Realment la decisió de Bohemia de fer servir el motor físic PhysX (actualment propietat de Nvidia i que totes les seves gràfiques aprofiten) a sigut tot un encert. No solament per lo que ja hem vist, si no perquè gracies a aquest motor, els creadors d'addons tenen a les seves mans una eina amb gran potencial. El motor PhysX a mes de haver fet possible separar armes i accessoris de les armes, i que per tant es puguin acoblar i desacoblar, permet estalviar-se feina i deixar un acabat mes realista, ja que per exemple les noves animacions nomes han de dir en quin punt s'ha de moure la ma, i es el mateix motor físic que a temps real realitza l'acció, es a dir, en comptes d'animacions prefabricades, lo que tenim son instruccions per executar a temps reals, i per tant poden ser compatibles amb altres animacions d'altres addons.
I com a exemple del potencial d'aquest motor, dos vídeos.
Anem a saltar coses...
[youtube]H1sZy1k8vwc[/youtube]
Retornem als temps de Splinter Cell
[youtube]HqLY2h-C5TA[/youtube]
I com a exemple del potencial d'aquest motor, dos vídeos.
Anem a saltar coses...
[youtube]H1sZy1k8vwc[/youtube]
Retornem als temps de Splinter Cell
[youtube]HqLY2h-C5TA[/youtube]