Missions cooperatives [ANTIC]

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Us aniré posant missions per a pocs jugadors si es possible, perquè no hagueu de cercar per Internet. En qualsevol cas a Armaholic.com tenia centenars de missions per escollir.
Si no posa el contrari son missions que no calen de cap addon, però a lo millor si que demanen una illa concreta.

ArmA3

Combat dinàmic
Enemy Assault
Patrol Ops 3
Silent Kill
Operació negociacions fallides
Ocell trencat
Static Loop

ArmA2

Chernarus Apocalypse - Part 1
Chernarus Apocalypse - Part 2
Zombie Survival
1-13 Red Mercury
Abel
Airport Sabotage
Altar Pieces
Appetite for Destruction
Cipher
Insurgent Airfield
Behind Enemy Lines
Eve of Destruction
Island Twilight

ArmA2+OA (o ArmA2:CO)

Virtual TrainingSpace 3.5 - OA
=RTY= DELTA FORCE II
Cipher: Valleys of the Takiban
Attack The Outpost !
Operation Falcon
Dynamic Zombie Sandbox

9 Setembre 2010
137
0
0
Re: Missions cooperatives

Aprofitant el fil, us convoco a tots els armats el proper dijous dia 14 a les 21:30h per jugar una missió.
Animeu-vos!

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38

Uli! T'has perdut una heroica conquesta d'un poble de takistan per part d'en Senglar, Madelf, Buran i jo mateix! :çseny:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

A veure, quan planifiqueu una missió, feu un fil nou cada vegada, si no la gent no ho veu, esteu organitzant una missió d'uns d'un post que esta per recopilar missions a fer servir, no per organitzar missions.
Cada dia de missió que planifiqueu, feu un fil nou :çsi:

9 Setembre 2010
137
0
0

Cap problema Viper. Ho faré així a partir de la propera vegada.
Per altra banda voldria comentar que ahir dijous (dia oficial dels cavallers per jugar a l'arma 2) vaig estar esperant fins a les 22:00h per jugar una coop., però a l'estar sol vaig decidir marxar.
A veure si ens animem a fer el dia de partida quan toca, que sinó aixó farà que a la llarga abandonem les partides d'aquest simulador.
Us recordo que avui hi ha partida de rincon de simulación amb l'Arma 2. Ho porta el Jcarrest. Jo no sé si hi assistiré, però pels interessats podeu connectar-vos a la web de RDS: www.rincondesimulacion.com.
Apa, fins aviat! :çsalut:

9 Setembre 2010
137
0
0

El proper dijous és Festa Major al meu poble, així que no podré participar a la partida del grup.
Espero que munteu una bona partida!.
Fins aviat.