Campanya Hub Campanya: Operation Halmazag

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
0. REQUISITS

ArmA3 + APEX + GM
Pre-set: Moderna (Bàsic + Terrenys + Moderna)

Normativa de convivència a les missions: http://www.cavallersdelcel.cat/forums/threads/normes-de-convivència-bàsica-de-les-missions-internes.5086/

1.1 CONTEXT A AFGHANISTAN

L'operació Halmazag va ser creada seguint els 4 pasos de la doctrina contrainsurgent "Shape - Clear - Hold - Build" (donar forma - netejar - aguantar i construïr), estratègia descrita al Army Field Manual 3-24 d'USA. La seqüència consisteix amb el previ contacte amb figures locals amistoses per convèncer a la població sobre els avantatges de millorar l'ambient de seguretat (Shape - Donar forma), eliminant les activitats insurgents (Clear - Netejar), prenent masures per fer impossible el retorn de la presència insurgent (Hold - Aguantar) i asegurant l'efectivitat del govern local per prevenir futures accions insurgents (Build - Construïr).

Halmazag va ser la primera operació (a Afghanistan) preparada i executada per la Bundeswerh. També va ser clau en el que seria la construcció d'una carretera de "formigó" enllaçant Char Dara, Quatliam i Isa Khel, sota el nom en clau: Little Pluto. Com a data curiosa, aquesta operació va ser la primera operació ofensiva efectuada per l'exèrcit alemany desde la segona guerra mundial.

2.QUI SEREM?

Panzeraufklärungstruppe:

La tropa de reconeixement blindada era una branca de servei en l'exèrcit de la Bundeswehr. La principal tasca dels exploradors de tancs era el reconeixement i l'exploració de terrenys desconeguts. Per a això, les tropes de reconeixement de tancs disposaven de tancs de reconeixement i combat. Les tropes de reconeixement de tancs eren part de les tropes de tancs i, per tant, eren part de les tropes de combat.

Amb els seus vehicles blindats, especialment els tancs de batalla, aquestes forces de reconeixement podien realitzar les seves tasques a través del combat: El "Reconnaissance by fire" és una tècnica militar on es simula iniciar un atac per veure la reacció de l'enemic, i poder medirne la seva força.

Les seves tasques també es poden ampliar a defensa de combois, patrulles en territoris estrangers, establir i mantenir comunicacions a llarga distància...

Tres possibles escenaris: 1.(Extrany) la tropa no baixa mai del vehicle. 2 (Més normal) Una barreja entra 1 i 3. 3.(Extrany) La tropa actua desmontada.

2.1. Rols, armament i equipament

Goodrich (One - Four)
1. Pointman
2. Squad/team leader
3. JTAC
4. RTO
5. Corpsman
6. Marskman

2.2. Suports i vehicles

Suports:
Artilleria, helicopters Tiger d'atac, transport/medevac i Panzerhaubitze 2000

Vehicles:
SpPz 2 Luchs A2 i 1A2 Marders

2.3. "Jugadors"

Blueforce: Tropa de reconeixement blindada alemana (com a part de l'ISAF juntament amb USMC i l'exèrcit nacional d'Afghanistan)
Redforce: Insurgents talibans..

3. OPERACIONS PROGRAMADES

Build: Approaching phase

4. NOTA DE L'EDITOR
-Res de moment

Last edited:

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
Approaching phase - 17/04/2021

1.Missió
Est de Quatliam, patrulla per uns petits poblats. Atenció amb els IEDs i amb AA terrestre.

2.Resultat
Goodrich i Aladdin han desactivat 3 IEDs, han abatut uns 20-25 homes que havien preparat diverses emboscades. Un Tiger aliat abatut, diversos ferits i un pilot mort.

