Espectacular! per fí ho han aconseguit, el que no en tenc és....bé no entenc res però la primera cosa que em ve al cap és: la plataforma va a on caurà el coet o el coet va a on hi ha la plataforma?
Espectacular, el que no entenc encara perquè ho han de fer al mar... no se si és perquè els permet més llibertat per poder moure la plataforma.
Kopant imagino que la resposta al que preguntes és una mica de tot: la plataforma es deu moure al lloc on preveuen que caurà el coet després de tornar de l'espai i amb el coet deuen poder afinar per aterrar sobre la plataforma.
Jo suposo que es al mar perque a terra podria causar danys materials o vides, segons com caigui o si falla alguna cosa, i al mar no hi ha aquest problema.
Ho he vist a les noticies i encara me'n faig creus, és impressionant com han aconseguit que una cosa tant inestable, o almenys m'ho semblava fins ara, pugui aterrar de peu, cada cop que ho veig em quedo meravellat.
Ho he vist a les noticies i encara me'n faig creus, és impressionant com han aconseguit que una cosa tant inestable, o almenys m'ho semblava fins ara, pugui aterrar de peu, cada cop que ho veig em quedo meravellat.