Obertes inscripcions pel Personal (Staff) de l'ArmA

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be, degut a baixes per feina i tal, ara mateix el Personal del grup de l'ArmA es mes un fantasma, nomes està en ZeroQ fent feina. Per això, cal renovar aquest Staff, inclòs el Cap de Grup. Tenim dues categories per agafar, Cap de Grup i Personal. Cap de grup nomes pot haver un, però Personal no te limit (a no ser que ho limiti el Cap de Grup).

Tots aquells que vulguin formar part del Personal (Staff) del Grup ArmA, si us plau que ho diguin i que especifiquin si volen nomes Personal o també volem optar a Cap de Grup.
Tingueu en consideració que si entreu a formar part del Personal del grup es per fe feina pel grup ArmA, gràcies.

Aspirants Cap de Grup
- ZeroQ

Aspirants Personal.

Funcions d'un Cap de Grup

1- Responsable del grup -> Es la persona responsable de tot el que passa al grup en ultima instancia.
2- Portaveu del grup -> Es la persona encarregada de comunicar amb l'Staff de la comunitat sobre tot els temes de important rellevància. Altres temes poden ser delegats en el seu personal.
3- Dinamitzador del grup -> Ha de motivar al personal i membres del grup perquè hi hagi activitat, partides, campanyes, grups de treball, etc...
4- Administrador -> Ha de portar la part administrativa del grup, els membres que entren i surten, la resolució de disputes, procurar que el personal (staff) del grup funcioni i no s'aturi, etc...
5- Moderació del fòrum -> S'ha d'encarregar de gestionar el fòrum del grup, moderant els fils.

Penseu que els punts 1 i 2 son els únics no transferibles del Cap, tota la resta de feina, la pot delegar el cap entre el seu personal, de manera que entre tots es reparteixi la feina i no hagi de fer tot una sola persona.

Funcions del Personal de Grup

1- Dinamitzador del grup -> Ha de motivar al personal i membres del grup perquè hi hagi activitat, partides, campanyes, grups de treball, etc...
2- Administrador -> Ha de portar la part administrativa del grup, els membres que entren i surten, la resolució de disputes, procurar que el personal (staff) del grup funcioni i no s'aturi, etc...
3- Equips de treball -> Han de repartir la feina del grup, si cal formant equips de treball, perquè entre tots sigui mes fàcil portar la feina del grup.
4- Moderació del fòrum -> S'ha d'encarregar de gestionar el fòrum del grup, moderant els fils.

Mes o menys això es un resum de la feina de tots, com dic penseu que la feina s'ha de repartir entre tots, i d'aquesta manera cap va sobrecarregat de feina, es molt fàcil administrar un grup, no hi ha molta feina a fer si tothom fa lo seu. Per mi els punts claus son.

- Motivació: Dinamitzar el grup perquè la gent faci i participi en partides, es el mes important de tot. Sobretot no deixar de muntar partides cada setmana.
- Manteniment: Mantenir el grup al dia, llistat de membres, fils d'explicació d'instal·lació d'addons.
- Millora: Procurar anar millorant el grup, proposar coses noves, com campanyes, partides CTF per cremar estres, condecoracions, etc... coses que mantinguin animat el grup.

Ja us dic que portar un grup entre varis es feina molt fàcil, l'únic que cal es voluntat, a mi nomes em costa 3 minuts publicar el fil de missió del dilluns cada setmana, i nomes això ja representa gran part de la feina a fer.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Ser cap de grup es una responsabilitat (sobre tot en temps) considerable i no sempre es pot estar a sobre. Proposo dos figures (cap de grup + secretaria amb corpinyo :çulle: ) per fer més simple la feina.

Potser Viper caldria una mica d'explicació de les funcions que implica ser del personal administratiu de l'Arma.

Jo no hem puc comprometre tots els dilluns però si no surt ningú més hem presento com a cap de grup temporal fins que en Balder pugui tornar a dedicar més hores.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Funcions d'un Cap de Grup

1- Responsable del grup -> Es la persona responsable de tot el que passa al grup en ultima instancia.
2- Portaveu del grup -> Es la persona encarregada de comunicar amb l'Staff de la comunitat sobre tot els temes de important rellevància. Altres temes poden ser delegats en el seu personal.
3- Dinamitzador del grup -> Ha de motivar al personal i membres del grup perquè hi hagi activitat, partides, campanyes, grups de treball, etc...
4- Administrador -> Ha de portar la part administrativa del grup, els membres que entren i surten, la resolució de disputes, procurar que el personal (staff) del grup funcioni i no s'aturi, etc...
5- Moderació del fòrum -> S'ha d'encarregar de gestionar el fòrum del grup, moderant els fils.

Penseu que els punts 1 i 2 son els únics no transferibles del Cap, tota la resta de feina, la pot delegar el cap entre el seu personal, de manera que entre tots es reparteixi la feina i no hagi de fer tot una sola persona.

