DCS World: A10c - Sunset Sierra (29/05/13 - 22:00h)

Com que fa dies que no volem us proposo una coop que te pinta de ser senzilla. De fet es tracta de una coop per a 2 avions, però ja la modificarem al nombre de pilots que ens acabem apuntant (més a10c i alguns enemics més..).

Animeu-vos!!

Briefing

Russian forces broke the Georgian defensive line last night, and took control over Gori.

The remaining Georgian forces stepped back to Kaspi and connected with US and NATO troops, building a new defensive line to try to stop the enemy advance.

They were able to halt incoming enemy tanks about 4 NM west of Kaspi, but are still taking heavy indirect fire from artillery somewhere on the outskirts of Gori.

Blue Task

Your Ground Alert team was tasked to respond to a C-IDF call from the allied forces currently defending Kaspi. They were able to determine possible point of origin about 5 NM east of Gori.

Fly to POO as soon as possible, find and confirm artillery position, and then destroy it.

We have been able to organize a massive joint SEAD mission to neutralize all radar-guided SAMs in the area, but be aware of short-range IR-guided SAMs and AAA.

1) Takeoff at 2000
2) Fly to POO, find and confirm the artillery presence
3) Destroy the artillery position
5) RTB

Ampliació zona POO

Radio:

AWACS: 120.0 VHF AM
AOE Main: 134.0 VHF AM
Your flight: 303.5 UHF AM

Allied Flights:

Darkstar 1: E-3A AWACS
Pontiac 1: 2xSu-25T SEAD
Springfield 2: 2xTornado IDS SEAD
Ford 3: 2x F-16C SEAD
Enfield 3: 4xF-15C CAP
Boar 2: 2x-10C GCAS (Players)

Bullseye:
Viziani AB
41°37'41"N 45°01'40"E

Grup Boar:

Boar 1: Viper
Boar 2: Rush
Boar 3:
...

Grup Dodge:
Dodge 1: Buran
Dodge 2: MadElf

Us animo a apuntar-vos, aquesta "sembla" una missió relativament senzilla: Anar a zona d'objectius, cercar la artilleria, deixar anar els "pepos" i tornar cap a casa. A més l'hora de missió és cap a final del dia amb la qual cosa possiblement puguem gaudir d'unes boniques postes de sol tot tornant cap a base!

Animeu-vos :çcerv:

Cap problema, poso 3xA10c i 2xSu25T.... augmento els objectius al menys en artilleria... i potser quelcom més, però no retocaré gaire la missió (no tinc gaire temps i no puc fer proves).

Si ens quedem sense objectius atacarem el front enemic!

Per cert, els Su25T (Buran i jo) seria convenient mirar com funciona el POD LLTV (Low Light TV) pq si es fa fosc abans d'arribar a objectius no veurem un pijo!! :?

Doncs avui m'ho he passat força bé senyors, moltes gràcies! :çcerv:

Ha estat la primera missió nocturna amb el Su25T utilitzant el pod LLTV i m'he endut el bon resultat de 7 objectius abatuts çXD Tot s'ha de dir que els Cabrits ç;) hem arribat abans que els Verros, simplement per el tema de l'arrencada, i en Kiwi ha tingut problemes amb l'armament (com es nota que el personal de l'aeroport l'hem posat els russos!).

Amb tot hem fet forces passades sobre els objectius, ja que un segon Vikhar sempre era un risc i ens blocaven els SAMs propers. Així que cerca d'objectiu, blocatge, llançament de Vikhar i trencar -a vegades en defensiu tot llançant contramesures-, agafar distancia i tornar a començar.

El que també m'ha agradat ha estat que la missió ha estat curta. Després d'eliminar les 8 peces d'artilleria i 4 o 5 SAMs de la zona hem tornat a enfilar cap a base amb la satisfacció d'haver complert amb èxit la missió. L'aterratge, com sempre, a millorar... ç:x Això si, hem gaudit de molt bones vistes amb postes de sol, llacs il·luminats per el sol esmorteït i horitzons ataronjats... demà penjo les captures! :çsi:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
madelf said:
Això si, hem gaudit de molt bones vistes amb postes de sol, llacs il·luminats per el sol esmorteït i horitzons ataronjats... demà penjo les captures! :çsi:
Això vosaltres, que nosaltres a 16.000 peus i mirant tota l'estona el TGP poc paisatge hem gaudit ç:D ç:D
La missió molt maca, i recordeu comprovar el DTS abans de sortir, que no us passi com a en Kiwi.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Una molt bona missió, he gaudit com un nan.

Les partides nocturnes tenen un cert encant, porò si ademés, són just en la posta de sol llavors són espectaculars i el paissatge agafa uns tons ataronjats impressionants.

La missió una passada, un cop localitzat l'objectiu, encesa del LLTV, recerca dels objectius i a llençar Vikhars, llençar dos era perillos, ja que t'apropava molt a la zona dels objectius com he pogu comprovar varies vegades, et bolcavan i et disparaven ràfagues, algun tret que altre m'he endut.

Al final, per apurar massa per intentar abatre l'última peça i per gana, (l'autoconfiança és mortal per regle general), m'han tocat massa bé i no he abatut l'objectiu, no tenia potència, no podia pujar i no podia girar amb condicions, al final una ràfaga mortifera m'ha fet saltat de l'avió.

Ara estic amagat a l'espera d'alguna missió de rescat ç;)

Senyors, ha estat un vol màgnific, ha estat un plaer volar amb vosaltres.

Fins la propera, que espero sigui aviat.

Les afutikus!

Efectivament, una missió al capvespre té el seu encant. ¿No és romàntic Buran?

Els Cabrits RTO.

Com diuen els parents de "sopa de cabra" som dos ocells de foc cercant tempestes!

Mentrestant el grup Verru surt dels seus amagatalls...

En arribar, el grup Cabrit comença a repartir amor rus... no gaire ben rebut!

Per sort, ja sé on son les contramesures ç;)

Ep, però el Verru d'en Viper i en Kiwi també fa festa!!

I el Cabrit d'en Buran no es queda curt!!

Per desgràcia sembla que en Buran surt de la zona de blanc per on no toca i es fica directe a la gola del llop... i ja se sap que els hi passa als cabrits quan troben un llop..

La resta del grup acaba la feina i marxa feliçment cap a casa.

Una missió molt xula si senyor! :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Gran reportatge Madelf, ets un artista i t'he copiat el format de les fotos jejeje, m'agrada molt, li dona un no se que, que se jo, que no se ... ç;)

Anant cap a capçalera de pista, esperant al lider ...

Aquí els dos cabrits apunt d'enlairar-nos, sortida conjunta, no com els ianquis que els hi fa por sortir juntets no sigui que es toquin :encul:

Les postes de sol tenen alguna cosa especial ...

Un cop arribem a la zona, começa els festival, repartim amor a tort i a dret ..

Al final, em toquen i em derriben, però la resta arriba a casa per a poder celebrar-ho, si els enlairaments han estat macos, els aterratges són espectaculars, ja gairabé és fosc i ....

Molt bona la missió, gràcies a tots.