Dissabte 4 de juny a les 22:00 - Сою́з стратус

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
Es podria desactivar l'opción instant death del ACE Medical i posar el mòdul del revive amb un temps de gràcia de X minuts. Aixi ho teniem a la MEU i funcionaba bastante bé.

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
De fet per evitar això és per lo que juguem sense respawns. A mi tampoc m'agraden els respawns perquè els equips es trenquen. Tot i que l'altre dia va ser una putada ja que vau morir tots de cop molt ràpid. La critica de com vas morir te l'he fet com una cosa a millorar ja que tota la resta em sembla una actuació impecable, et mous i cobreixes tots els sectors perfectament.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Jo considero que la doctrina que apliquem ara, és la menys dolenta.

Consisteix en que en principi no hi ha respawn, però el comandant de la missió pot decidir si hi ha respawn en certs casos (habitualment per bugs o si un equip sencer mor).

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Atunero said:
Es podria desactivar l'opción instant death del ACE Medical i posar el mòdul del revive amb un temps de gràcia de X minuts. Aixi ho teniem a la MEU i funcionaba bastante bé.
Doncs a una cosa així em referia. Es podria provar un dia a veure que passa.

Diplock said:
De fet per evitar això és per lo que juguem sense respawns. A mi tampoc m'agraden els respawns perquè els equips es trenquen. Tot i que l'altre dia va ser una putada ja que vau morir tots de cop molt ràpid. La critica de com vas morir te l'he fet com una cosa a millorar ja que tota la resta em sembla una actuació impecable, et mous i cobreixes tots els sectors perfectament.
Sempre són benvingudes les suggerencies, merci Diplock!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Ahhh canalla, el tema del respawn, quants anys amb el mateix porto... En teoria, i originalment, sempre s'havia decidit que no hi hauria respawn, de fet jo vaig jugar així durant molts anys a altres comunitats, i era el que mes motivava. El que passa es que en aquesta comunitat sou tots uns figaflors, i a la mínima que moriu voleu poseu excuses per fer respawn. El tema que el lider de la missió pot acceptar algun respawn es va fer pensant en casos molt puntuals, però a la practica els líders permeten respawn sempre, amb lo qual la regla se'n va a fer punyetes. Suposadament també es va comentar que en partides dinàmiques es permetria respawn per onades (mínim 3 o 4 jugadors morts), però a la practica en quan moriu un de vosaltres, agafeu el primer vehicle que trobeu i torneu al combat.

Jo, que soc "perro viejo", considero que el millor es la vella escola, i si mors et fots i el pròxim dia ja aniràs amb mes cura, i només permetre el respawn per qüestions tècniques (t'ha petat el PC, el gos s'ha menjat el cable, s'ha anat la llum), o morts al poc de començar i sense entrar en combat (acabeu de sortir a base i de camí l'has donat a Extracció del vehicle i t'has mort). Per mi qualsevol altre cosa que digueu serà el de sempre, "mucho lirili y poco larala" :çulle:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper said:
Jo, que soc "perro viejo", considero que el millor es la vella escola
Home "perro viejo" no sé, però jo porto pràcticament 15 anys jugant a la serie OFP / Arma. I ja al 2001 les poques partides MP que vaig fer eren amb respawn.

Per tant això de "perro viejo" i "vella escola" és molt relatiu...

Tot i que considero que el respawn és podria gestionar millor, però tampoc m'agrada dictar les normes al comandant de la missió. Especialment quan som pocs.

Per partides de 40-50 persones a lo Armados, un sol respawn és el millor, però quan som quatre gats, és tot un altre tema, perquè una sola mort pot significar que no és pot fer la missió.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
A la pròxima partida que faci provaré un experiment (no la del dissabte que ve, sinò la pròxima que editi de 0).

Respawn en tot moment únicament per qui hagi sigut victima d'un bug (se'l mengi un pneumatic) o causes majors (cau una bomba atomica a la seva ciutat i es queda sense internet per minuts).

I permetre un respawn de reforç un cop s'hagi assolit un dels objectius principals de la missió (1-3 objectius principals per missió). Vol dir que tothom qui mori s'haurà d'esperar a base fins que els vius assoleixin l'objectiu (si ho aconsegueixen, tardin el que tardin).

Això permet fer missions amb certes complicacions que tothom podrà disfrutar, però amb una penalització molt gran perquè tothom jugui al màxim. Força a fer un resapwn conjunt, i penalitza als més distrets. També motiva al grup viu a assolir ràpid l'objectiu, perquè aixi guanya més homes (la gent no vol esperar, si tarden molt la gent és desconnecta).

NOTA: Viper en català "perro viejo" és gat vell.
http://elcatalacomcal.blogspot.fi/2012/ ... e-cal.html