Mal acostumats

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Ara que ja estic despert i fresc he rumiat una mica el que deia el Frodo ahir a la nit, que ens estavem malacostumant i anavem un pel a saco últimament.

Crec que té raó i que les causes poden ser que abusem de missions dinàmiques, on tenim il.limitat de tot ( vehicles, armes, mires tèrmiques, munició, suports, vides, etc. ), a part que com el Viper fa la missió amb el menú, ja sap el que hi ha i va un xic més amb el mode automàtic. A part el tema de poder accedir al Zeus en qualsevol moment també fa que sigui fàcil abusar-ne.

Ja ni decidim els rols al forum, i amb prou feina fem un informe de missió en condicions. :çno:

Conclusió, crec que ens fan falta urgentment missions enllaunades!

Ergo, aquesta setmana que tinc el dijous festa, em posaré un coet al cul i intentar tenir una missió "pilot" llesta aquest cap de setmana.

La idea serà:

- La missió tindrà dos contadors, un de dues hores i un de tres hores. Si es completa amb dues hores dona punts, si es tarda més de 3, missió fallida.

- Hi hauran 4 equips operatius de 4 membres, i 2 de suport de 2 membres. Ergo màxim 20 vides, si és mor més, ja no es podrà reviure, per tant quan mori els que resten missió fallida. També permetrà que si sóm pocs, pots fer servir la IA.

- Vehicles limitats, si peten tots, ens haurem de buscar la vida ( requisar vehicles civils :çboix: ) o missió fallida.

- Suports limitats, si peten, doncs haurem de buscar-nos la vida també. Nomès el comandant de la missió i els caps d'equip els podran cridar ( per tant cal que no morin ).

- La missió tindrà alguns elements més o menys dinàmics, perquè passin coses diferents cada cop que la juguem ( però els objectius seràn fixes ).

- Equipament limitat ( capsa d'AGM, capsa TFAR, i si m'enrollo molt una capsa de RHS dinàmica )

- Els membres dels equips normals no podràn accedir al Zeus, ergo si un dia per un cas extrem fes falta, sempre pot sortir, canviar de rol i fer algun apanyo amb el Zeus.

Com amb els Armados s'haurà d'esperar que hi siguem tots per començar (per poder veure els missatges inicials).

Si fallem una missió al principi, podriem fer un CTI / Enemy assault ràpid.

Intentaré fer missions més o menys sencilles i fàcils al principi.

Que us sembla?

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Estic d'acord amb moltes de les coses que es comentava en el debriefing que vam fer ahir després de la missió i també amb el que comentes.

Des del meu punt de vista quan fem les missions Enemy Assault anàvem una mica millor que amb les missions actuals de combat dinàmic ja que era tot més a l'atzar i normalment no feia falta que ningú fes servir el Zeus.

D'altra banda estic d'acord amb que les missions enllaunades fa que siguem més seriosos tot i que penso que això també ha d'anar lligat de la mà de cadascú. Amb això vull dir que em de ser tots responsables de fer una simulació més realista i no esperem que sigui només l'staff o els líders els que vetllin per això.

D'altra banda em sembla bé la missió que comentes però estaria molt bé que es fes dintre del marc d'editors de la comunitat, tot i que en Magnetar està de vacances però que estigui coordinat per ell com a cap d'editors.

En el calendari programat (que podeu veure al Trello) tenim pel dia 13/04 una Silent Kill de manera que proposo que aquesta missió que comentes la tinguem preparada pel dia 20/04 o en el seu defecte pel dia 13 i movem la Silent Kill per un altre dia. També en Magnetar ha estat comprovant aquestes missions i pel que diu també hi ha alguna que es interessant que puguem realitzar.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Jo estic d'acord amb el que comenta en SilverArrow. De fet jo tinc dues missions "enllaunada" casi llestes (una pròpia i l'altre una que va suggerir en ZeroQ). Tot i acabar la configuració de les ràdios de forma automàtica (frequències per escuadres automàtiques i canal alternatiu automàticament configurat) encara em falta acabar de polir algunes coses com ara acabar de configurar l'equipació inicial amb els perfils dels cavallers depenent del rol. Fins ara no he sigut capaç de carregar-ne cap utilitzant els noms dels perfils. Els haig de carregar exportant-los a .sqf, Sabeu si hi ha alguna manera de carregar els perfils a la secció INIT de l'editor sense haver-los d'exportar a SQF primerament? D'aquesta manera no caldria actualitzar les missions cada cop que els canviéssim.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be jo també estic d'acord amb moltes coses que es van comentar ahir, però no en algunes que comentes aqui.

