[DCS Missió] Operació Brioix - Divendres 26 a les 22:30

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Missió Conjunta A10C + M2000C + Mig29 o Su33 o Su27 ç;)

OPERACIÓ BRIOIX

Un important contingent militar s´ha concentrat als voltants del port de Sochi; sabem que, vaixells mercants carregats de combustible i munició estàn abastint les tropes enemigues en aquesta zona, les quals es preparen per dirigir-se a l´aeroport de Sochi-Adler, i reforçar així la seva posició a la zona, ocupant un aeroport de gran importància estratégica per la seva proiximitat a la frontera.

L´escuadró Senglars (A10-C) ha estat designat per la missió, la seva tasca consistirà en bombardejar tots els vaixells enemics al port de Sochi i posteriorment, contactar amb JTAC Warrior per rebre informació de possibles amenaces terrestres a la zona i eliminar així tota preséncia enemiga.

L´escuadró Brioix format per una petita escuadra d´intrépids pilots acabats d´arribar de la base de Nellis (EEUU) al desert de Nevada, i després de dures jornades d´intensos entrenaments, serà l´encarregat de donar escolta als A10 amb els seus flamants Mirage M2000C.

Tant l´escuadró Senglars com l´escuadró Brioix sortiràn de la Base aèria de Gudauta a unes 50 nm de la zona d´operacions A0.

Les preparadíssimes tropes russes, comandades pel temible general Buranovitx, estàn alertades i avisades de les nostres intencions. Per tant s´espera preséncia enemiga a la zona. Sabem que les tropes russes disposen de diversos escuadrons de Su-27, Su-33 i Mig-29 a les bases de Maykop, Krasnodar i Gelendzhik, però no sabem si estaràn totes alertades ni quins seràn els seus aparells disponibles i per tant no sabem quina serà l´amenaça concreta ni des d´on ens podrà arribar.

Estigueu alerta i sort en la missió pilots.

Equip Blau:

Base Gudauta.

TWR: 133

JTAC Warrior: 33 FM

Grup senglar:

- A10C: Magnetar
- A10C: Kopant
- A10C:
- A10C:

Grup Brioix:

- M2000C:Silverarrow
- M2000C: Josep
- M2000C: Nocardis
- M2000C:

Equip Vermell:

Bases Multiples:

Maykop TWR 125
Krasnodar: TWR 128
Gelendzhik: TWR 126

- Su33: Buran
- Su27: Buran
- Mig29: Buran

Tot i que tots o la majoria ja us vau apuntar per aquesta missió, aquí us podeu tornar a apuntar, si voleu, triant així quin aparell voldreu volar.

Salut i ales!

Kopant :çseny:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Reservem un M2000C si pot ser :çsalut:

PD: El nom en clau no hauria de ser "Croissant"?

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
No puc! Els divendres abans de les 23:15 h ho tinc complicat...

Molta sort.

Igulament ja pasaré pel TS a veure si us fa falta una mica d'ajud.. :çsalut:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Wotan said:
No puc! Els divendres abans de les 23:15 h ho tinc complicat...

Molta sort.

Igulament ja pasaré pel TS a veure si us fa falta una mica d'ajud.. :çsalut:
No et preocupis per aixó, tot i que l'hora oficial es a les 22:30, jo mateix no hi podre ser fins cap a 3/4 passats i en Josep fins passades les 23:00...i entre que ens hi posem...briefing etc...poden ser tranquilament les 23:00 passades...i evidentment com anem a passar una bona estona volant i els respawn esrsran a l'ordre del dia, podras entrar quan vulguis... ;)

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Va ser una missió memorable, m'ho vaig passar teta, i no pel fet de fer de "dolent" (que també ç:D ), el fet de poder-nos reunir tants el mateix dia i poder volar junts i compartir experiències després va ser molt emocionant.

El primer objectiu de la missió es va complir amb escreix, ens ho varem passar de pel·lícula, que era del que es tractava, passar una bona estona, i només puc que agrair-vos-ho :çsi:

Era un suïcidi anar a per a tants avions només un de sol, vaig haver de fer servir tàctiques de guerrilla per a poder tenir alguna possibilitat, i prou bé me'n vaig en sortir en alguna ocasió, com aquella en que em vaig infiltrar darrera del grup d'A10 donant amor per les sis :çamor: , també vaig rebre amor per part vostre, i a canó, el S27 no està fet pel dogfiht contra un Mirage, (mòdul que m'estic començant a plantejar :çrubl: ).

