OBSOLET
Obro aquest fil per detallar la proposta de treball del grup
Estructura de l'staff
Cap de grup
ZeroQ
Membres de l'Staff
Diplock
Viper
SilverArrow
Grup de suport d'Arma
Kopant
Frodo
Tuixò
Grup d'editors
Magnetar (Cap del grup d'editors)
SilverArrow
Arnau002
Tenim creat un taulell de tasques a l'eina web Trello on ens distribuïm les tasques del grup d'Arma
Les tasques les tenim dividides en:
- Missions internes: aquí s'organitzen i es planifiquen les tasques relacionades amb les missions internes
- Missions externes: aquí s'organitzen i es planifiquen les tasques relacionades amb les missions que realitzem amb altres grups com ara els Armados
- Formació: aquí s'organitzen i planifiquen les tasques relacionades amb formació del grup així com monogràfics, curs EBC, etc
- Campanyes: totes les tasques per cadascuna de les campanyes en preparació
- Edició: aquí s'organitzen i es planifiquen totes les tasques relacionades amb el grup d'editors
- Altres tasques: tasques de caràcter general dintre del grup d'Arma com ara reunions de grup
- Tasques fetes: aquí agrupem totes aquelles tasques que anem realitzant. Periòdicament anirem esborrant aquelles tasques que ja porten cert temps realitzades (idealment després de cada "sprint")
Tenim creades categories per les tasques (labels)
- Tasques urgents: son les primeres tasques que hem de aconseguir finalitzar
- Tasques primàries: son les tasques principals que ajuden a dinamitzar el grup i per tant han de ser les primeres en realitzar-se. Normalment estan reservades a les missions internes i acostumen a tenir una duració suficientment curta com per realitzar-les d'una setmana a un altre
- Tasques secundaries: son les següents tasques que hem d'aconseguir realitzar però que poden tenir una duració superior a la setmana
- Tasques terciàries: son tasques normalment que tenen una prioritat inferior i que requereixen normalment de més de dues setmanes
Etiquetes per les tasques
- [Edició]: Edició de missions/addons/mods.
- [Web]: Tot el relacionat amb la web.
- [MI]: Missions internes.
- [ME]: Missions externes.
- [Trello]: Tot el relacionat amb el funcionament de Trello.
- [Doc]: Documentació.
- [Camp-Inicials]: Campanyes.
- [Misc]: Miscel·lània.
- [Form] Formació
Explicació del mode de funcionament:
- Setmanalment anem revisant les tasques amb tots els integrants de l'staff
- Aquells col·laboradors del grup de treball que tenen disponibilitat també revisarant les tasques
- Cadascú es lliure d'assignar-se la tasca que més li convingui intentant seguir els ordres de prioritats (prioritzem les tasques urgents i primàries)
- La coordinació de tasques normalment la farà l'staff del grup
- En cicles (esprints) son de de dos setmanes / un mes. Per cada esprint farem una revisió global de les tasques realitzades per analitzar (retrospectiva) com han anat, com podem millorar-les, etc
Si voleu col·laborar tant amb l'staff com amb el grup de treball d'Arma si us plau no dubteu en dir-ho
Gràcies pel vostre suport
Obro aquest fil per detallar la proposta de treball del grup
Estructura de l'staff
Cap de grup
ZeroQ
Membres de l'Staff
Diplock
Viper
SilverArrow
Grup de suport d'Arma
Kopant
Frodo
Tuixò
Grup d'editors
Magnetar (Cap del grup d'editors)
SilverArrow
Arnau002
Tenim creat un taulell de tasques a l'eina web Trello on ens distribuïm les tasques del grup d'Arma
Les tasques les tenim dividides en:
- Missions internes: aquí s'organitzen i es planifiquen les tasques relacionades amb les missions internes
- Missions externes: aquí s'organitzen i es planifiquen les tasques relacionades amb les missions que realitzem amb altres grups com ara els Armados
- Formació: aquí s'organitzen i planifiquen les tasques relacionades amb formació del grup així com monogràfics, curs EBC, etc
- Campanyes: totes les tasques per cadascuna de les campanyes en preparació
- Edició: aquí s'organitzen i es planifiquen totes les tasques relacionades amb el grup d'editors
- Altres tasques: tasques de caràcter general dintre del grup d'Arma com ara reunions de grup
- Tasques fetes: aquí agrupem totes aquelles tasques que anem realitzant. Periòdicament anirem esborrant aquelles tasques que ja porten cert temps realitzades (idealment després de cada "sprint")
Tenim creades categories per les tasques (labels)
- Tasques urgents: son les primeres tasques que hem de aconseguir finalitzar
- Tasques primàries: son les tasques principals que ajuden a dinamitzar el grup i per tant han de ser les primeres en realitzar-se. Normalment estan reservades a les missions internes i acostumen a tenir una duració suficientment curta com per realitzar-les d'una setmana a un altre
- Tasques secundaries: son les següents tasques que hem d'aconseguir realitzar però que poden tenir una duració superior a la setmana
- Tasques terciàries: son tasques normalment que tenen una prioritat inferior i que requereixen normalment de més de dues setmanes
Etiquetes per les tasques
- [Edició]: Edició de missions/addons/mods.
- [Web]: Tot el relacionat amb la web.
- [MI]: Missions internes.
- [ME]: Missions externes.
- [Trello]: Tot el relacionat amb el funcionament de Trello.
- [Doc]: Documentació.
- [Camp-Inicials]: Campanyes.
- [Misc]: Miscel·lània.
- [Form] Formació
Explicació del mode de funcionament:
- Setmanalment anem revisant les tasques amb tots els integrants de l'staff
- Aquells col·laboradors del grup de treball que tenen disponibilitat també revisarant les tasques
- Cadascú es lliure d'assignar-se la tasca que més li convingui intentant seguir els ordres de prioritats (prioritzem les tasques urgents i primàries)
- La coordinació de tasques normalment la farà l'staff del grup
- En cicles (esprints) son de de dos setmanes / un mes. Per cada esprint farem una revisió global de les tasques realitzades per analitzar (retrospectiva) com han anat, com podem millorar-les, etc
Si voleu col·laborar tant amb l'staff com amb el grup de treball d'Arma si us plau no dubteu en dir-ho
Gràcies pel vostre suport