Missió Conjunta A10C + M2000C + Mig29 o Su33 o Su27
OPERACIÓ BRIOIX
Un important contingent militar s´ha concentrat als voltants del port de Sochi; sabem que, vaixells mercants carregats de combustible i munició estàn abastint les tropes enemigues en aquesta zona, les quals es preparen per dirigir-se a l´aeroport de Sochi-Adler, i reforçar així la seva posició a la zona, ocupant un aeroport de gran importància estratégica per la seva proiximitat a la frontera.
L´escuadró Senglars (A10-C) ha estat designat per la missió, la seva tasca consistirà en bombardejar tots els vaixells enemics al port de Sochi i posteriorment, contactar amb JTAC Warrior per rebre informació de possibles amenaces terrestres a la zona i eliminar així tota preséncia enemiga.
L´escuadró Brioix format per una petita escuadra d´intrépids pilots acabats d´arribar de la base de Nellis (EEUU) al desert de Nevada, i després de dures jornades d´intensos entrenaments, serà l´encarregat de donar escolta als A10 amb els seus flamants Mirage M2000C.
Tant l´escuadró Senglars com l´escuadró Brioix sortiràn de la Base aèria de Gudauta a unes 50 nm de la zona d´operacions A0.
Les preparadíssimes tropes russes, comandades pel temible general Buranovitx, estàn alertades i avisades de les nostres intencions. Per tant s´espera preséncia enemiga a la zona. Sabem que les tropes russes disposen de diversos escuadrons de Su-27, Su-33 i Mig-29 a les bases de Maykop, Krasnodar i Gelendzhik, però no sabem si estaràn totes alertades ni quins seràn els seus aparells disponibles i per tant no sabem quina serà l´amenaça concreta ni des d´on ens podrà arribar.
Estigueu alerta i sort en la missió pilots.
Equip Blau:
Base Gudauta.
TWR: 133
JTAC Warrior: 33 FM
Grup senglar:
- A10C: Magnetar
- A10C: Kopant
- A10C:
- A10C:
Grup Brioix:
- M2000C:Silverarrow
- M2000C: Josep
- M2000C: Nocardis
- M2000C:
Equip Vermell:
Bases Multiples:
Maykop TWR 125
Krasnodar: TWR 128
Gelendzhik: TWR 126
- Su33: Buran
- Su27: Buran
- Mig29: Buran
Tot i que tots o la majoria ja us vau apuntar per aquesta missió, aquí us podeu tornar a apuntar, si voleu, triant així quin aparell voldreu volar.
Salut i ales!
Kopant

), el fet de poder-nos reunir tants el mateix dia i poder volar junts i compartir experiències després va ser molt emocionant.
, també vaig rebre amor per part vostre, i a canó, el S27 no està fet pel dogfiht contra un Mirage, (mòdul que m'estic començant a plantejar
Això és va donar quan van fallar les comunicacions entre nosaltres i se'm va considerar enemic mentre sobrevolava la zona objectiu per fer bombardejos. És un problema que és fàcil de solucionar millorant les comunicacions. Jo, precisament que vinc de l'arma, ho haig de canviar ja que no crec que donés informació suficientment precisa per evitar que això passés (per sort només va passar un cop i el míssil em venia frontalment i es va poder evitar