Concessió de cintes, 7 d'Abril del 2015

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Passem a donar les noves condecoracions segons objectius acomplerts.
Totes les cintes les trobareu en dues mides, 150 i 80, recomanem la de mida petita si les voleu fer servir a la signatura del fòrum.

CONDECORATS

Se'ls hi concedeix la cinta per participar a 10 missions internes del grup.

Arnau

Se'ls hi concedeix la cinta per participar a 5 missions externes del Grupoarmados.

Silverarrow
Magnetar

Felicitats!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Magnetar resulta que també te 5 ME.

Això passa perque després de les missions no poseu el llistat d'assistents a les mateixes, i clar, jo haig d'estar investigant dintre dels comentaris del fil per deduir qui ha participat a les missiones. Si voleu tenir el vostre llistat de missions i cintes correctament, preocupe-vos de publicar el llistat d'assistents a les partides, facilitareu la feina a tots, gràcies :çsi:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper said:
Això passa perque després de les missions no poseu el llistat d'assistents a les mateixes, i clar, jo haig d'estar investigant dintre dels comentaris del fil per deduir qui ha participat a les missiones. Si voleu tenir el vostre llistat de missions i cintes correctament, preocupe-vos de publicar el llistat d'assistents a les partides, facilitareu la feina a tots, gràcies :çsi:
Jo sempre intento fer un debrief on implicitament hi ha el llistat, però intentaré tenir en compte de fer un llistat explicit també (ho he fet algun cop també). :çsi: