Pegats de l'estàndard aquests dies

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Com que amb el llançament del pegat de l'Arma 3 s'han introduït un munt d'errors, els autors estan llançant pegats pels seus addons. En comptes de fer una recopilació i llançar un únic pegat per l'estàndard, el que faré es anar posant els pegats conforme vagin sortint.
Com que dilluns tenim partida, tranquils que no farem cap canvi dràstic de moment, l'estàndard es manté, l'únic que faig es posar els pegats dels addons que fem servir.

Amb la sortida del ACE3 programada per aquest cap de setmana, en teoria, s'haurà de revisar l'estàndard per veure que es fem. No es segur que fem servir l'ACE3, però la intenció si que es substituir-ho per l'AGM si es possible i viable, tenint en compte a mes que l'AGM ja no te desenvolupament, i de moment ningú ha anunciat que el continua desenvolupant pel seu compte.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Funciona bé l'AGM smb la nova versió?

Jo he vist el següent comentari en un post de [1]

For those who are having server issues running AGM and CBA - try deleting the two AGM_FireControlSystem files from the addons folder of AGM. That's the PBO and BIKEY files.
We were having server crash issues, but by process of elimination worked out that it was that causing our problem. Server seems quite happy now.
[1] http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2916550

Edit: Arreglat el format

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
La nova versió 1.42 provoca diferents errors amb l'AGM, cosa que desaconsella l'ús del mod. :çno:

Sobre l'ACE 3 veurem quan surt i com va. Potser seria bo llistar possibles alternatives per un sistema mèdic més complex (si existeixen).

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Magnetar said:
Funciona bé l'AGM smb la nova versió?

Jo he vist el següent comentari en un post de [1]

For those who are having server issues running AGM and CBA - try deleting the two AGM_FireControlSystem files from the addons folder of AGM. That's the PBO and BIKEY files.
We were having server crash issues, but by process of elimination worked out that it was that causing our problem. Server seems quite happy now.
[1] http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2916550

Edit: Arreglat el format
Un comentari despres responen això.
We don't have any problems with these. We had the same problem, but the solution was to change the order of the -mod-Parameter. The DLC-packages are loaded first, followed directly by CBA. AGM and all the other mods are loaded after this.
Segons entenc, el suposat problema nomes apareix si carregues el server amb els DLC en ordre incorrecte.
Com nosaltres no fem servir DLC no ens hem de preocupar.

Jo de moment, a pesar dels missatges d'error (que no se quins pertanyen al AGM i quins no), no he experimentat cap problema. No he provat tot clar, i encara no he provat el servidor dedicat meu. Per tant l'AGM no es desactivarà de l'estàndard a no ser que tinguem problemes reals nosaltres.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
SilverArrow said:
La nova versió 1.42 provoca diferents errors amb l'AGM, cosa que desaconsella l'ús del mod. :çno:

Sobre l'ACE 3 veurem quan surt i com va. Potser seria bo llistar possibles alternatives per un sistema mèdic més complex (si existeixen).
Que jo sàpigua només hi ha XMedSys i la seva evolució que encara està en beta: XMedSys2