Modificacions per a fumeresmés grosses i realistes.

#1
Arrel del post d'en Tofolo per els mods gràfics he decidit provar-ne alguns. Aquí va el primer:

"Mod" per fer fogueres de St. Joan com Deu mana!
I és que el fum que surt dels vehicles abatuts és molt poqueta cosa no? Després de cercar i trobar dos mods diferents he topat amb que DCS ja esta "preparant" el terreny.

Si aneu al directori Directori_del_joc/Bazar/ParticleEffects/Effects veureu que tenim varis arxius lua, entre ells un anomenat VehicleFire.lua . El que farem és:

1.- Renombrar-lo a VehicleFireORIGINAL.lua, per tenir una copia de seguretat.
2.- Després farem una copia del anomenat DCSFireLarge.lua (o el DCSFireSuperLarge.lua) tot canviant-li el nom per VehicleFire.lua.

El que obtindrem amb aquest petit canvi son fumerades dels vehicles abatuts molt més grans (i el Large crec que fins i tot podriem dir que reals) en el camp de batalla i visibles a força alçada.



Ara si que quedaràn ven marcades les zones d'objectius un cop començem a derrivar-los! ç;)
 
#4
Avuí he fet unes proves un pel més a fons amb aquesta modificació. He fet una "Fast Mission" amb el meu amic Ka50 a veure si la meva màquina aguantava tenint molts vehicles fumejant i volant molt baix i aprop.

Ràpidament he vist que em donava "latigazos" i no m'anava fluid al mirar cap al camp de batalla, tot i ser soportables. Això si, la visió ha estat genial al veure les fumeroles des de tant lluny i com poc a poc s'anaven difuminant fins extingir-se.

El panorama del camp de batalla mentres en dirigia a una posició d'atac. Fixeu-vos sobretot en la distància de visió i quan fàcil era veure les posicion enemigues atacades!


Cal dir també que ràpidament m'he fet una idea de la situació del camp de batalla, per tant un punt més a favor de la modificació d'aquests arxius.

Un segon exemple, amb el meu company IA


Per desgràcia els aconteixements s'han succeit sols... primer he vist uns Ka50 amb una skin "coneguda" ç;) i he decidit que ja que pasarien molt aprop verificar si realment protaven la skin de l'acadèmia dels Cavallers del Cel. I si, efectivament....

Ep, això no era una missió SP?


Però clar, no he caigut que eren cadets, segurament en pràctiques... i això de mantenir les distàncies no ho portarien gaire bé!

Que algú pilli el numeral que en tornar a base el catejo fulminant-ment!!!


Amb l'estabilitzador de cua partir m'he vist obligat a fer un aterratge d'emergència molt aprop de dos grups de tancs amics que anaven a "faenejar"...

Amb tot no m'ha donat temps a acostar-me a les fumeroles per verificar si baixen molt el rendiment quan s'hi està aprop o què.

Segurament en la meva màquina ho hagi de desactivar, però us recomano amb molt ènfasis que si us aguanta la màquina activeu aquestes fumeres més grosses ja que, tot i que gràficament son molt boniques, també ajuden a consolidar la famosa "consiència situacional" que tant parlava el mestre Kronus.