Feedback sobre les missions (aporteu opinions)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
M'agradaria que comenteu tots quines sensacions rebeu de les diferents missions que feu. La idea es tenir una visual de l'experiència que teniu cadascú, si us agrada, si us divertiu, si ho trobeu massa difícil o massa fàcil, si us sentiu limitats en les partides.

Si hem de rebre critiques severes no us preocupeu, no ens emprenyarem, la idea es tenir una opinió de com us van les partides. També teniu en compte que cada editor les fa a la seva manera, i per tant les sensacions poden canviar d'un editor a un altre.
Per no viciar la intenció del fil, mireu de no fer un debat, si no simplement cadascú donar la seva opinió sincera.

Per si algú no sap com comentar, us poso una plantilla que podeu fer servir o ignorar completament i comentar a la vostre manera.

Sensació general de les missions
Son fàcils o difícils?
En general m'agraden o en general no?
En general s'han de millorar o m'ho passo molt be com estan?
M'agraden mes les nocturnes o les diürnes?
Porten massa equipament o massa poc?
Es preparen les missions prou abans de començar?

Partides enllaunades
Son difícils o fàcils?
M'agrada la temàtica que es fa servir?
Sento que son massa guionitzades o em sento lliure de fer el que vulgui?
Son molt repetitives o em donen coses diferents molt de tant en tant?

Partides dinàmiques (tipus Combat Dinàmic)
Son difícils o fàcils?
M'agrada la temàtica que es fa servir?
Sento que son massa guionitzades o em sento lliure de fer el que vulgui?
Son molt repetitives o em donen coses diferents molt de tant en tant?

Que sensacions em donen les partides d'en Magnetar?
Quines sensacions em donen les partides d'en Viper?
Quines sensacions em donen les partides d'en ZeroQ?
Quines sensacions em donen les partides d'en Silverarrow?
Quines sensacions em donen les partides d'en Arnau?

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Son fàcils o difícils? Fàcils (Combat Dinàmic).
En general m'agraden o en general no? Com a norma general si.
En general s'han de millorar o m'ho passo molt be com estan? S'han de millorar. L'ús del Zeus s'ha de restringir totalment ja que trenca la inmersió veure al que està de Zeus constantment mirant l'inventari. Es temptador, ho sé i no és gents fàcil crear partides però s'ha de restringir totalment i només utilitzar-lo quan hi ha un problema de caràcter tècnic. Si la missió surt fàcil o difícil sóc de l'opinió de NO modificar-la un cop estem jugant.
M'agraden mes les nocturnes o les diürnes? Es ist mir Scheißegal xDDD
Porten massa equipament o massa poc? Els perfils estan pensats per això. L'equipament és el correcte ja que ha de ser general. A les enllaunades que faig el redueixo ja que tinc una idea molt més clara de què es pot necessitar.
Es preparen les missions prou abans de començar? No. Si s'utilitza el combat dinàmic s'haurien de preparar abans per, com a molt tard a les 22:15 fer el brífing i començar. Les enllaunades qui fagi de líder s'hauria de preparar-ho tot per tal de fer el brífing en com a màxim 10 minunts
Notes adicionals:

• 1) Estic preparant un tutorial sobre com fer una missió utilitzant la plantilla en menys d'una hora. Amb Zeus, ràdios, equipació i amb un sistema de generació d'unitats i patrulles molt més avançat del que hi ha a combat dinàmic. Avantatges: partida totalment preparada avans de començar.
    2) No es poden fer experiments a una partida ja que el més probable és que endarrereixin el començament. Si algo no està clar com funciona i/o pot fallar degut a errors de script o humans no es fa servir en la meva opinió.

Partides enllaunades: No comentaré ja que les he creat jo però des del grup d'editors les volem crear difícils ja que tenim més control sobre què posem i podem experimentar una mica més amb la dificultat a diferència de les combat dinàmic.

Partides dinàmiques (tipus Combat Dinàmic)
Son difícils o fàcils? Massa fàcils
M'agrada la temàtica que es fa servir? : Es ist mir Scheißegal xDDD xDDD
Sento que son massa guionitzades o em sento lliure de fer el que vulgui? Massa guionitzades en la meva opinió. Un dels punts difícils de la missió, i l'Arnau coincidirà amb mi, és donar llibertat al líder d'esquadra per que decideixi com, quan i per on atacar i a la vegada continuar transmetent una sensació de perill. Això mai passa amb les combat dinàmic ja que les patrulles ambient no estan ben configurades (poden aparèixer molt a prop del jugador) i les unitats amb el sistema EOS no tenen gaire bon rendiment.
Son molt repetitives o em donen coses diferents molt de tant en tant? Acostumen a ser repetitives degut a que es disposa d'eines limitades.

