Maqueta de R5 Rasante...republicano.

Jose

Capgròs
12 Febrer 2014
79
0
0
Aquí us deixo una foto de la meva ultima maqueta, un R 5 Rasant d'escala 1:48 ... per si us agrada. En breu (uns dies) us posaré més, i de millor qualitat espero que us agradi:

Aquí os dejo una foto de mi ultima maqueta, un R 5 Rasante de escala 1:48...por si os gusta.En breve (unos dias) os pondré más, y de mejor calidad.espero que os guste:

El color (por esta foto) no es muy bueno, ya os pongo otra....

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =960%2C720

Attachments

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Molt xulo! :çsi:

A mi em posen nerviós les maquetes de biplans amb tots els travessers i tensors! ç:x

Jose

Capgròs
12 Febrer 2014
79
0
0
Unes fotos de la maqueta, a falta d'acabar detalls, brillant i mat per acabat final ... per estar muntada amb una sola mà, no està malament, no?. També cal tibar una mica els cables tensores.Por cert, els colors, a Isaac Montoya, amb qui vaig consultar, i les mostres del Mosca i les seves referències de colors tinc arxivades en un fitxer, li semblen molt correctes ....

Unas fotos de la maqueta, a falta de terminar detalles, brillo y mate para acabado final...para estar montada con una sola mano, no está mal, ¿no?.Tambien falta tensar un poco los cables tensores.Por cierto, los colores, a Isaac Montoya, con quien consulté, y cuyas muestras del Mosca y sus referencias de colores tengo archivadas en un fichero, le parecen muy correctos....

..

Attachments

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Doncs t'he de felicitar, Rata, t'ha quedat molt però que molt bé.

Els numerals són els que venien amb la maqueta o són uns amb una història darrera?

Diguin el que diguin, els R-5 i R-Z ténen unes línies força boniques. :çamor:

Jose

Capgròs
12 Febrer 2014
79
0
0
Tofolo said:
Doncs t'he de felicitar, Rata, t'ha quedat molt però que molt bé.

Els numerals són els que venien amb la maqueta o són uns amb una història darrera?

Diguin el que diguin, els R-5 i R-Z ténen unes línies força boniques. :çamor:
Acabo de llegir el teu missatge, Tòfol. Les matrícules vénen amb la maqueta, i em semblen bastant correctes ... és més, Juan Antonio Guerrero, per exemple, li han encantado.Tenia més possibilitats, però no he cregut necessari utilitzar altres matricules ... [attachment = 0] r5-decals.jpg [/ attachment]

I per cert, he tingut un problema amb elles, ja que tot i seguir el procediment habitual (brillantor / posar calca / brillant / mat) les molt cabrones ... han quedat brillants ... una putada, ja que es nota el "pegat "... encara no sé què faré amb elles ....

Attachments