SilverArrow said:
Crec que té raó i que les causes poden ser que abusem de missions dinàmiques, on tenim il.limitat de tot ( vehicles, armes, mires tèrmiques, munició, suports, vides, etc. )
A les partides jo sempre us obligo a fer servir Humvees com a molt (a diferencia d'altres que volen fer servir Bradleys eh Silver ç;) ), i el transport aeri el porta la IA. Les armes son les dels perfils i no les canviem pas mai. Amb els nous perfils ja no fem servir mires tèrmiques. No solem tenir mai la oportunitat d'agafar mes munició excepte a base, i si poso una capça amb el Zeus no es per agafar mai mes munició, es per solucionar els bugs de l'Arma, com que et carregui un Javelin sense míssil.
Es podria fer alguna limitació mes? com numero limit de transports aeris? clar que si, però dir que abusem no em semble correcte.

El Viper fa la missió amb el menú, ja sap el que hi ha i va un xic més amb el mode automàtic.
Si i no. El Viper l'únic que sap es la configuració general d'enemics, però no sap exactament que hi ha, i les patrulles ambients estan totalment fora del meu control.
Però si estic d'acord com ja vam comentar, que seria millor que el que crea les tasques i enemics no sigui el que lidera.

A part el tema de poder accedir al Zeus en qualsevol moment també fa que sigui fàcil abusar-ne.
Seria fàcil abusar-ne, però no ho faig. Vosaltres penseu molt sovint que estic al Zeus fent "trampes", i no es cert, o no estic al Zeus (que es el 95% del temps), o si estic es per fer altres coses. Per exemple ara amb la Combat dinàmic entro sovint a veure que fan les patrulles ambients, no per trampes, si no per veure com s'ha de retocar el codi de la missió, veure si surten massa tancs, o si les patrulles surten massa lluny etc. Un cop tingui polida la missió, ja no em caldrà entrar a fer aquestes revisions. A mes, com a bon jugador de rol, ser fer veure que no tinc informació privilegiada. De manera que molt sovint em tingut patrulles al davant que jo veia amb el Zeus, però que com no ho havíem de saber jo continuava amb el pla original, encara que fos anar directa a la patrulla enemiga.
El Zeus es una eina que permet suplir les mancances de l'Arma 3 en realisme sense necessitar d'un addon especific. Com a exemple, ahir quan vam demanar el suport aeri amb les eines de la missió, després no tenia cap manera de comunicar amb el AH-64 per recol·locar-lo, aixi que feia servir el Zeus per simular que havia contactat per radio amb el pilot i l'havia donat noves coordenades.
I a les Enemy Assault no faig servir el Zeus pràcticament mai, nomes a base per posar els vehicles de RHS o per alguna tasca molt concreta.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper full Mourinho defense mode on!!!

Viper said:
A les partides jo sempre us obligo a fer servir Humvees com a molt (a diferencia d'altres que volen fer servir Bradleys eh Silver ç;) ), i el transport aeri el porta la IA. Les armes son les dels perfils i no les canviem pas mai. Amb els nous perfils ja no fem servir mires tèrmiques. No solem tenir mai la oportunitat d'agafar mes munició excepte a base, i si poso una capça amb el Zeus no es per agafar mai mes munició, es per solucionar els bugs de l'Arma, com que et carregui un Javelin sense míssil..
Crec que no has entés la idea Viper. El tema no era el tipus de vehicle,de fet a algunes missions pensava posar també Bradleys. El tema és el numero. Que molts cops n'hem afegit amb el Zeus sobre la marxa. Cal que digui que acostumem a posar moltes capses també amb el Zeus? El tema seria que encara que hi hagin bugs a l'Arma seguir amb el que es té mentres sigui possible!

Viper said:
Seria fàcil abusar-ne, però no ho faig. Vosaltres penseu molt sovint que estic al Zeus fent "trampes", i no es cert, o no estic al Zeus (que es el 95% del temps), o si estic es per fer altres coses
Jo parlava de les ultimes partides on he pogut "notar" vehicles que desapareixien i demés :çcon: