IMPORTANT Servidor de proves llogat avui

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Avui he llogat el servidor de proves per 14 dies. No es podia planificar ja que hi han pocs servidors i nomes et deixa llogar quan algun es lliure, que ha sigut ara mateix.

Estic pendent de que verifiquin el pagament (que posava instantani però s'esta demorant) perque m'enviïn les dades d'accés, i aixi us les puc donar al fòrum privat de l'Staff vostre.
Com ja vaig dic jo tinc fibra òptica 200/200 de Jazztel, per tant ja pujaré jo l'Arma 3, us deixo una copia de seguretat per possibles reinstal·lacions, i a veure si em dona temps a instal·lar-ho i configurar-ho per aquesta nit.

Si voleu mes detalls del servidor llogat es el GAME-1
http://www.soyoustart.com/es/ofertas/game-1.xml

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Anem a posar en marxa el server :çruc:

Al trello vam posar una serie de pots per inidicar com configurar el servidor amb una ubuntu:

Enllaç

Pots explicar una mica com ho has fet Viper?

L'única manera que conec amb Linux es fent us del programari servidor d'Ubuntu que hi ha a Steam i per tant cal crear un compte d'Steam específic pel servidor. Un cop fet això s'instal·la el servidor al Linux i es configura. Els fitxers de configuració es poden aprofitar els que es generen a windows amb el programari aquest.

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Si hi poseu Linux no serveix per DCS.

EDITO: No havia vist que només s'hi pot posar Linux, és una llàstima.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
rush said:
Si hi poseu Linux no serveix per DCS.

EDITO: No havia vist que només s'hi pot posar Linux, és una llàstima.
Ja m'agradaria no posar linux, i poder posar windows, em sortirien menys canes ç;) En la versió comercial es podrà, però en aquesta de proves no (pagar 10 euros per provar si, però 10 mes les llicencies no)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Encara ho estem acabant d'enllestir, però de moment ja es pot connectar amb l'estàndard. S'han creat tres servidors, un privat per partides nostres amb l'estàndard, un public perque tothom de fora pugui entrar (tot i que t'he l'estàndard carregat es pot entrar sense addons). També he creat un tercer sense addons, perque tothom de fora pugui entrar sense problemes, com a prova per DCS, com si fos el seu. De vegades triga a sortir al llistat, podeu connectar per IP directe.

1RA - Comunitat Catalana de Simulacio - PRIVAT
IP: 37.187.229.117
Port: 2302
Contrasenya: cat

1RA - Comunitat Catalana de Simulacio - PUBLIC
Port: 2306
Sense contrasenya

1RA - Comunitat Catalana de Simulacio - PUBLIC NO ADDONS
Port: 2322
Sense contrasenya

Recordeu que nomes tenim 14 dies, aixi que fer-ho servir al màxim, i estresseu el servidor, la idea no es jugar i prou, la idea es provar el servidor.