Desde el meu punt de vista, el FC3 és el FC2 per al DCS World, només aporta el fet de volar caces dintre el DCS, i no han mllorat res del FC2, fins i tot pel meu gusta hi ha alguns temes gràfics que han empitjorat però això ja són coses meves, a tot el DCSW li falta el Modman.
Per tant, si no pots esperar a volar caces dins el DCSW compra'l, jo ara mateix vist el que he vist i el que m'ha costat (en €) no el comprava, m'esperaria a alguna oferta d'aquestes que fan, que per cert, és el que faré a partir d'ara amb tots els productes nous de DCS, els treuen sense acabar i no complixen amb les espectatives creades, i al cap d'un temps oferta al canto, i se't queda una de tonto
per comprar-lo abans.
Jo ara mateix no disposo de temps, però estic tornant a investigar el Falcon 4 i el comparo al el FC3, (no amb el DCSW en general), i estant bastant empatats.
Em sembla que ara mateix en FC3 només el tenim tres, el tema és que tota la comunitat del DCS estem esperant un caça simulat, tot sembla indicar que serà americà, per tant, per tenir un MiG o Su simulat encara falta molt, i això per als que volem volar aquests avions doncs tenim un sucedani que és el FC3.
Jo el volo, el disfruto i encara que sembli contradictori, m'encanta, per fer un simil, i perdonin els puristes ...
, el FC2 i FC3 són el IL2 en modern, i l'A10C i el BS o DCSW són el Cliff of Dover, així que, tot es redueix a gustos.
Si l'has de volar i disfrutar compra'l, però és un FC2 per al DCSW, res més que això.
Espero haver-te ajuda¡t.
Ens veiem al'aire
Buran