FC3 Update

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Gràcies per postejar-ho, Buran!

La meva pregunta és: no són moltes d'aquestes millores genèriques del DCS:World? o en el cas de l'A-10, doncs del Warthog?

I tu que el tens, canvia molt del FC2 al 3?

No em malinterpretis però no sé si comprar-me'l o no ç?|

Respecte el que comentes Tofolo, el FC3 no aporta grans coses noves per si mateix. però està integrat amb el DCS World. Això implica estar amb el nou motor de simulació i que tots aquests nous pegats i funcionalitats que van fent afectin directament al FC3. Comprar-lo o no tan sols és qüestió de si vols continuar volant els avions del FC2 en el nou macro-simlador DCS World.

El update per el que veig encara no l'han tret i aquest llistat que penja en buran és, com diu en Wargs, una comparació "pomes amb pomes" entre FC2 i FC3, amb alguns aspectes nous que sortiràn amb el proper pegat. Aquest pegat, ara per ara no ha sortit (al menys a mi no m'actualitza i el post d'en Wags no parla de la sortida de cap pegat segons entenc).

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
En principi l'actualització és per a mitjans de gener:

1.2.3 Update

During the course of version 1.2.3 testing, we found a significant technical problem with multiplayer. With the Russian Christmas holiday upon us, we unfortunately will not be able to release version 1.2.3 until the middle of January 2013. Given the feedback we have received on the current state of network play stability, we feel it important to resolve this before the release of 1.2.3.

Happy New Year

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Desde el meu punt de vista, el FC3 és el FC2 per al DCS World, només aporta el fet de volar caces dintre el DCS, i no han mllorat res del FC2, fins i tot pel meu gusta hi ha alguns temes gràfics que han empitjorat però això ja són coses meves, a tot el DCSW li falta el Modman.

Per tant, si no pots esperar a volar caces dins el DCSW compra'l, jo ara mateix vist el que he vist i el que m'ha costat (en €) no el comprava, m'esperaria a alguna oferta d'aquestes que fan, que per cert, és el que faré a partir d'ara amb tots els productes nous de DCS, els treuen sense acabar i no complixen amb les espectatives creades, i al cap d'un temps oferta al canto, i se't queda una de tonto :çboix: per comprar-lo abans.

Jo ara mateix no disposo de temps, però estic tornant a investigar el Falcon 4 i el comparo al el FC3, (no amb el DCSW en general), i estant bastant empatats.

Em sembla que ara mateix en FC3 només el tenim tres, el tema és que tota la comunitat del DCS estem esperant un caça simulat, tot sembla indicar que serà americà, per tant, per tenir un MiG o Su simulat encara falta molt, i això per als que volem volar aquests avions doncs tenim un sucedani que és el FC3.

Jo el volo, el disfruto i encara que sembli contradictori, m'encanta, per fer un simil, i perdonin els puristes ... ç;) , el FC2 i FC3 són el IL2 en modern, i l'A10C i el BS o DCSW són el Cliff of Dover, així que, tot es redueix a gustos.

Si l'has de volar i disfrutar compra'l, però és un FC2 per al DCSW, res més que això.

Espero haver-te ajuda¡t.

Ens veiem al'aire :çsi:

Buran

Fins ara els AWACS no eren funcionals, al menys en el BS. Des de el FC3 això ha canvia i avui he fet algunes proves amb un AWACS en IA i la veritat és que funciona força bé. Per la propera missió ja en tindrem :çsi:

Ara em cal veure com funcionen els AFACs en IA.. si son "senzills" les missions de BS2, SU25T i A10c és poden millorar moltíssim!