Com ja vaig dir abans de morir "tant trajecte per arribar i morir"
Lo que va passar es lo habitual, no vam valorar la seguretat lo primer. Per una aeronau, hi han 3 estats, normal, ofensiu i defensiu. Quan un avió o helicòpter es alertat pel sistema d'un perill imminent, el pilot lo que ha de fer es posar-se en estat defensiu completament, la integritat de aeronau i pilot son prioritàries. El problema es que com en un simulador no tens aquella sensació de "puc morir", la gent encara que esta en perill, fa ven poca cosa. A nosaltres (jo inclòs) ens va passar això mateix ahir. Vam rebre l'alerta del laser, vam veure els Mi-24, vam veure la llampada dels míssils enemics en ser disparats contra nosaltres, i tot i aixi ens vam quedar allà parats com estaquirots provant d'apuntar als Mi-24.
Quan tenim una amenaça, hem de deixar-ho tot i defensar-nos, això vol dir fer maniobres evasives, llençar bengales, i cercar la protecció del terreny (en el cas del Ka-50 clar), no hem de suposar mai que podem atacar mentre un un míssil ve cap a nosaltres, no es que no es pugui, però no ha de ser mai la nostre primera opció. Com dic jo mateix vaig caure en aquest error de novell, però ja va be, aixi les pròximes procurarem no fer el mateix.
A veure si tornem a volar la missió que em vaig quedar amb les ganes de saber com es