Quines sensacions em donen les partides d'en Magnetar? 10 de 10 :çseny: :çseny: :çseny:
Quines sensacions em donen les partides d'en Viper? No sempre cal anar fins al punt d'inserció amb vehicle. Està molt bé si està a prop però no tan si s'ha d'anar en helicòpter durant 5min. Fer teletransport i simular que comencem la partida des d'allà també és una opció vàlida. I trobo que s'experimenta poc amb el temps atmosfèric (com que ets qui més les fa tens més crítiques :D:D:D:D)
Quines sensacions em donen les partides d'en ZeroQ? Campanya molt treballada, amb ús de X-Cam per generar interiors nous i partides molt ben pensades.
Quines sensacions em donen les partides d'en Silverarrow? -
Quines sensacions em donen les partides d'en Arnau? Tenia alguns problemes de rendiment però la missió era, en la meva opinió, genial!

Notes addicionals: Crec que els que só jugadors més regulars i no preparen partides enllaunades s'haurien d'anar alternant la planificació de les Combat Dinàmic. Això aportaria encara més diversitat.

Edit: Petites correccions.

22 Setembre 2015
18
0
0
Bones, ja sabeu que soc nou en aquest tema, pero vull donar el meu put de vista i pare.

Son fàcils o difícils? Hem declarare neutre en aquest punt ja que he fet 1 molt dificil, 1 facil , 1 intermitga (amb 3 Respawns, que ara ja se que no es fa) :çrubl:
En general m'agraden o en general no? M'agraden força, pero se que soc novato i queda molt per apendre.
En general s'han de millorar o m'ho passo molt be com estan? Be.
M'agraden mes les nocturnes o les diürnes? Diürnes (de nit encara no m'hi veig) :çnado:
Porten massa equipament o massa poc? Jo crec que portem el necessari, encara que hi han que no se fer servir.
Es preparen les missions prou abans de començar? Crec que no.

Partides enllaunades Vs Partides dinàmiques (tipus Combat Dinàmic)
Son difícils o fàcils?
Encara no tinc molt clar la diferencia, pero si puc aportar la meva opnió dire que:
Si tenim un servei de Intelligencia, crec que es podien donar més detalls de les rutes de les patrulles (no totes), imatges satel.lit (com la de la última misió (05/10/2015), si hi han atacs a ciutats o campaments (les possibles localitzacions de enemics i/o edificis claus). Fer servir el Dron per espiar al nostre enemic.... ç?|

Tot aixo desde la meva ignoracia.

Molt ben preparada, amb molta informacío, amb detalls interesants com modo espectador, difícil, molt difícil i nocturna (puuf) (Dilluns 28, Arma 3 "Operació Fantasma" )
Que sensacions em donen les partides d'en Viper? Bones, molt mes properes per el meu nivell. Amb us de nous armaments per a mi (Jabelin, explosius
Que sensacions em donen les partides d'en ZeroQ? - No he fet cap
Que sensacions em donen les partides d'en Silverarrow? - No he fet cap
Que sensacions em donen les partides d'en Arnau? - No he fet cap

Salutacions

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Petita correcció:

Viper said:
Quines sensacions em donen les partides d'en Magnetar?

3 Agost 2015
56
0
0
37
Son fàcils o difícils? Son facils cuan nomes es tracta d'infanteria,la cosa es complica un xic amb AT's i blindats enemics
En general m'agraden o en general no? m,agraden
En general s'han de millorar o m'ho passo molt be com estan? m'ho paso be aixi.
M'agraden mes les nocturnes o les diürnes? diurnes
Porten massa equipament o massa poc? depen del rol assingat. pero crec que les armilless noves s'haurien d'implementar als perfils, per arribar a ser mes lleugers
Es preparen les missions prou abans de començar? crec que per part dels membres que fan les partides, s'involucren força perque estigui tot correcte, encara que sempre pot surtir algun imprevist

Pel que respecta a les partides muntades pels companys, poques vegades se de qui es la idea o la creacio de la mateixa, pero son bones partides, almenys les que he jugat.