Dilluns 23, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Jo aquí també vaig fallar i ho vaig comentar just al reaparèixer a la base. Just al arribar a la posició de cobertura, vaig veure que la patrulla enemiga estava prenent "posicions" a la cantonada de la casa i en comptes d'obrir foc amb la M240, vaig informar a en Diplock de que la patrulla estava alertada. Aquests segons van causar que ens poguéssin apuntar i disparar amb total tranquilitat. Ho aplicaré millor el pròxim cop. Ara per ara :prot: :prot: :prot: Magnetar dimissió :prot: :prot: :prot:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Salvo un problema amb les ràdios i el fet de que la IA es va alertar massa aviat, no se com ens van veure, ja que nosaltres estàvem en posició i a cobert observant-los, van girar cap a la nostre direcció, i de cop, al segon es posen en posició de disparar, sento com en Magnetar avisa del que passa, jo confirmo el que diu i alhora ell obren foc i nosaltres rebem ordre de disparar.
El més "odiós" ç;) de que et disparin, es que et deixin mig conscient i sentis com els companys et donen per mort, tu no hi pots fer res, només sents com diuen, ... en Buran és mort .... :çnopas: , al cap d'una estona llarga tinc uns segons de consciència, just per avisar per ràdio a ZeroQ que estic viu i donar-li la meva posició i torno a caure mig inconscient, en Tuixó em fa unes fregues i m'anima una mica :çamor: , ho veig tot en 3D, quines mans que tens company ç:D

La segona onada d'atac va ser una mica extranya, m'uneixo al grup de ZeroQ, salto cap a una cabana i veig com cau en Frodo, aviso de foc per evitar més morts, dins la cabana estna en Davidaf i Arnau, parapetats a dins, un cop establim comunicació amb ZeroQ intentem anar cap a l'objectiu, fem un salt, no passa res, i mentre el grup de ZeroQ saltava reben foc qui sap d¡on, sembla que disparin de dos punts diferents, intentem fer foc de cobertura però em tornen a tocar, i torno a sentir .... en Buran és mort .... que no, que encara no :çnopas: , ... poc després, suposo que per les farides i que no estava en Tuixo per fer-me fregues :çrubl: , mort :çno:

M'ho vaig passar molt bé companys :çsi:

Fins la propera,

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Buran said:
El més "odiós" ç;) de que et disparin, es que et deixin mig conscient i sentis com els companys et donen per mort, tu no hi pots fer res, només sents com diuen, ... en Buran és mort ....
Això es una cosa que us passa MOLT habitualment a tots. Normalment nomes ets morts quan el teu ninot queda cap amunt, si està cap avall sol ser viu però inconscient.

Tot i això, LA NORMA es que ningú es mort fins que no es comprova que es mort. Per tant, qualsevol possible baixa es notifica amb un XXXX es ferit i crida al metge. I un cop confirmen que està mort es quan es notifica mort.

10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
És bo saber-ho això dels morts o ferits. El problema Buran va ser que quan vam poder arribar a la teva posició es quan va saltar el servidor, i ja no vaig poder fer res, deixant de banda que rebiem foc des de 2 llocs i no teniem contacte visual dels enemics, va costar molt poder arribar fins al lloc.

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
Viper said:
Buran said:
El més "odiós" ç;) de que et disparin, es que et deixin mig conscient i sentis com els companys et donen per mort, tu no hi pots fer res, només sents com diuen, ... en Buran és mort ....
Això es una cosa que us passa MOLT habitualment a tots. Normalment nomes ets morts quan el teu ninot queda cap amunt, si està cap avall sol ser viu però inconscient.

Tot i això, LA NORMA es que ningú es mort fins que no es comprova que es mort. Per tant, qualsevol possible baixa es notifica amb un XXXX es ferit i crida al metge. I un cop confirmen que està mort es quan es notifica mort.

I tant aquí com a la realitat, prioritzar la seguretat del rescatador i del rescat en l'apropament al ferit.

RECORDEU QUE RELAXAR-SE MATA!!!!

24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
Buran said:
Salvo un problema amb les ràdios i el fet de que la IA es va alertar massa aviat, no se com ens van veure, ja que nosaltres estàvem en posició i a cobert observant-los, van girar cap a la nostre direcció, i de cop, al segon es posen en posició de disparar, sento com en Magnetar avisa del que passa, jo confirmo el que diu i alhora ell obren foc i nosaltres rebem ordre de disparar.
El més "odiós" ç;) de que et disparin, es que et deixin mig conscient i sentis com els companys et donen per mort, tu no hi pots fer res, només sents com diuen, ... en Buran és mort .... :çnopas: , al cap d'una estona llarga tinc uns segons de consciència, just per avisar per ràdio a ZeroQ que estic viu i donar-li la meva posició i torno a caure mig inconscient, en Tuixó em fa unes fregues i m'anima una mica :çamor: , ho veig tot en 3D, quines mans que tens company ç:D

La segona onada d'atac va ser una mica extranya, m'uneixo al grup de ZeroQ, salto cap a una cabana i veig com cau en Frodo, aviso de foc per evitar més morts, dins la cabana estna en Davidaf i Arnau, parapetats a dins, un cop establim comunicació amb ZeroQ intentem anar cap a l'objectiu, fem un salt, no passa res, i mentre el grup de ZeroQ saltava reben foc qui sap d¡on, sembla que disparin de dos punts diferents, intentem fer foc de cobertura però em tornen a tocar, i torno a sentir .... en Buran és mort .... que no, que encara no :çnopas: , ... poc després, suposo que per les farides i que no estava en Tuixo per fer-me fregues :çrubl: , mort :çno:

M'ho vaig passar molt bé companys :çsi:

Fins la propera,
Durant la segona onada quan vau caure tu i en Davidaf jo no us podia injectar epinefrina perquè no era metge i em pensava que en Tuixo estava mort, pel que m'havia dit algú quan li vaig preguntar, potser m'ho vas dir tu, no ho recordo bé. Per tant en aquesta situació si no et podia reviure era com si estiguessis mort, de fet quan vaig retrocedir i em vaig trobar amb en Tuixo i en Silverarrow ja els vaig informar de la situació.

El principal problema va ser que estàvem en una posició mot dolenta, de fet no podies ni treure el cap per disparar, a part de que vam estar molta estona quiets dins d'aquella casa on casi no es veia res en direcció al poble, semblava que estiguéssim esperant a que els enemics en encerclessin.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
L'anècdota de que no estava mort no era pas una critica a la vostre actuació, només ho he explicat, no serveix de res salvar a algú si t'han de matar o matar als dos, primer seguretat d'un mateix, i després la feina.

Com diu el jefe, Relaxar-se mata, ........... però les preses maten més ràpid ç;)

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper said:
Com comentava ahir, la cobertura i la seguretat a d'estar per damunt de tot ç;)
Estic d'acord. Tot i que em digueu lent, jo crec que val més avançar lentament i amb seguretat que amb presses.

D'altra banda també s'hauria d'intentar buscar una bona posició, edificació amb bons camps de tir, abans d'entrar en combat (això és pot fer si es té la iniciativa, que et permet triar quan i on vols lluitar).