O mes ben dit, s'ha rentat que era un porcon. El cas es que ahir un dels ventiladors de la gràfica va començar a fer un sorollet, vaig fer un cop d'ull, i tenia bastant merda acumulada, aixi que vaig pensar que podia ser la pols incrustada que desequilibrara el ventilador, i com jo que soc un tio net i cuido les meves coses, li faig a l'ordinador una neteja general cada any (a part de les bàsiques cada mes), doncs he aprofitat per aspirar tota la pols i la merda de l'ordinador, incloent la gràfica que he hagut de treure per arribar be. Lo millor diuen es fer servir un bufador d'aire, però jo d'això no en tinc, però el que va molt be son els raspalls petits que venen amb les maquines de tallar el cabell o la barba, s'emporten tot que dona gust, i arriben a tot arreu, això amb la boca de l'aspiradora al costat, i net com una patena, pala a pala dels ventiladors, reixes i demés coses del pc.
Ara que arriba l'estiu, toca posar macos als ordinadors perquè no es sobreescalfin nois :calor:
Ara que arriba l'estiu, toca posar macos als ordinadors perquè no es sobreescalfin nois :calor: