He tornat a pujar una nova versió actualitzada al TS i en aquest enllaç amb la nova versió del 3.1 del Patrol Ops, crec que el bug de la bandera ja està corregit i he aconseguit modificar la quantitat de IED.
He pujat una versió alternativa de proves, on he ficat un F-18 E i un F (va genial), i he activat Zeus per l'administrador del servidor (qualsevol pot fer d'admin encara que no sigui el seu server, nomes cal votar. Ho podeu baixar en aquest enllaç.
He actualitzat la missió amb els Humvees, he eliminat una de les capces VAS, canviat el cartell amb la nova adreça del TS3 i corregit algun error, la podeu baixar amb aquest enllaç.
He actualitzat la missió eliminant el VAS i posant l'Arsenal, també he inclòs l'MH-47 nou de trinca que ens ha proporcionat l'exercit. Podeu baixar la missió en aquest enllaç.
El JTAC no acaba d'anar be, de vegades si de vegades peta l'aparell en crear la tasca. No tinc molt clar perque, l'ultima versió que he fet a anat be, però encara no estic segur que estigui solucionat, estic en contacte amb l'autor per solucionar-ho.
Podeu baixar la missió en aquest enllaç.