Missió US Carrier [Armados] divendres 27 febrer

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


Companys ha arribat el moment de posar en pràctica tot el que hem aprés fins ara en el curs de l'EBC

Aquest divendres hi ha una missió d'Arma3 que fan al grup Armados, per falta de temps no he traduït la missió ni poso informació aquí pero us deixo l'enllaç per aquells interessats. Enllaç de la missió

Requisits mínims:
CBA_A3 - TFR_A3 - ISLAS_A2

Hora de la missió: 23:00 hores

Aquí teniu més informació del servidor de TS del grup Armados necessari per poder assistir a les seves partides

Informació: Navegant pel pacífic en missió de reconeixement amb la intenció de donar fi a les activitats de pirateria a la zona

Si us plau apunteu-vos en aquest fil per contabilitzar l'abans possible quans Cavallers participarem en la missió externa i així demanar places a la partida el dimecres vespre com molt tart.

Apuntats:
- ZeroQ
- Kopant
- Diplock ?
- Tuixó ?
- Frodo
- SilverArrow

Actualització: Ja no estem en reserva i ara els companys d'Armados ens han obert els rols a BRAVO II o sigui que ja podeu anar agafant posicions :çsi:

BRAVO II

1-Lider: CC_Silver
2-Fuseller automàtic: CC_Kopant
3-Portador de munició: CC_X
4-Fusiller AT: CC_Frodo
5-Mèdic: CC_ZeroQ
6-Fuseller automàtic: CC_X
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Aprofitant l'hora del dinar he fet un post per demanar places a la missió de divendres. Degut a que no hem avisat amb prou antelació segurament entrem en reserva però tot i així si us plau feu l'esforç d'apuntar-vos i venir ja que si no ho fem d'aquesta manera costarà que ens puguin reservar places per cada partida externa dels divendres. A molt males si no podem entrar al seu servidor farem partida al nostre server

Atenció que cal un mod especial dels armados per aquesta missió i a més ocupa bastant o sigui que si podeu no ho deixeu per l'últim moment.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Heu de tenir en compte que per poder jugar les seves partides necessiteu baixar els addons del seu repositori. Ells fan servir també l'ArmA3sync. Heu de crear un repositori nou, posar l'enllaç del Autoconfig URL que trobareu en la seva web, i baixar-ho igual que baixeu el nostre estàndard.

Si us pregunteu si això pot donar conflictes amb el nostre estàndard, no en principi. Dic en principi perque hi ha una carpeta, la userconfig, que no es pot fer exclusiva, com les altres que posa CC_ al principi. Això vol dir que un mateix addon seu i nostre, sobreescriurà el userconfig. Igualment aquesta carpeta es fa servir cada vegada menys. Però amb sincronitzar sempre amb el nostre abans de jugar es suficient, el userconfig no arriba mai ni al mega.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Si voleu aquest vespre per tots aquells que tingueu dubtes de com posar els pegats necessaris puc ajudar-vos de 21:00 a 22:00
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#15
Poso tal i com ho estic fent per si pot ajudar a algú

  • He afegit un perfil nou (Profiles/Edit) al ArmaA3Sync (tot i que es pot fer com un grup nou) anomenat Armados
  • He copiat totes les dades del perfil CC al perfil Armados, per fer-ho he anat canviant de perfil i assegurant que totes les pestanyes estaven igual configurades a excepció de la pestanya Addons, el grup d'addons.
  • Amb el perfil Armados seleccionat he creat un grup anomenat "Islas A2"
  • He afegit el repository nou (Repositories/Add new repository) i en aquesta nova finestra de repository nou he enganxat la url a la primera casella "Public auto-config url.
    Codi:
    ftp://176.31.123.218/arma3sync/addonsDownload/repositorio2/.a3s/autoconfig
  • Ara només fa falta fer click a "Import" i ell automaticament acabar de configurar la resta de caselles del repository. He canviat el nom de repository per "Armados - Repositori2" per tal de ser més endreçat
  • Actualitzeu el repository tal i com ho faríeu si fos nostre
  • Un cop actualitzat afegiu al grup "Islas A2" els addons
    Codi:
    @CC_CBA_A3
    @CC_task_force_radio
    @IslasArma2
Vaig a confirmar amb ells que no calgui cap altre pegat.

Frodo estic jo baixant les illes tambè a veure si afectarà això :p
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#16
Bueno vist que la baixada potser a alguns no els acaba de funcionar bé he trobar que en el forum dels Armados a altres companys els hi passa aquest problema i la sol·lució es baixar d'Armaholic el pegat de A3MP i descarregar-ho a la carpeta @IslasArma2 i després sincornitzar novament amb l'Arma3Sync. D'aquesta manera el gruix del pegat ho tindrem descarregat i la sincronització serà menor.

Vaig a probar-ho i ja us comentaré si m'ha funcionat.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#18
He actualitzat el fil inicial perquè ara ja no estem en la reserva, ens han cedit un esquadra Bravo II. Teniu anotat els rols i si voleu us podeu anar apuntat aquí i ja m'encarragaré jo després de posar-ho allà.

Aquest vespre miraré d'estar a les 22:30 com amolt tart al nostre TS. Mireu d'arribar no més tart de les 22:55 al servidor dels armados.

Encara no he pogut descarregar el pegat perquè m'ha donat problemes. A veure si aquesta tarda ho deixo llest.

Confirmat que no fan falta més mods que aquests que comentàvem.