Funcions del Personal de Grup

1- Dinamitzador del grup -> Ha de motivar al personal i membres del grup perquè hi hagi activitat, partides, campanyes, grups de treball, etc...
2- Administrador -> Ha de portar la part administrativa del grup, els membres que entren i surten, la resolució de disputes, procurar que el personal (staff) del grup funcioni i no s'aturi, etc...
3- Equips de treball -> Han de repartir la feina del grup, si cal formant equips de treball, perquè entre tots sigui mes fàcil portar la feina del grup.
4- Moderació del fòrum -> S'ha d'encarregar de gestionar el fòrum del grup, moderant els fils.

Mes o menys això es un resum de la feina de tots, com dic penseu que la feina s'ha de repartir entre tots, i d'aquesta manera cap va sobrecarregat de feina, es molt fàcil administrar un grup, no hi ha molta feina a fer si tothom fa lo seu. Per mi els punts claus son.

- Motivació: Dinamitzar el grup perquè la gent faci i participi en partides, es el mes important de tot. Sobretot no deixar de muntar partides cada setmana.
- Manteniment: Mantenir el grup al dia, llistat de membres, fils d'explicació d'instal·lació d'addons.
- Millora: Procurar anar millorant el grup, proposar coses noves, com campanyes, partides CTF per cremar estres, condecoracions, etc... coses que mantinguin animat el grup.

Ja us dic que portar un grup entre varis es feina molt fàcil, l'únic que cal es voluntat, a mi nomes em costa 3 minuts publicar el fil de missió del dilluns cada setmana, i nomes això ja representa gran part de la feina a fer.

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
Jo acavo d'aterrar per aquí com qui diu i per tant ni conec prou a la gent ni conec les dinàmiques pròpies de la comunitat com per assumir una responsavilitat dintre d'ella i per tant, després de reflexionar-hi una mica, no m'ofereixo directament per cap d'aquestes resposabilitats ja que no em considero ni de lluny una persona adequada en aquest cas.

De totes maneres, com que sí tinc una mínima experiència en la gestió de grups de persones, m'ofereixo com a suport en tot allò que faci falta tant a nivell de participació com si a nivell organitzatiu en qualsevol moment es necessita de mi.

Baja, que només faig mig pas endavant i per a secretaria de corpinyo.

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
Viper said:
Buran said:
Frodo said:
... només faig mig pas endavant i per a secretaria de corpinyo.
Això ha d'anar amb una imatge :xiula:
Potser tu vols veure en Frodo nomes amb un cosset, però jo no vull tenir malsons aquesta nit, gràcies.

El que es pica el cul al llit? No fotis.... El que tindries és una lipotimia posterecció.... Segur que et posaries :çruc:

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Degut a que avui en dia es complicat per tots nosaltres agafar la responsabilitat de l'staff faig una proposta basada en el model que es fa servir en moltes empreses per la gestió d'equips (com per exemple equips de programació com es el meu cas). Es una adaptació meva del que podria ser un equip SCRUM o sigui que pot tenir múltiples interpretacions :çruc: .

El model està basat en:

• Cap de grup: fa les tasques de responsable del grup (el que entendríem com un product owner) proposant tasques per realitzar per l'equip
  • Grup d'arma: gent del grup de Arma que vulgui participar quan tinguin disponibilitat en realitzar tasques
  • Membres de l'staff: els membres de l'staff al igual que el cap de grup preveuen un compromís més elevat i per tant s'espera que puguin participar més activament. Les funcions son compartides amb el cap de grup i el grup d'arma

Funcionament:
El cap de grup planifica el que seria el "Backlog", es un recull de totes les tasques que volem realitzar (com per exemple provar un mod, fer un script per una missió, testejar una missió, etc) en cada sprint (després explico que es això). Es fa una reunió periodica on assitirà la gent que tingui previsió de tenir disponibilitat en aquella reunió es reparteixen les tasques a realitzar. Les tasques es reparteixen de manera voluntària, es a dir tothom tria la tasca que vol realitzar i en cas de dubte es l'staff (SCRUM Master) qui resol el conflicte / tria les tasques que ningú vol realitzar.

Asquestes tasques tenen un cicle de vida anomenat "sprint" d'una durada determinada (podria ser una setmana o dues setmanes). En aquest cas jo proposo dos "sprints" barrejats, sprint prioritari setmanal i sprint secondary mensual o quinzenal.

Es comencen amb les tasques més prioritaries com son generar partides tots els dies fixats pel grup d'Arma, de manera que si una setmana no hi ha membres que tingui disponibilitat serà l'Staff l'encarregat d'executar aquestes tasques. Un cop acabat l'sprint primari (d'aquella setmana) es començaria/continuaria amb l'sprint secundari amb les altres activitats (per exemple preparació de campanyes, missions, continguts, formacions, etc.)

