Abans que res, espero que no us hagueu aburrit gaire amb la sessió d'avui. Faig un resum per tal de repassar tot el que hem vist:
- Primer hem repassat el CIBI, que es el manual bàsic amb el que vàrem fer la primera instrucció. Hem comentat principalment, les formacions, els tipus de foc, la tècnica de recarregar i la importancia de buscar cobertures.
- A continuació hem repassat les tecles bàsiques de moviment i postrures a l'A3.
- Hem fet una breu pràctica de tir amb mira de ferro.
- Finalment hem provat d'assaltar Agia Marina on hem aconseguit anar progressant però amb certes dificultats i nombroses baixes.
També hem aprofitar per provar el sistema de comunicacions per canals de l'Arma3. A mi personalment no m'ha acabat d'agradar ja que em tingut problemes per a entendre'ns en algun cop així que preferiria fer servir els whispers o si es pot, l'ACRE.
La intenció de la sessió d'avui era recuperar una mica el grau de "professionalitat" necessari per a gaudir al màxim del que pretenem: simular. El cas es que no ha estat malament del tot però ha hagut errors i moments de molt descontrol. He pres nota de les queixes de les meves mancances en tema de comunicació, sobretot a l'hora d'organitzar els torns de pràctiques de tir. També ha estat una equivocació portar els vehicles pel mig del camp de tir... be, en realitat ha estat un error demanar vehicles per a no fer-los servir. Ho sigui que ha faltat una mica d'organització, tant per qui donava les ordres com per qui les seguia, en general, mentre hem estat a base. Menció especial per a en Tblack que, com sempre, fa el que li dona la gana i això, sumat a tot lo altre, dificulta que puguem establir el clima de seriositat que es preten . Després, hem entrat al teletransport de manera ordenada i ja tot ha anat una mica millor, fins que el rellotge ha començat a apretar i ens em posat a la boca del llop.
Tanmateix ha estat prou bé. Sembla ser que aquest mapa té força potencial per a fer pràctiques d'assalt a zones urbanes i semi-urbanes així que segur que el farem servir més per practicar tant les tàctiques i procediments com l'actitud.