Report post-missió
Pla de missió
A1 aterra a LZ Reconeixement i B1 aterra a LZ Franctiradors. Mentre B1 es dirigeix cap al punt OW, A1 avança fins al punt E0 i es situa a la espera de l'informe de reconeixement enemic de B1. Llavors A1 avança cap a E1, on B1 inicia l'atac eliminant primer el HVT Remora, i llavors A1 obre foc també per netejar el complex.
Un cop controlada la zona, A1 avança fins els complex per equips, neteja i cerca la intel·ligència.
- En cas positiu espera la comunicació del comandament sobre el punt d'extracció.
- En cas negatiu es reuneix a LZ Franctiradors amb B1 per fer la evacuació.
Execució
Aterrem als punts marcats, solucionem uns problemes tècnics i iniciem la missió. Mentre B1 es desplaça cap al punt OW A1 es mou cap a E0 amb sigil.
Un cop arribats a E0 sense incidències demano l'informe de l'activitat enemiga a la zona de B1. Em comuniquen uns 20 enemics dintre del recinte, dos franctiradors enemics al turo del Nord, i patrulles per l'Est. Remora es localitzat dintre del recinte passant revista als seus soldats.
A1 avancem llavors fins al punt E1 i ens preparem. Com que B1 és massa lluny per abatre els franctiradors enemics, designo a la M240 per aquesta feina. La resta de A1-1 es manté en com a seguretat i deixo l'atac en mans de A1-2.
A la meva senyal B1 inicia l'atac disparant contra Remora que es abatut, i seguint per preferència d'amenaça. Alertats els franctiradors ordena a A1 iniciar el foc.
Dir en aquest punt, que la zona no era gens còmode per atacar per cap lloc, vaig estar mirant dies abans posicions on podíem col·locar-nos, i totes eren dolentes per un motiu o l'altre. La única posició interessant era al Sud Est del complex, en un control de carretera resguardat, que donava bona visual del complex, però el problema es que ens situava entre dos enemics, i sense suport de cap tipus, ho veia perillós. Aixi que tenint en compte això, i que jo ja coneixia la missió, vaig decidir optar pel pla original que vam seguir la primera vegada que la vam jugar i que a mes la vam completar amb èxit.
El meu pla segons els apuntats era dividir l'esquadra en dos punts, un d'atac i un de suport, però degut a les baixes d'assistents vaig decidir ficar-ho tot en un lloc.
A1 i B1 vam fer foc efectiu sobre els enemics, però els franctiradors del Nord amb un calibre pesat ens van donar molt pel cul. Magnetar tenia moltes dificultes per abatre els enemics, a 900 metres es difícil encertar l'enemic, i la dispersió i retrocés de la seva M240 no ajudava gaire. I tot i que el va ferir un o dos cops, al final el franctirador o un altre enemic va eliminar a en Magnetar. Llavors vaig ordenar concentrar una mica mes el foc cap al franctirador fins que el vam poder abatre, tot i que va costar molt.
Des del recinte i des de l'Est i Sud Est d'aquest rebíem foc enemic, i va costar controlar la zona mes de lo esperat. Apuntar aqui que ens vam oblidar completament en tota la missió dels AT4. Una llastima perque per abatre concentracions d'enemics, o parapetats ens hagués anat molt be. Recordeu que es feina del lider fer servir de forma efectiva els efectius dels que disposa, però també es feina vostre recordar als líders les habilitats, equipament o armes especials de que disposeu.
Després d'un tiroteig molt intens, en que ens van ferir uns quants cops (heu de millorar encara mes la cobertura), al final vam poder controlar la zona. Va ser mes o menys per aquest punt que B1 informava d'activitat hostil a la seva zona, una de les vegades que vaig mirar cap a B1 tenia un enemic a la seva rereguarda apuntant cap a nosaltres. Vaig avisar a B1 perque l'elimines (no sense confondre abans jo el que es dreta i esquerra xD).
Llavors vaig ordenar l'avanç, primer A1-2 avança cap a la cantonada Sud Oest amb cobertura de A1-1, i després avança A1-1.
Ens vam dirigir a l'entrada S1, on vam entrar i ens vam desplegar, A1-1 la cantonada Sud-Oest del recinte interior de l'Est i A1-2 la cantonada Sud-Est.
Vam entrar, netejar i cercar la intel·ligència. La missió ens va avisar que l'enemic havia mogut la intel·ligència i ens va donar tres punts possibles.
Aquí vam fer una pausa ja que eren les 00:40 i quedava aproximadament la meitat de la missió. Vam decidir continuar, per agilitzar la missió degut a l'hora vaig comentar que intel·ligència creia que el portàtil enemic es trobava al tercer punt de l'Est, amb un 85% de probabilitat. Per tant vaig manar anar directament cap al punt 3, passant per el 2 que ens quedava de camí.
Com era tard, aquí vam abaixar una mica la seguretat i vam avançar mes ràpid, sense tanta cobertura entre equips, i amb B1 movent-se de vegades al mateix temps que nosaltres, cosa que no s'hauria de fer, però el temps era limitat.
Vam arribar al punt 2 sense incidències, vam veure la patrulla de l'església que teníem controlada des del principi i la vam abatre, vam avançar cap al punt 3, i mentre A1-1 cobria des de l'edifici de dues plantes, A1-2 cercava la intel·ligència.
A1-2 va passar de llarg completament la intel·ligència, passant per davant de la porta de la caseta on estava el portàtil, però ni tan sols va entrar a registrar la caseta. Recordeu, si estem cercant alguna cosa, ja sigui una persona o un objecte, he de rebuscar meticulosament. entrar als edilicis per petits que siguin i mirar be per tot arreu.
Un cop trobada la intel·ligència amb l'ajuda dels deus (era tard per donar voltes i quedava molt poc per acabar), l'alt comandament ens va avisar que els helicòpters d'extracció estaven en camí, però que forces enemigues havien sortit per interceptar-los, per tant ens havíem de donar presa.
Vam posar rumb cap al punt d'extracció a la pista del llac de sal a l'Est, abatent enemics pel camí entra A1 i B1 i amb l'ajuda dels artillers dels MH-60 que van fer molt bona feina. Vam arribar tots al punt d'extracció.
Notes finals
Com ja vaig comentar, molt be ahir, m'ho vaig passar molt be i el vostre rendiment va ser molt bo també. Ho vam passar malament al principi, amb un tiroteig molt intens i complicat, sort de B1 que va fer molt bona feina.
Llastima que en Magnetar moris, però aixi podeu veure que les missions enllaunades son de debò, i si la palmes s'ha acabat el joc.
Nomes recordar-vos que heu de maximitzar la cobertura, es fàcil pensar que un esta a cobert, quan encara pot tenir centímetres del seu cos al descobert. Al simulador es difícil, però heu de procurar de cobrir-vos lo millor possible. Hi ha tendència avançar sobre el desnivell per veure millor, però aixo t'exposa completament al foc enemic, us heu de quedar en una posició que nomes la vostre arma surti, res mes, encara que la visió sigui dolenta.
Però com dic, m'ho he passat molt be.