Campanya Hub Campanya: MSO ISAF Kunar 2007

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#1


MSO ISAF Kunar 2007​

QUÈ ÉS UNA MSO I DE QUE VA?

Una MSO es literalment una missió persistent que es juga en múltiples sessions. En aquest cas es tracta d'un escenari bèlic totalment dinàmic i viu en el que les faccions enemigues disposen d'un comandament virtual i es dediquen a la insurgència: creen fabriques de IED, trafiquen armes, recluten adeptes d'entre la població civil, etc. En el mapa hi ha aproximadament unes 2000 IA entre civils i insurgents que gràcies a Alive son totalment autònoms i interactuables.

Totes les bases del mapa son operables, es disposa de diferents faccions aliades a escollir entre US Army, Marines (MARSOC), ANASOC o ANP (forces especials i policia afganes) i pilots de la USAF.

L'objectiu es reduir el poder de les faccions insurgents mitjançant operacions de contra-insurgència (patrulles, registres a poblacions, neteja de IED, acció directa, etc).

També es poden generar objectius fent servir la tauleta d'Alive. I hi ha lloc per una gran quantitat d'activitats secundàries relacionades amb la logística: suministrament als campaments avançats, recuperació de vehicles, construcció de nous campaments, etc.

Un cop s'acaba una sessió, tot el progrés queda guardat per a la següent, inclòs posició i inventari dels soldats.

REQUISITS
ArmA3 + APEX + BASIC + CC_Alive + CC_AdvancedRappeling + CC_AdvancedUrbanRappeling + CC_EM + TERRAINS + CLA CLAFGHAN + PROJECT OPFOR

NORMES
Normes de convivència a les partides.

+ No destruir les bases ni deixar abandonats els vehicles ja que es una missió persistent i no s'en poden crear de nous. Sigueu ordenats i cívics.
+ Els suports d'Alive no estan per fer el gamberro.
+ Aneu amb compte amb el sistema de logistica d'Alive de no desordenar les coses (per carregar coses als vehicles heu de deixar 20m de diametre lliures).
+ Abans d'acabar una sessió s'ha de fer un Save and Server Exit, i sortir amb els botons de l'Alive perque es guardi bé el progrés (Player Exit).

SITUACIÓ

La ISAF (International Security Assistance Force) es una missió de seguretat que va entrar en acció l'any 2003 a Afganistán, comandada per la OTAN i amb l'objectiu principal d'ajudar al govern afganès a extendre i consolidar la seva influència, així com crear les condicions necessàries per a la recuperació i reconstrucció del país.

Cap a l'any 2005 després de la fallida Operació Red Wings, es van començar a construïr bases avançades per bona part de la Província de Kunar, amb l'objectiu de controlar la totalitat del territori i debilitar la influència de les milicies anti-coalició com Hezbi Islami, Talibàns o els propis locals contraris a la presència de les forces de la ISAF.

Cap al 2007 les forces desplegades a la provincia eren principalment de la 10th Mountain Division del US Army, diversos equips MARSOC i Navy SEAL i l'Exèrcit Nacional Afganès (ANA) juntament amb la Policia Nacional Afganèsa (ANP) i la Policia Nacional Fronterera (ABP).

La provincia forma part de la regió N2KL conformada per les provincies amb més violència de tot el país.

FORCES AMIGUES

- 10th Mountain Division.
- MARSOC.
- ANA + ANP (ABP) + ANASOC (ANA Commandos)
- USAF

FORCES ENEMIGUES

- Grup Hezbi Islami.
- Talibàns.
- Mujaidíns locals anti-coalició.

MISSIÓ

- Guanyar-se el favor de la població local.
- Debilitar la influència de les milicies fonamentalistes i anti-coalició.

EXECUCIÓ

- Patrulles contra-insurgència.
- Patrulles EOD.
- Reconeixement i obtenció d'intel de la població local.
- Acció directa: neutralització d'HVT, desmantellament de fabriques d'IED, destrucció d'arsenals enemics, rescat de POW, etc.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suports

CAS:

3x AH-64D Apache.
1x Mi-24V.

Transport:

2x MH-60M Black Hawk
1x MH-60M MEV (Black Hawk mèdic)
1x CH-47F Chinook.
2x MH-6 Little Bird.
1x Mi-8MT.

Artilleria:

3x M109A6 Paladin (Prozakhar)
3x M252 (Branca)

Per contactar els suports es requereix una ràdio AN/PRC-177F.

