Livestream del DLC de franctiradors el 7 de Març

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Després de veure el vídeo ràpidament, un DLC de merda, amb nomes un parell de coses útils. Passo de les armes futuristes i les auto-pajes dels de Bohemia.

Els bipodes, ja son funcionals, estableixen un punt de pivotació. La animació física es de mala qualitat, molt estil Bohemia, però la funció està que es lo important. Recolzar les armes també es implementat, tot i que s'haurà de comprovar in situ lo ben fet que estigui.

Arsenal per vehicles, permet configurar els vehicles, (seran els modders els que li donaran utilitat real en això). I permet, si he entès be, tenir un sistema de spawn de vehicles propi del sim.

Temes de sons nous que com el vídeo es una merda no se sent be.

Això es la part interessant, la resta de 50 minuts es merda de fons.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
A veure, els sons són genials ( ja fa temps que estàn disponibles a la dev branch, i els he experimentat ). Però no són part del DLC, seran per tothom.

La millora de la IA també és a la dev branch i és nota ( ara la IA evita areas amb foc concentrat, per tant fer foc de supressió tindra utilitat ). Però no és part del DLC, serà per tothom.

Els bipodes seran gratuïts, no seran part del DLC ( totes les faccions en rebran de gratuïts ).

El tema de recolzar l'arma automàticament ja és a la dev branch també, i funciona molt bé. erò no és part del DLC, serà per tothom.

El garatge virtual és bàsicament una extensió de l'arsenal per vehicles on és podran provar tots els vehicles sense limitacions, trïar textures i modificar-los parcialmentf ( encara que no tinguis els DLCs comprats ). Ho tindrà tothom.

- - -

La part que si serà del DLC:

Trajos Ghille amb diferents colors i 7 armes noves.

La meitat de les armes del DLC són armes modernes i l'altre són en estat experimental o inventades, incloent una M14de l'epoca de vietnam.

Per exemple la SPMG és una General Dynamics LWMMG sense retocar.

La Mk-1 EMR és una SIG 556 amb calibre superior.

La Cyrus és una especie de SVD-K lleugerament tunejada.

- - -

Conclusió si no vols les armes i trajos nous, no compris el DLC, tot l'altre es gratuït.

A nivell personal jo vaig pagar 24€ per l'Arma 3 i 19€ per el DLC pack. Ergo 43€ en total, per un joc al que hi he dedicat més de 3000 hores segons Steam. Una ganga comparat amb altres jocs que tinc que costaven 60-70€ i nomes em duraven 6-8 hores :çsi:

Poques diversions en el món actual costen: 0.01433^ € x hora ç;)

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,903
99
48
Oh se'm havia oblidat, sembla que hi hauran també nous continguts no relacionats amb armes, com equipació ( per exemple una nova armilla que recorda molt al IOTV americà ). Etc.

Imagino seran de pagament.