DLC d'helos? MadElf que pica.

Hola nois, era d'esperar... surt el DLC de Helos i jo pico immediatament. Miraré a veure que tal està aquest nou model de físiques que diuen inclou.

Sempre m'he preguntat una cosa respecte les partides de Arma3 ¿Creieu factible incloure el rol de pilot de helos a les missions? :çrubl: Ja sabeu que a mi els helos és el que m'agrada i sincerament, al Arma és on el rol de CAS es pot desenvolupar millor (a DCS les físiques i els sistemes son molt millors, però el rol de CAS amb la IA és molt limitat).

Tanmateix no sé fins a quin punt encaixa un pilot en les partides del grup...¿que opineu?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Teniu la noticia a la web.
http://www.cavallersdelcel.cat/index.ph ... r-l-arma-3

Dir-te Madelf que jo amb el Grupoarmados he fet un munt de missions on hi havien jugadors que feien nomes de pilots. I a servidors varis he tingut suport de pilots i jo mateix he fet de pilot pels altres (amb el meu angles de merda).

Per tant es totalment factible. Cal això si tenir en compta que segons el numero de jugadors es mes difícil ficar un pilot i que aquest pugui estar actiu gran part de la missió. Però factible es.

Viper said:
Per tant es totalment factible. Cal això si tenir en compta que segons el numero de jugadors es mes difícil ficar un pilot i que aquest pugui estar actiu gran part de la missió. Però factible es.
Per això no hi ha problema, ja assumeixo que hi han missions que tan sols es tracta de fer la inserció de les tropes i amb un vol és possible que ja acabi la meva part. Però de fet aquest és el rol així que no hi ha problema.

Ok doncs, quan el tingui descarregat hi dono un cop d'ull amb ganes i us dic quelcom. En cas afirmatiu restaré a la vostra disposició per veure si podem muntar / encaixar quelcom. :çruc:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
He estat provant lo de disparar des dels vehicles, esta be, tot i que no es cap meravella, m'ho esperava millor, de fet el vídeo aquell d'un addon tenia molt millor pinta, però menys es res.

Lo del model de vol i la eslinga ja es una altre cosa. El model de vol nou està genial, tenint en compte que es l'ArmA. Sembla mes un simulador de vol d'helicòpters, de fet s'ha acabat volar amb el ratolí i teclat. Es massa complex com per fer un vol correcte amb el nou model. Jo fins ara amb teclat i ratolí tenia de sobres per volar amb el model clàssic, però aquest requereix un joystick per fer-ho com deu mana, sobretot perque ara controlar la potencia amb el teclat no es gens efectiu. L'eslinga també està molt be, els cables tenen una física real, bellugant-se i doblegant-se, i la carrega m'ha semblat veure que afecte al centre de gravetat de l'helicòpter. El dubte que tinc es si els addons que tenim del CH-47E podran aprofitar el nou model, i si la IA del JTAC tindrà problemes o no.

Ja l'he descarregat, ara em cal trobar temps per provar-ho.

He vist que la interfíci és semblant a la que tenim al ToH. Però mentre no el pugui testejar us faig unes preguntes:

1.- Viper, hi ha par rotor en els helos que no son coaxials/doble helix?
2.- Teniu alguna info sobre el Mig-290 Taru i els seus mòduls? (sembla que és modular i permet realitzar diferents tipus de missions)

No hi ha res com haver de fer guàrdies... tens temps per cercar info ja que els nanos mai et deixen treballar...

He localitzat el Dev Blog del paio que ha fet el addon dels helos (de l'agost). Sembla que entre les ajudes que pots activar/desactivar hi ha:
* AutoTrim: Auto-compensa el efecte rotor.
* Stress Model: Les maniobres agressives espatllen el helo.
* Roght Landings: Aterrar ja no serà tan senzill.
* Wind Effect: Auto-explicatiu.

Amb tot sembla que el model serà, si es desactiven totes aquestes ajudes al vol, molt semblant al ToH. Per tant un model de vol força decent....

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Aquestes opcions que comentes estan al menú de configuració del sim. Quan actives el model de vol avançat, pots activar o desactivar això. Jo ho tinc tot al màxim de realisme.

No m'he fixat si te par motor o no, però crec que si. Ara per exemple podem treure els frens i rodar per pista, tot i que el funcionament no m'ha semblat del tot correcte.

Lo dels pods, no ho he mirat be, però em sembla que cada pod es un helicopter.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Planegeu en deixar-ho activat per defecte a l'estàndard de la mateixa forma que les opcions de dificultat, IA, etc? Ho pregunto per començar-me a entrenar... Primer intent de vol fallit de forma estrepitosa xD

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Magnetar said:
Planegeu en deixar-ho activat per defecte a l'estàndard de la mateixa forma que les opcions de dificultat, IA, etc? Ho pregunto per començar-me a entrenar... Primer intent de vol fallit de forma estrepitosa xD
De moment no em parlat sobre això, òbviament em de valorar que fem, si fer servir el model clàssic, o el nou. Jo soc partidari del nou per diverses raons, però això s'ha de parlar a veure que es decideix.

Jo he estat fent quatre proves ràpides. El model és emblant al ToH, tot i que m'ha fet alguna cosa rareta... sospito que és culpa meva i la costum de que els arbres no siguin col·lisionables :çrubl:

He verificat que els helos d'un sol rotor tenen una mica d'efecte par-rotor, però molt i molt poc. No s'ha de compensar gaire sovint i per tant és "senzill". Els indicadors son directament exportats del ToH i la part de l'eslinga està a l'alçada de la resta de la simulació. Les ajudes d'auto-estacionari faciliten molt les operacions i els indicadors son mínims però suficients per al nivell de simulació. En conjunt pot ser divertit volar-ho.

Per part meva practicaré aquestes setmanes i, si necessiteu pilots per a les missions, podeu comptar amb mi encara que tan sols sigui per posar-vos la llanxa a l'aigua :çruc:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper said:
Ja et dic que un pilot d'helo que ens faci suport CAS ens anirà molt be :çsi:
No nomès CAS, també pot donar suport logistic: des de transportar vehicles, a munició, equipament, un container-hospital, etc.

A part, ara ja els soldats poden disparar des dels vehicles, tant helis, terrestres, com bots d'assalt, etc.

Els helicopters que incorpora estàn en la linea dels de A3 vainilla, però aviat hi haurà mods que incorporarant totes les noves funcions en els seus vehicles, per tant, probablament no calgui ni que la gent compri el DLC, perquè les funcions són gratuïtes.

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
A mi em sembla bé posar a l'estàndard aquest model de vol. La majoria no el sabrem fer servir però aquesta és la gràcia. A la realitat un soldat no sap fer volar un helicòpter.