Sobre els Mirage, no podem oblidar que el Mirage está en fase beta i això li restava operativitat i em donava avantage, i per tant és molt de tenir en compte la feina que vareu fer, vareu plantar cara a tot un rus dolent amb ganes de fer mal ç;) , tots els meus respectes.

Els A10 són un tema apart, estem, i dic estem per que jo el volo, estem acostumats a missions on no ens ataca ningú, els perills venen de terra i ens sentim segurs a gran alçada, la pel·lícula va ser diferent, oi ç;) , jo, sense tenir contacte visual, només per radar, ja m'estaven ensenyat on eren al començar a llençar bengales, sentia la por dels pobres pilots, segur que algun que altre va començar a xisclar i tot, (aquest amerrrricans ... ç:D ), bromes a part, poca cosa podien fer si els detectava.

Bé, després de tot això, ara és moment de treure conclusions, aquesta partida també ha anat bé per veure mancances, jo estava en un altre canal tot sol, però ja vareu comentar el tema comunicacions, les tàctiques de combat, tan de defesa com ofensives, tenir clar el taulell de joc i on són tots els elements respecte nosaltres, començar a aprofundir en els sistemes dels avions, com funciona el radar, el RWS, les armes, etc.., haurem de fer missions especial per a poder practicar tot això i tornar a repetir la missió principal per veure com hem avançat.

Tot això ens servirà per a poder volar en servidors públics contra altres jugadors humans i medir-nos a nosaltres mateixos i poder gaudir encara més d'aquest magnific simulador.

Ja només em quad tornar-vos a donar les gràcies companys per la magnifica nit de vol i la gran partida que varem jugar plegats.

Dona molt de gust de tenir companys com vosaltres, ens veiem a la propera amics.

Fins aviat :çsi:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Buran said:
Va ser una missió memorable, m'ho vaig passar teta, i no pel fet de fer de "dolent" (que també ç:D ), el fet de poder-nos reunir tants el mateix dia i poder volar junts i compartir experiències després va ser molt emocionant.

El primer objectiu de la missió es va complir amb escreix, ens ho varem passar de pel·lícula, que era del que es tractava, passar una bona estona, i només puc que agrair-vos-ho :çsi:

Era un suïcidi anar a per a tants avions només un de sol, vaig haver de fer servir tàctiques de guerrilla per a poder tenir alguna possibilitat, i prou bé me'n vaig en sortir en alguna ocasió, com aquella en que em vaig infiltrar darrera del grup d'A10 donant amor per les sis :çamor: , també vaig rebre amor per part vostre, i a canó, el S27 no està fet pel dogfiht contra un Mirage, (mòdul que m'estic començant a plantejar :çrubl: ).

Sobre els Mirage, no podem oblidar que el Mirage está en fase beta i això li restava operativitat i em donava avantage, i per tant és molt de tenir en compte la feina que vareu fer, vareu plantar cara a tot un rus dolent amb ganes de fer mal ç;) , tots els meus respectes.

Els A10 són un tema apart, estem, i dic estem per que jo el volo, estem acostumats a missions on no ens ataca ningú, els perills venen de terra i ens sentim segurs a gran alçada, la pel·lícula va ser diferent, oi ç;) , jo, sense tenir contacte visual, només per radar, ja m'estaven ensenyat on eren al començar a llençar bengales, sentia la por dels pobres pilots, segur que algun que altre va començar a xisclar i tot, (aquest amerrrricans ... ç:D ), bromes a part, poca cosa podien fer si els detectava.

Bé, després de tot això, ara és moment de treure conclusions, aquesta partida també ha anat bé per veure mancances, jo estava en un altre canal tot sol, però ja vareu comentar el tema comunicacions, les tàctiques de combat, tan de defesa com ofensives, tenir clar el taulell de joc i on són tots els elements respecte nosaltres, començar a aprofundir en els sistemes dels avions, com funciona el radar, el RWS, les armes, etc.., haurem de fer missions especial per a poder practicar tot això i tornar a repetir la missió principal per veure com hem avançat.

