Dilluns 25, Arma 3 "Jagdtag: Dia de Caça" a les 22:00h

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
L'equip de terra ha avançat neutralitzant tots els contactes enemics ( tres vehicles MRAP i uns 20-30 soldats enemics ), aniquilant un checkpoint pel cami però ha caigut degut a un IED que tot i detectar-lo ha explotat amb un temporitzador.

De fet no tinc cap queixa, perquè tots els membres del meu equip ho han fet genial, erem una maquina de matar; hem matat molt més que en cap altre partida nosaltres sols i hem mort degut al supermega IED que ha volat el MRAP i part del HMMWV (estaven a 20 metres de distancia). :çsi:

En la meva opinió la missió era molt xula, però calia més gent per ferla, minim uns 12.

Fotos de la missió:

Fent foc contra una patrulla enemiga:

Neutralitzant un checkpoint des de la distancia.

Fent reconeixament de les torres objectiu

Fent servir un MRAP mig caigut per abatre contactes a la torre.

Neutralitzant un MRAP amb un altre Javelin

Un dels soldats enemics abatuts

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Re: Dilluns 25, Arma 3 "Jagdtag: Dia de Caça" a les 22:00h

Novament gràcies a en Magnetar per la feina d'edició.
He comentat alguns punts en un altre fil relacionat a l'edició de la missió però voldria comentar aqui un punt de l'execució. Ahir fent us de la visió nocturna en la petita illa amb les restes de l'helicopter vam estar avançant molt a poc a poc i crec que va ser la clau per resoldre la situació però quan vam avançar en paralel amb la visió limitada em concentrava al meu sector i no veia al meu company avançar cosa que va fer que no estiguessim alineats i possant-lo en perill. El meu sentit comú em diu que faltava comunicació constant confirmant cada moviment (avanço, avanço, avanço, aturem, avanço). No se com s'executa aquesta maniobra a la realitat portant un visor nocturn, suposo que fent us del contacte físic amb una mà a l'espatlla ddl company com al CQB. Ho proposo per un monogràfic (ja he afegit al trello el tema d'inserció subaquatica com monogràfic)

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
A mi la missió em va agradar molt. El fet de no comptar amb ràdio al principi i dependre del tot del fet de mantenir-se junts i molt alerta a les comunicacions em va semblar "tonificant". Per la nostra part la missió no va ser excessivament complicada o, si més no, la vam anar executant molt sistemàticament i amb eficàcia. Penso que les torres haguessin estat un objectiu acomplert si no hagués estat per l'IED que se'ns va creuar.
Com a autocrítica en aquest punt, penso que anava tot tant rodat que vam oblidar-nos de mirar i veure el que hi havia a la carretera i quan vam reaccionar ja era massa tard. Jo com artiller del blindat no vaig veure l'explosiu i era una de les meves responsabilitats i, independentment de com és que després va explotar com va explotar, el fet principal és que no havíem hagut d'acabar aparcats sobre 30 kg de goma2.... Dit això, penso que ho vam fer força bé fins aquest punt.

Felicitar-te Magnetar per un estil de missió que em va resultar molt agradable. Segueix així, que ho passarem bé.