Jagtag: Dia de caça

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Com totes les coses les missions es poden millorar, no només aquesta sinó les que vindran (si encara voleu xD). Agraïria que donguéssiu la vostra opinió sobre aquesta missió en concret i quins canvis hi farieu!

Gràcies!

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
En la meva opinió la missió era molt xula, però calia més gent per ferla, minim uns 12.
Els IEDs jo els posaria de poca potencia, especialment si no han sigut reportats. Ja que són habitualment dificils de veure (especialment de nit) i acaben la partida per un grup gran de gent. Cosa que en la meva opinió s'ha d'evitar en les partides enllaunades.

A mi personalment m'agrada posar-los com a avisador (ergo fer algún ferit, tocar una mica el vehicle i en cas extrem un mort), per donar més intensitat i fer que la gent vagi amb compte; no per trencar la partida matant un equip sencer.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Moltes gràcies pel treball i l'esforç de fer la missió. Personalment em va agradar molt. L'unic que vaig trobar a faltar es un equipament silenciat pel tirador però va ser un simple error. La idea de la inserció nocturna amb mini sub va estar molt bé i com va dir en Viper hem de contactar amb els marines per fer maniobres amb ells i millorar la nostra capacitat d'inserció i maniobra per mar. Potser vaig trobar a faltar algun informe d'inteligència adicional com per exemple quan vam neutralitzar al punt d'alt comanament però això ja es un tema del guió de la missió.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
ZeroQ said:
Moltes gràcies pel treball i l'esforç de fer la missió. Personalment em va agradar molt. L'unic que vaig trobar a faltar es un equipament silenciat pel tirador però va ser un simple error. La idea de la inserció nocturna amb mini sub va estar molt bé i com va dir en Viper hem de contactar amb els marines per fer maniobres amb ells i millorar la nostra capacitat d'inserció i maniobra per mar. Potser vaig trobar a faltar algun informe d'inteligència adicional com per exemple quan vam neutralitzar al punt d'alt comanament però això ja es un tema del guió de la missió.
Hi havia 3 punt possibles per la localització de l'alt comandament marcars amb el símbol (?) i aquest era el que no tenia res (era just el de sota, entre el complex militar i el far). Estic d'acord amb el que proposes del tema de tirador, va ser un error meu que vaig canviar a última hora a l'equipació dels submarins.

SilverArrow said:
Els IEDs jo els posaria de poca potencia, especialment si no han sigut reportats. Ja que són habitualment dificils de veure (especialment de nit) i acaben la partida per un grup gran de gent. Cosa que en la meva opinió s'ha d'evitar en les partides enllaunades.
Estic d'acord. En la primera partida de proves es van recuperar els documents d'inteligència que marcaven els IEDs (al campament militar al costat del bloqueig) i des de llavors ho van continuar fent igual. Però proposta vàlida i després d'ahir no et puc treure la raó.

:çsi: :çsi: :çsi: Gràcies als dos!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
La missió va estar molt be, era complicada i això m'agrada.

Les patrulleres per mi son un gran problema, tot i que es posen per patrullar el mar, el que passa es que t'acaben crivellant a terra, per això cal anar molt en compte amb el tema patrulleres.
Quan vam rescatar la informació al heli en la meva opinió aquesta només hauria de sortir per l'equip de bussejadors, ja que si no funcionen les ràdios no la podem transmetre a l'altre equip, a no ser que funcionin altres tipus de senyals, el que ens hauria llavors de permetre comunicar-nos d'alguna manera. Es diguem un error argumental.
Fer missions amb mini submarins es complicat, perque el simulador no ho fa massa realista. El problema del SDV es que quan es sota l'aigua amb el motor encès en realitat la IA el detecta com si estigues fora de l'aigua, per això les estàtiques ens van detectar, tot i que no tenia massa sentit. El problema es la malla de l'aigua crec, ja que la malla de detecció diria que no es la superfície en moviment, si no una altre capa sota l'aigua plana. Ja ens ha passat altres vegades que ens detecten el SDV quan no ho haurien de fer.

Hem de revisar la comunicació del IA, amb el VCOMAI la IA es comunica entre ella encara que siguin de unitats diferents per alertar-se d'un atac, i en teoria el bCombat també ho feia crec, però ahir no sembla que ho fes. S'ha de revisar els paràmetres del bCombat.

Però com dic la missió estar molt be Magnetar, enhorabona :çsi:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Viper said:
Quan vam rescatar la informació al heli en la meva opinió aquesta només hauria de sortir per l'equip de bussejadors, ja que si no funcionen les ràdios no la podem transmetre a l'altre equip, a no ser que funcionin altres tipus de senyals, el que ens hauria llavors de permetre comunicar-nos d'alguna manera. Es diguem un error argumental.

Gràcies per la crítica! En quant al que menciones de la informació d'inteligència així es com es va plantejar. El problema és que el fet d'executar-lo en servidor dedicat sembla ser que no funciona. Ho vaig estar provant amb server normal i només el jugador que agafava els documents obtenia la informació i l'actualització del mapa. Crec que el fet de que sigui un servidor dedicat, que essencialment és un procés addicional d'arma 3 executant-se, fa que totes les variables d'aquest tipus siguin locals al servidor, lo que adicionalment fa que sigui públic per tots els clients. Ho haig d'estudiar amb més profunditat.