Apa, ja sabeu voteu per ZeroQ :çvic:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Em sembla una idea molt interessant, nomes un apunt, El Grup d'ArmA que has posat, com no es tothom, si no la gent disposada a fer tasques, hauria de tenir un altre nom per no confondre termes, ja que el Grup ArmA es tothom. Per exemple es pot dir Grup de Treball.

3 Juny 2011
783
0
0
Ja que ens posem amb això, també trob que estaria be donar de baixa de l'Staff a la gent inactiva (com jo), si no hi serem més a l'Staff que a fora ç:D .

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be, de moment faig un recompte. ZeroQ s'ha ofert com a Cap, i Diplock i TBlack el poden ajudar com a Personal, jo us animo a provar-ho. Si cap mes està interessat que ho digui.
Això pel que fa a l'Staff oficial, la resta de gent pot ajudar igual, com en Frodo, no es obligatori estar a l'Staff, ZeroQ ha posat un interessant mètode de treball.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be com cap mes s'ha pronunciat, farem els canvis oficials.

Balder, que era l'actual Cap de Grup, en Senglar i en Jaumem queden forà de l'Staff, com un membre mes. En Diplock entra a formar part del Personal del grup amb en TBlack i jo mateix. I en ZeroQ passa a ser Cap de Grup.

Cap de Grup
ZeroQ

Personal
TBlack
Diplock
Viper

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Veig que ara ja es oficial (quina putada :çruc: ) o sigui que ja podem començar a treballar, no?

Així en breu intento començar a organitzar tasques per generar continguts. Per ara ja fa temps que tinc dos campanyes pendents en ment i potser m'agradaria començar amb la preparació d'una campanya dinàmica de missions basades en el grup especial d'intervenció dels mossos d'esquadra que crec que es pot adequar més al nombre de membres que som als grup d'Arma.

En breu us poso més informació, mentrestant m'agradaria que la resta de companys ens podeu comentar si podeu col·laborar amb alguna cosa encara que no tingueu coneixements d'edició ja que mirarem de fer sessions per aprendre entre tots la creació de missions, scripts i continguts.

Per ara els que han donat senyals de vida per ajudar son:

- Frodo
- Magnetar

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
He creat un primer esborrany de les tasques que anirem executant. Ho he fet en el web amb una eina que es diu "Trello", està força de moda per la gestió de llistes de tasques. El principal inconvenient es que us heu de registrar per poder veure la llista de tasques i el seu estat però tot i així després us penjo una captura de pantalla de com està actualment el taulell.

L'eina es gratuita i si ja teniu usuari podeu buscar per "1RA" i trobareu com a organització "Cavallers del cel: Primer Regiment Aerotransportat" amb un taulell que es diu "Revisió setmanal" on podem veure les llistes (*) i les tasques (-)

* Missions internes
- Missió interna 12/05/2014
* Missions externes
- Missió externa 16/05/2014
* Campanya acte de coratge
* Campanya GEI
* Altres tasques
* Tasques fetes

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
ZeroQ said:
Veig que ara ja es oficial (quina putada :çruc: ) o sigui que ja podem començar a treballar, no?

Si es així pots comptar tambe amb mi per fer el que es pugui, en el meu cas basicament aprendre, perque els meus coneixements d'edicio son nuls. Pero si com dius tens la intencio de fer sessions per aprendre a editar misdions etc i aixi despres poder col.laborar en les feines del grup, jo m'apunto.

En breu us poso més informació, mentrestant m'agradaria que la resta de companys ens podeu comentar si podeu col·laborar amb alguna cosa encara que no tingueu coneixements d'edició ja que mirarem de fer sessions per aprendre entre tots la creació de missions, scripts i continguts.

- Frodo
- Magnetar
Enviado desde mi Nexus 5 mediante Tapatalk

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Kopant said:
ZeroQ said:

Si es així pots comptar tambe amb mi per fer el que es pugui, en el meu cas basicament aprendre, perque els meus coneixements d'edicio son nuls. Pero si com dius tens la intencio de fer sessions per aprendre a editar misdions etc i aixi despres poder col.laborar en les feines del grup, jo m'apunto.

- Frodo
- Magnetar
Vaja....no he citat gairebé el text.... ;(

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
ZeroQ said:
He creat un primer esborrany de les tasques que anirem executant. Ho he fet en el web amb una eina que es diu "Trello", està força de moda per la gestió de llistes de tasques. El principal inconvenient es que us heu de registrar per poder veure la llista de tasques i el seu estat però tot i així després us penjo una captura de pantalla de com està actualment el taulell.

L'eina es gratuita i si ja teniu usuari podeu buscar per "1RA" i trobareu com a organització "Cavallers del cel: Primer Regiment Aerotransportat" amb un taulell que es diu "Revisió setmanal" on podem veure les llistes (*) i les tasques (-)

* Missions internes
- Missió interna 12/05/2014
* Missions externes
- Missió externa 16/05/2014
* Campanya acte de coratge
* Campanya GEI
* Altres tasques
* Tasques fetes
No hem surt res ni per 1RA ni per Cavallers del Cel