Arma 3 per Linux/Mac

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Ja fa temps que s'estava especulant en varies webs centrades en Linux, però Bohemia ho ha confirmat en el nou SITREP: hi ha un port Linux/Mac d'Arma 3.

Pel que he pogut llegir a altres webs, no es tracta d'un port natiu sinó que utilitza un wrapper anomenat eON. Aquesta tecnologia es va fer servir en el port de "The Witcher 2" però amb un rendiment inicial pèssim i, tot i millorar-lo, els requeriments sota Linux/Mac són molt més elevats que en Windows degut a la nova capa de software que tradueix les crides de DX11 a OpenGL. En un joc tant poc optimitzat com Arma 3 això pot fer a) totalment injugable degut al overhead que eOn introdueix o b) aprofitant que no s'utilitza més d'un 40% de CPU fer que aquest overhead es noti poc.

Quan surti el provaré. TBlack/Moska, t'apuntes? :çsi:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
L'he estat provant i no m'ha fallat cap cop. El rendiment està a la par de Windows en el meu cas i els fps són els mateixos tan en Windows com en Linux tot i que la CPU està algo més carregada a Linux suposo que pel tema del eON wrapper.

El problema més gran que he vist és que la versió que han publicat és la 1.42 i no saben si l'actualitzaran. Això m'ha desconcertat una mica ja que, quin valor té treure un producte per evaluar la seva recepció i negligir la part més important, el multiplayer? Aquest per mi és un moviment típic de BIS, totalment incomprensible per la resta de mortals...

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Una comparativa entre SteamOS (Linux) i Windows 7 en Arma 3. Interessant la comparació de FPS (4:52) en les que curiosament SteamOS surt guanyant. Jo crec a que sembla que en Linux les textures del terreny no estan tan altes, però és només una impressió

[youtube]nASDQCPjxOg[/youtube]

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
TBlack, sembla ser que actualitzaran la versió de Linux a la 1.54 quan aquesta surti!!!! TIndrà una mica de retràs però.

We are planning to update the experimental client port betas shortly after Nexus Update 1.54, so that players on Linux and Mac can benefit from all additions, fixes and tweaks as well. This will not be a simultaneous release, but we'll try to get it out reasonably soon after the Windows primary version.
http://dev.arma3.com/post/sitrep-00128

Windows al meu ordinador té els dies contats... :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: