Va, com que veig que t'agrada, t'envio un link a una pàgina de l'orquestra que vaig muntar i dirigir durant dos anys, desgraciadament ara està inactiva per la crisi, però vam grabar un CD que és fantàstic. Pots escoltar alguns temes a la mateixa pàgina. En el tema titulat CHERRY soc jo qui canta!
http://fumanchujazzservants.es.tripod.com/
Com que veig que també ets un nostàlgic, et diré que a mi em passava el mateix. Molta part de la nostàlgia està vinculada a unes imatges estereotipades de les pel·lícules i a aquesta música que encara potencia més aquesta boira romàntica o de somni d'un temps passat. Personalment, gràcies a la música he pogut viatjar i reviure en bona part totes aquestes imatges que tenia al cap. Recordo un viatge a New Orleans per tocar al Festival de Jazz d'aquella ciutat, on vaig poder visitar les plantacions, anar amb vaixell pel Mississipi i tocar en clubs de Bourbon Street fins a les quinientes de la nit, tot molt autèntic i posaria la ma al foc que similar als no tant llunyans anys 20. En un altre viatge a New York vaig poder tocar per locals del Village en Jam Sessions, conèixer personalment a en Woody Allen i tocar juntament amb ell, conèixer de primera ma l'"ambientillu" dels backstage dels musicals de Broadway i viure durant uns quants dies en un apartament acollonant que em van deixar a Manhattan. Va ser un viatge molt musical i que em van esvaïr aquests fantasmes de nostàlgia pels anys 30 i 40 (tot i que no puc evitar reviure'ls cada cop que escolto aquestes músiques i aquests crooners fantàstics)
I de l'ARMA2 FREE que tal? en parlem?