Invitacion Grupo Armados - [A2]ALA AKBHAR

29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#21
Déu ni do quin caos! Es ben bé que ha estat un reflex del que podia haver estat a la realitat si un grup de civils agafessin les armes per combatre un enemic armat i organitzat. Sigui com sigui, després d'un tour en pick-up pels carrers amb més encant de Fallujah, els Cavallers hem resistit fins el final i hem estat els últims en morir per la causa. Llàstima les baixes que hem tingut per problemes aliens a la batalla!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#22
Des-de el meu punt de vista, hi ha hagut massa micro-management. Edifici darrera edifici, Xavi anava col·locant a cadascú mirant en una posició, per despres anar manant a cada un a on es tenía que moure. Aixó ha impres un moviment molt lent al nostre avanç. Penseu que la IA reacciona al so dels trets i es mou cap a on han sonat fins que fa contacte (aleshores tracta de flanquejar) o estableix un patró de recerca. Si despres de disparar no ens movem, i no ho fem ràpid, es qüestió de temps que ens trobem en problemes.
 
#23
AC_DC said:
Llàstima les baixes que hem tingut per problemes aliens a la batalla!
Espero que per la pròxima no em torni a fallar... en el primer intent tan sols veia l'escriptori i el cursor del mapa del arma... al torna a connectar ja veia la interfície, pero sense el mapa.... i en arrencar la partida el 3D perfecte a vista d'ocell... :cry: :cry: :cry:

El proper dia, si torna a passar, no tocaré res de res!
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#24
Lo de l'ocell també li va passar al balder. A mi la partida em va agradar llàstima de l'avarícia de voler-li agafar l'RPG a en Kronus, sinó no m'haurien pelat ç:D
 
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#25
Sens dubte hi ha hagut un excés de micro-management, però crec que en aquest cas ho veia necessari ja que érem pocs soldats en un entorn urbà i perillós i volia assegurar-me que cadascú es trobava on tocava perquè ens podien atacar per qualsevol lloc en qualsevol moment. L'avanç lent, d'altra banda, fou també degut al fet que l'esquadra Or es van quedar aturats en la mateixa posició una bona estona, perquè després marxessin sense avisar.

El gran error en aquesta missió ha estat sens dubte l'enorme falta de comunicació entre els col•laboradors i la resta de grups. No podem realitzar un atac conjunt a un bloqueig si no ens trobem organitzats, per molt que siguem una mil•lícia.
No obstant, fou una partida que vaig gaudir bastant, i finalment l'AC_DC i jo vam arribar al bloqueig! Llàstima que finalment la superioritat numèrica de l'enemic fou massa important. ç:D