Ahhh canalla, el tema del respawn, quants anys amb el mateix porto... En teoria, i originalment, sempre s'havia decidit que no hi hauria respawn, de fet jo vaig jugar així durant molts anys a altres comunitats, i era el que mes motivava. El que passa es que en aquesta comunitat sou tots uns figaflors, i a la mínima que moriu voleu poseu excuses per fer respawn. El tema que el lider de la missió pot acceptar algun respawn es va fer pensant en casos molt puntuals, però a la practica els líders permeten respawn sempre, amb lo qual la regla se'n va a fer punyetes. Suposadament també es va comentar que en partides dinàmiques es permetria respawn per onades (mínim 3 o 4 jugadors morts), però a la practica en quan moriu un de vosaltres, agafeu el primer vehicle que trobeu i torneu al combat.
Jo, que soc "perro viejo", considero que el millor es la vella escola, i si mors et fots i el pròxim dia ja aniràs amb mes cura, i només permetre el respawn per qüestions tècniques (t'ha petat el PC, el gos s'ha menjat el cable, s'ha anat la llum), o morts al poc de començar i sense entrar en combat (acabeu de sortir a base i de camí l'has donat a Extracció del vehicle i t'has mort). Per mi qualsevol altre cosa que digueu serà el de sempre, "mucho lirili y poco larala"