Angules a l'Eli

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Angules a l'Eli

Bé aquesta és recepta de la meva xicota, d'aquí el seu nom. Són fàcils de preparar, es triga poc, i estan molt bones.
Dispenseu que no hi hagi fotos del proces, ho vaig fer aquest post fa molt de temps. Us animo a tots a posar els vostres plats.

ingredients

- Angules.
- Cloïsses i / o Gambes (millor llagostins).
- Cintes de Pasta.
- 2 dents d'all.
- 2 bitxos.
- 1/2 got de vi blanc.
- Julivert fresc.
- Sal
- Pebre.

Preparació

Primer posem a coure la pasta, 3 cintes per cada comensal, tots sabem com es cou la pasta no té secret, olla amb aigua bullint, es tira la pasta, s'hi afegeix sal i oli, es remou de tant en tant i en 15 minuts a foc ràpid ja està.

Mentre la pasta s'està coent preparem la resta del plat. Per això en una paella de la mida apropiada, tirem un rajolí d'oli, li posem les dos dents d'all trossejades, i els bitxos, deixem que es faci una mica, llavors hi afegim les angules, un pack per cada 2 comensals, les fregim una mica i hi afegim el vi. Li afegim sal i pebre i tapem perquè es cogui. Les cloïsses les podeu posar a meitat de la cocció, les gambes es fiquen al final, perquè es fan molt ràpid. Quan tinguem la pasta, l'escorrem, i l'afegim a la paella juntament amb el julivert, deixem que es cogui només una miqueta més i servim.

Notes

Les angules són cares, però en el super venen angurinyes de Pescanova, és un succedani d'angula que val 1 € o menys i ve en un pack doble. Les cloïsses jo faig servir les grans blanques (del pacífic crec que eren) i llagostins en comptes de gambes. El plat ha de quedar amb una mica de caldet, si us queda sec és que us falta vi.

Si no us agrada el picant posar-li només una bitxo i poc pebre.
A la foto per desgràcia encara no li havia tirat la pasta, i aquest dia no tenia llagostins xD