Abastiment i serveis

Camp Prozakhar: armament, munició, equipament, medicines, manteniment, hospital, zona de briefing, vehicles, suports i serveis logístics, pista.

Camp Branca: armament, munició, equipament, medicines, manteniment, hospital, vehicles, suports i serveis logístics.

COP Mike 1: munició, medicines, hospital de campanya, manteniment, vehicles, zona de briefing, heliport.

COP Mike 2: munició, medicines, hospital de campanya, manteniment, vehicles, zona de briefing, heliport (molt limitat, ull!).

COP Kinno: munició, medicines, hospital de campanya, manteniment, vehicles, zona de briefing, heliport.

OP Robstrepo: munició, medicines, vehicles (quads), zona de briefing, no accessible per carretera.

OP Cuervo: munició, medicines, zona de briefing, no accessible per carretera.

OP Baker: munició, medicines, vehicles, manteniment, zona de briefing, heliport.

El comandant pot demanar re-abastiment per aire.

COMANDAMENT/SENYAL

- A discreció de cada sessió.

ROLS

- 1 x MSOT complet (MARSOC). - Prozakhar.
- 1 x Escamot de rifles complet (Desèna de muntanya). - Prozakhar.
- 4 x Pilots USAF (polivalents) - Prozakhar.
- 1 x Escamot de Kandak (ANP/ABP). - Branca.
- 1 x ANASOT complet (ANASOC) - Branca.

Cada unitat disposa de la seva pròpia armeria personalitzada (intenteu no agafar coses d'armeries d'altres unitats si us plau... fem simulació). ç;)

SERVIDOR
- Atunero: 31.214.162.164:2302 (24h obert)

EDITOR
- Atunero


NO US APUNTEU JA QUE NO FA FALTA

El servidor està obert les 24h i es reinicia cada día automàticament a les 6 del matí.

La MSO conta amb PERSISTENCIA activada, això vol dir que si la lieu i no voleu guardar el progrés simplement heu de tancar la missió amb "Server Exit" sense Save.
 
Last edited by a moderator:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
La MSO està molt bé, he estat jugant, i dona molt de joc. S'assembla molt a les MSO de l'Arma 2, llastima no tenir generador de missions. Alguns apunts, basats tots amb la MSO v1 llançada al meu dedicat privat:

- Si el generador de missions dona problemes doncs res, però si no has posat perque son molt simples, es troba a faltar llavors.
- El MH-60 de transport ALIVE sembla que no te habilitada la opció de parlar directament amb el pilot, com a minim a mi no em deixa.
- Per algun motiu m'han deixat d'aparèixer les comunicacions al xat.
- Potser un generador de IA per comandar no estaria malament, per quan jugues sol.
- A l'Arsenal del MARSOC li falta bipodes per la M40A5.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Més consells meus personals:

- Pel meu gust, crec que li falten enemics i potencia de foc. En una guerra simètrica, no et calen mes que combats, ja que hi ha la seva bona dosi d'escamots enemics, vehicles, avions, etc... Però en una asimètrica com aquesta, on només hi han insurgents una mica desperdigolats amb fusells i RPG, necessites moltes altres coses perque no es faci monòton, en aquest cas doncs molt recapte d'informació, reconeixements, investigació, missions concretes tipus eliminar oficials, etc.. Per tant, el meu consell, tenint en compte que l'Arma 3 te les seves limitacions, és que augmentis si és possible la presencia enemiga fora de les poblacions i els hi donis vehicles armats.
- Per augmentar la immersió i procurar la autodefensa, seria bo posar IA als COP, l'altre dia es va ficar un equip enemic dintre del COP buscant-me. Jo posaria simplement 4 soldats a les quatre cantonades, un a la barrera per vehicles i ja està. L'únic que cal és que els hi posis allò de que quan el jugador està fora de X metres, es desactivin perque no restin FPS ni ram.
- Tenir Arsenals amb diferents objectes a base, fa que si déssem un perfil amb objectes d'aquí i d'allà, després aquest no ho puguis carregar. Seria millor un igual per tot crec jo.
- No se si tens posat respawn de vehicles si peten. Jo ho posaria. En una base, si perds un vehicle, t'acaben enviant un de nou, no es automàtic, però et deixen sense el vehicle fins l'eternitat. Jo per tant li posaria un respawn de 4 hores o així per ser una mica realista, però que a l'hora et limiti l'ús en una o dues partides.
- Habilitaria el Zeus a l'administrador del servidor, així qualsevol problema greu es pot solucionar.