Avui han tret ja el nou pegat amb el DLC del Marksman. L'he estat provant, i aquestes son les meves impressions prèvies.
Recolzament i bipodes
Si no fos per alguns detalls, seria un sistema genial. En general funciona be, tens el recolzament automàtic, que ho fa sol quan hi ha una superfície que ho permet (t'ho indica a dalt a la dreta, on la silueta del ninot). I després tens el manual, amb o sense bipode. Lo interessant del manual, es que pivotes sobre un eix, com es veia als vídeos, i a mes la limitació està ben feta, te sentit físic. En general es un bon sistema. Les pegues, quan dispares, l'eix manual es descentra, i pots acabar amb el limit lateral sense deixar-te apuntar a l'enemic. A mes, depens del nivell del terreny quan ho fas cos a terra, de manera que si recolzes en baixada, no podràs apuntar a nivell del mar, i per tant no et servirà de res. Això es realista si, però les limitacions del simulador fan mes difícil solucionar aquest problema, a la vida real mouries pedres, motxilles, o dispararies sense apuntar amb la mira per exemple.
Un altre problema es que el recolzament automàtic no elimina res el balanceig. I el manual tampoc ho elimina massa. El sistema AGM dona uns trets mes estables.
De moment els bipodes nomes funcionen amb armes vanilla. Ni amb el RHS funcionen. La casella del bipode a l'inventari no es mostra correctament, ni canviant la mida de la interfície.
Nous sons
Nomes m'he fixat en les armes, no se si hi han mes per altres coses. El nous son estan macos, a mi em molen. Han incorporat que el so varii segons el lloc, no se fins a quin nivell, nomes he vist que es sent diferent si dispares dintre d'edificis per exemple, com fan altres addons. El problema es que tot aixo nomes funciona amb armes vanilla, no han fet un sistema dinàmic, si no que ho han fet a base de samples es veu. Això vol dir que els addons hauran de modificar les seves armes per incorporar aquestes variables, amb els seus samples propis.
Ara se senten mes els cracks de les bales al volar sobre el teu cap. Personalment m'agradava mes com ho van deixat en el pegat anterior.
Comportament IA sota foc
La veritat, m'esperava mes, bastant mes. Al meu parer, no veig cap canvi en la IA sota foc nostre. Fa el mateix de sempre, no s'amaga mes, ni es cobreix mes, ni res amb una mica de lògica. Això si, ara hi ha un parell de novetats. Una es que quan fem foc de supressió sobre la IA, aquesta dispara amb menys precisió. Ho he comprovat veient les traçadores enemigues que disparaven sobre mi. No disparen menys, com em va semblar llegir a la informació, però si que ho fan amb menys precisió. Ara a mes també reaccionen si les bales passen sobre el seu cap, ja no cal que impactin al seu voltant.
Però com dic, per molt que algú ha comentat que han millorat el comportament IA, jo tot això no ho veig.
Virtual Arsenal per vehicles
No està malament, però fins que no he vegi implementat en una missió no em semblarà cap avanç. Pots canviar pintures del vehicles, si ho tenen, i complements, si ho tenen, nomes he trobat complements en un parell de vehicles i eren estètics.
Franctiradors
Has de comprar el DLC per tenir les armes, armilles, ghillies, pintures facials, etc... del DLC. Tot el demés val, però els Ghillies? Be, son macos, però no penso pagar. Silverarrow mes val que fiqueu vosaltres Ghillies propis. A mes la part interna del Ghillie NATO del DLC em sembla horrible.
Noves missions, showcase i demés
Ni idea, m'importa una merda el contingut singleplayer.
Bugs
Amb el nou pegat el nostre estàndard ens dona uns quants errors. A nivell practic encara no he trobat cap problema a pesar dels errors que salten. Però es obvi que alguna cosa ha de fallar.
Mirant al feedback de l'Arma 3, degut al pegat reporten un ou de bugs nous.
Sobre el RHS, espero que llenceu un pegat ara.
Sobre l'AGM, com que ja no el desenvolupen al passar-se a fer el ACE3, no se si veurem cap pegat per AGM que solucioni els errors.
Sobre ACE3, com vaig comentar, surt aquesta setmana, en teoria, i haurem de veure quan surti que incorpora i si ens agrada, per decidir si passar al ACE3 o mantenir l'AGM si es que no ens dona problemes greus.
En resum
M'esperava no mes, però si millor.