A veure, els sons són genials ( ja fa temps que estàn disponibles a la dev branch, i els he experimentat ). Però no són part del DLC, seran per tothom.
La millora de la IA també és a la dev branch i és nota ( ara la IA evita areas amb foc concentrat, per tant fer foc de supressió tindra utilitat ). Però no és part del DLC, serà per tothom.
Els bipodes seran gratuïts, no seran part del DLC ( totes les faccions en rebran de gratuïts ).
El tema de recolzar l'arma automàticament ja és a la dev branch també, i funciona molt bé. erò no és part del DLC, serà per tothom.
El garatge virtual és bàsicament una extensió de l'arsenal per vehicles on és podran provar tots els vehicles sense limitacions, trïar textures i modificar-los parcialmentf ( encara que no tinguis els DLCs comprats ). Ho tindrà tothom.
- - -
La part que si serà del DLC:
Trajos Ghille amb diferents colors i 7 armes noves.
La meitat de les armes del DLC són armes modernes i l'altre són en estat experimental o inventades, incloent una
M14de l'epoca de vietnam.
Per exemple la
SPMG és una
General Dynamics LWMMG sense retocar.
La
Mk-1 EMR és una
SIG 556 amb calibre superior.
La
Cyrus és una especie de
SVD-K lleugerament tunejada.
- - -
Conclusió si no vols les armes i trajos nous, no compris el DLC, tot l'altre es gratuït.
A nivell personal jo vaig pagar 24€ per l'Arma 3 i 19€ per el DLC pack. Ergo 43€ en total, per un joc al que hi he dedicat més de 3000 hores segons Steam. Una ganga comparat amb altres jocs que tinc que costaven 60-70€ i nomes em duraven 6-8 hores
Poques diversions en el món actual costen: 0.01433^ € x hora