Tot això ens servirà per a poder volar en servidors públics contra altres jugadors humans i medir-nos a nosaltres mateixos i poder gaudir encara més d'aquest magnific simulador.

Ja només em quad tornar-vos a donar les gràcies companys per la magnifica nit de vol i la gran partida que varem jugar plegats.

Dona molt de gust de tenir companys com vosaltres, ens veiem a la propera amics.

Fins aviat :çsi:

Buran, un briefing molt acurat! Afegiré, simplement, unes poques impressions que vaig tenir des de l'A10 però avans de tot, comentar que va ser una missió totalment diferent i refrescant, llàstima que vagi haver de marxar d'hora...

• Tal com tu dius, des de l'A10 poca cosa podiem fer a part de llençar contramesures quan ens blocaves. Per mi la frase d'en Kopant: "Magnetar, llença contramesures!" resumeix molt el que vaig (vam) sentir en aquest moment ç:D . Vaig notar que simplement no tenia suficient informació sobre d'on i quan i com ens atacaves per poder lidiar amb el problema de forma adequada. Resumint: em fa falta pràctica i, com molt bé dius, potser és un aspecte que hauriem de millorar.
  • Durant la partida vaig haver d'esquivar algun que altre míssil dels Mirage :çboix: Això és va donar quan van fallar les comunicacions entre nosaltres i se'm va considerar enemic mentre sobrevolava la zona objectiu per fer bombardejos. És un problema que és fàcil de solucionar millorant les comunicacions. Jo, precisament que vinc de l'arma, ho haig de canviar ja que no crec que donés informació suficientment precisa per evitar que això passés (per sort només va passar un cop i el míssil em venia frontalment i es va poder evitar ç:D ). L'altre pregunta és: té algun sistema el Mirage (i l'A10) per identificar unitats amigues/enemigues?
  • Sobre el punt que comentes de fer "partides externes", només dir que, per part meva quan vulgueu. Una cosa és jugar contra la màquina i l'altre contra humans.
  • Punt final: Gràcies companys per la partida i Kopant per editar-la, és algo que hem de tornar a repetir!!!

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Una gran nit!!! M´ho vaig passar molt bé çXD com diu en Buran va ser una nit memorable :çsi:, una primera presa de contacte en vols multirol de le que en comencem a treure un munt de conclusions, dubtes i ideies...

Per la meva part me n´adono de la infinitat de coses que em queden per aprendre en un munt de temes...navegació....evasió d´amenaces..tant A-A com G-A, estrategies de combat aire-aire...edicio de missions multirol (s´obre aqui un camp amb una infinitat depossibilitats que ens poden donar molt de joc...) ..total...com tot el que afecta a aquest simulador...un munt de reptes apassionants per davant que fan que cada vegada m´agadi més DCS, malgrat l´efecte "ruski" que impregna el desenvolupament de tot plegat ç:D i que avegades em treu de pollaguera...

Si no tinc mal entés...aviat implementaran en el radar del Mirage l´IFF i podrem saber qui son els amics i enemics en el radar, cosa que facilitarà molt les coses...

I a banda de tot el que li pugui faltar al Mirage, crec que podrà ser un exercici molt interessant, el que vam comentar al TS en el debriefing posterior a la missió...que la próxima quedada "multirol" sigui una missió "TEST" per veure entre tots que tenim entre mans...blocar-nos els uns als altres mentre ens avisem, per saber quins avisos tenim, quines possibilitats séns poden presentar...mentres anem parlant mentres volem de que fariem en tal o qual situació...etc...

I a la llarga...poder evidentment participar en missions externes...que si son la meitat de divertides que la que vam fer divendres jo ja firmo.. ç;) .i també en poder crear missions internes multirol...on hi puguin participar...per exemple..no se....2 hueys desembarcant tropes...2 Mirage cubrint l´espai aeri...2 A10 en missió CAS i Un parell de Mig 29 fent de les seves...buà..... :çamor:

No se, podriem pensar en, per exemple anar fent trobades " multirol" un cop al mes o així....mentre setmaalment es van fent les quedades habituals, i així anem posant punts en comú....ja ho animrem parlant no?

I per últim subscric totalment el que diu en Buran....dona molt de gust tenir companys com vosaltres...gràcies per una altra gran estona de vol al vostre costat!!!

Un plaer com sempre :çseny:

Kopant