3. Operació real
During the approaching phase of the operation, the insurgents attempted to ambush coalition troops with small arms and antitank weapons. Before closing the grip around the village Quatliam, there were three bomb attacks (IEDs) against US reconnaissance forces from the south and two German Marder armored personnel carriers covering the route between Isa Khel and Quatliam. One American minesweeping vehicle and the armored personnel carriers were damaged in the process and returned to Kunduz. Two German soldiers and three US servicemen were slightly wounded.[10][11][12] During the day another firefight erupted in the vicinity of the location Quatliam without consequences for the German forces. The German Panzerhaubitze 2000 howitzer at Kunduz headquarters provided direct fire support to coalition troops. According to ISAF military intelligence, two insurgents were killed in combat operations on 31 October.[13] Due to the intensity of the fighting, damage assessment in the contested area was carried out only by KZO drones.[10] The night of 31 October passed quietly. The Panzerhaubitze 2000 in Kunduz loosed flares to illuminate the area west of Isa Khel.[13] The Talibans used to avoid night combat because of the German army night vision capabilities.[11]

4.Assistència (16)
Atunero
Basset
Copess
Fourier
FrancescMacià
Inoxca
Leidanwing
Mahler
Papaos
Perites
Roder
Shanna
Silverarrow
Strayson
Via
Vini

Last edited:

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
Clearing phase - 28/04/2021

1.Missió
Sur de Quatliam, patrulla buscar i destruïr una possible posició de morter enemiga.

2.Resultat
Goodrich 1 i 2 han fet una bona observació i reconeixement. A la poca estona han avistat un AA enemic que ha estat abatut via artilleria. Després s'han assaltat les posicions via terrestre i posteriorment amb els Marders. 3 morts i un ferit greu.

3. Operació real
Taliban militias attacked coalition troops from Quatliam at dawn, initially with small arms and antitank weapons. West and south of the village several firefights took place in which insurgents also used mortars.[11] No German soldiers were wounded, and the German positions were held. The Panzerhaubitze 2000 was used to shell mortar rebel positions. In addition, close air support (CAS) was used during the light hours.[12][13] At the same time, a meeting of the tactical leader of the operation with local authorities was held in Quatliam. According to the information of the Military Intelligence, one insurgent was killed in combat operations on 1 November.[13] Due to the intensity of fighting, damage assessment in the contested area could only be carried out by drones.[13] The forward outpost on "Little Pluto" road could not fully be established due to the insurgents' heavy shelling.[12]

4.Assistència (14)
Atunero
Basset
Citrix
Copess
Dr_Stein
Fourier
INOXCA
PapaÓs
Perites66
Roder
Shanna
SilverArrow
Via
Vini

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
Secure phase - 02/06/2020

1.Missió
Nord de Quatliam, patrulla buscar i destruïr uns tancs de combustible i posterior defensa del perímetre

2.Resultat
Després de fer una mica el boig per destruïr els camions, els equips Goodrich han defensat la carretera nord-est amb tot el que tenien. Malgrat tot, han perdut la posició just a l'últim atac, i s'han retirat amb ajuda d'unitats aliades.

3. Operació real
On November 4, the police headquarters in Char Dara were reinforced by additional ISAF forces from Kunduz in order to respond to further insurgent attacks.[13] Taliban activity dropped sharply, and died down by evening. During the night a unit from the training and protection battalion at Mazar-i-Sharif moved to Quatliam to reinforce the troops employed initially and relieve them later.[13] Taliban forces eventually withdrew from the battle zone toward their strongholds of Imam Sahib in the north and Baghlan in the south.[5] A number of them were caught and taken prisoner by the Afghan police while dressed in burqas in an attempt to hide themselves among the civilian population.[10]

The checkpoint on "Little Pluto" road was eventually established by German engineers. The reconstruction of Quatliam was to be carried out by teams of civil-military cooperation (CIMIC) .[13] ISAF troops cleared the streets of makeshift explosive devices (IED). Tips to find the explosive devices and neutralize them usually come from the local population. The ordnance was destroyed with controlled explosions in situ by German engineers.[13]

The German minister of defence, Karl-Theodor zu Guttenberg, paid a brief visit to German troops at Char Dara.[10]

4.Assistència (9)
Atunero
Copess
PapaÓs
Basset
Fourier
Via
Inoxca
Fontber
Mahler
Strayson

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
Secure phase - 16/06/2021

1.Missió
Reagrupar-se i fugir. Després de ser abatut l'helicopter d'extracció, els equips Goodrich hauran de fer una sortida per potes fins a base mitjançant els medis que puguin trobar.

2.Resultat
Després de correr un bon rato, els equips Goodrich han conseguit exfiltrar tot i que amb forces baixes.

3.Assistència (9)
Atunero
Copess
Basset
Inoxca
Fontber
Fourier
Papaós
Oski
Via

Last edited: