'Higuaín, que en cap moment cel·lebra el gol.

Ara, a veure què li diu la UEFA a en Mourinho el divendres.

:çbarca: :çseny: