Salvo un problema amb les ràdios i el fet de que la IA es va alertar massa aviat, no se com ens van veure, ja que nosaltres estàvem en posició i a cobert observant-los, van girar cap a la nostre direcció, i de cop, al segon es posen en posició de disparar, sento com en Magnetar avisa del que passa, jo confirmo el que diu i alhora ell obren foc i nosaltres rebem ordre de disparar.
El més "odiós"
de que et disparin, es que et deixin mig conscient i sentis com els companys et donen per mort, tu no hi pots fer res, només sents com diuen, ... en Buran és mort ....
, al cap d'una estona llarga tinc uns segons de consciència, just per avisar per ràdio a ZeroQ que estic viu i donar-li la meva posició i torno a caure mig inconscient, en Tuixó em fa unes fregues i m'anima una mica
, ho veig tot en 3D, quines mans que tens company
La segona onada d'atac va ser una mica extranya, m'uneixo al grup de ZeroQ, salto cap a una cabana i veig com cau en Frodo, aviso de foc per evitar més morts, dins la cabana estna en Davidaf i Arnau, parapetats a dins, un cop establim comunicació amb ZeroQ intentem anar cap a l'objectiu, fem un salt, no passa res, i mentre el grup de ZeroQ saltava reben foc qui sap d¡on, sembla que disparin de dos punts diferents, intentem fer foc de cobertura però em tornen a tocar, i torno a sentir .... en Buran és mort .... que no, que encara no
, ... poc després, suposo que per les farides i que no estava en Tuixo per fer-me fregues
, mort
M'ho vaig passar molt bé companys
Fins la propera,