ArmA 3 i el motor PhysX

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Realment la decisió de Bohemia de fer servir el motor físic PhysX (actualment propietat de Nvidia i que totes les seves gràfiques aprofiten) a sigut tot un encert. No solament per lo que ja hem vist, si no perquè gracies a aquest motor, els creadors d'addons tenen a les seves mans una eina amb gran potencial. El motor PhysX a mes de haver fet possible separar armes i accessoris de les armes, i que per tant es puguin acoblar i desacoblar, permet estalviar-se feina i deixar un acabat mes realista, ja que per exemple les noves animacions nomes han de dir en quin punt s'ha de moure la ma, i es el mateix motor físic que a temps real realitza l'acció, es a dir, en comptes d'animacions prefabricades, lo que tenim son instruccions per executar a temps reals, i per tant poden ser compatibles amb altres animacions d'altres addons.
I com a exemple del potencial d'aquest motor, dos vídeos.

Anem a saltar coses...
[youtube]H1sZy1k8vwc[/youtube]

Retornem als temps de Splinter Cell
[youtube]HqLY2h-C5TA[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Joder quina bona pinta que té el primer video. Hem fa por que amb la simulació que estan aconseguint alguns governs ho vulguin prohibir perquè diguin que pot servir per entrenar grups terroristes.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
#3
Trobo que és tot un encert haver fet servir aquest motor gràfic, ja no caldrà que veiem les mateixes animacions una vegada rera una altra, fins a la sacietat! Aquest serà un gran joc, però necessita encara molta feina i sobretot altruïstes a armaholic!! salut companys! :çcerv: